21♡

380 27 2
                                    

Príjemné čítanie 😃

V minulej časti:

Keď som prechádzala popri prvích dverách začula som s nich krik.

🔵🔵🔵

„Si myslíš, že by ťa Bia chcela po tom, čo si podviedol Mišku s jej sestrenicou? Braček potom si na veľkom omyle. Bia vie, aký si. Ona ti nedá šancu. A býva ani neviem kde. Radím ti. Nezačínaj si s ňou. Oliver jej o tvojej minulosti určite povedal, viac než dosť. Nedopadlo by to dobre, to mi ver," ozýval sa Tomášov krik.

Takže oni riešia s kým budem chodiť? Toto je čo? Nejaký zlý sen? Kokos. Mám svoj rozum a rozhodnem sa sama.

„To mi s ňou akože zakazuješ chodiť? Čo ju chceš pre seba? Biu mi nechaj. Máš každú babu. Pozri mám 15. Pomaly 16. A ty mi nebudeš rozkazovať s kým môžem chodiť a s kým nie. Je ti to jasné? A tie baby na mňa nevyťahuj. Bol som sprostý. Keby mi Bia dala šancu, nepodvediem ju! A myslím, si že som sa za tie roky poučil. Keď som stratil Mišku, pochopil som to!" začal kričať pre istotu Patrik.

Hm. Ja budem chodiť s kým chcem. To ma chce aj Tomáš? No toto nie!

„Takže vy tu rozhodujete s kým budem chodiť JA? Myslím, že mám svoj rozum. Jeden citát vraví: Choď za tým, koho miluješ. Takže o mne nebude rozhodovať nikto!! Ja môžem chodiť s kým chcem. Keby som ľúbila Patrika tak s ním chodím aj vzhľadom na jeho minulosť. Chlapci, láska robí divy. A dúfam, že vám to je jasné!" vtrhla som do izby s krikom. Obaja sa na mňa pozerali ako na zjavenie.

Zvrtla som sa a išla som za Maťou. Po lícach mi začali stekať slzy. Stlačlia som kľučku ďalší dverí. Na posteli sedela Maťa. Správna izba. Keď ma zbadala objala ma.

„Preboha, čo sa stalo?" opýtala sa vystrašene.
„Keď som išla k tebe do izby Tomáš a Patrik sa hádali."
„To je u nás na bežnim poriadku."
„Oni sa každý deň hádajú o mňa?" spýtala som sa prekvapene.
„O teba?"
„Áno o mňa. Tomáš vravel niečo v takom slovazmysle, že si Patrik so mnou nemá začínať, lebo by som ho nechcela, keď viem, že podviedol Mišku. A potom sa ho Patrik spýtal, či ma chce pre seba, a že ho prosí aby ma nechal jemu."
„Dala vy si mu šancu?" spýtala sa ma Maťa.
„Pozri," začala som, „Patrika poznám pár dní. Bývame od seba dosť ďaleko. Uznávam, je pekný. A keď som ho stretla určite tá nejaká iskra preskočila. Po tom priznaní v nemocnici, som si ho celkom obľúbila. Možno keby som ho poznala dlhšie, začala by som ho aj ľúbiť a tú šancu by dostal. Momentálne ho beriem ako kamaráta.

Maťa sa na mňa divne pozrela.

„Ja nechcem, aby si skočila po pár dňoch podvedená. Ale on ťa miluje. Odvtedy ako ťa pozná, nejak zmenil správanie. Ja neviem. Je pravda, že bývame od seba dosť ďaleko. Vzťah na ďiaľku asi nechceš aj keď tu máš babku. Patrika by som tu nenahávala byť tebou. Teda kedy si sa s ním dala do kopy. Chodili k nám zástupy dievčat, to mi ver."

Keď mi Maťa povedala, že ma miluje, pozerala som sa na ňu s otvorenou pusou. Patrik bol pekný, ale neviem, či ho milujem. Po čase by som ho určite začala ľúbiť. Veď základom vzťahu je priateľstvo. A kamaráti sme. Miluje ma. Naučím sa ho milovať. Možno o dva roky, možno do konca týždňa. Nechcem odtiaľto odchádzať, s vedomím, že som sa zaľúbila. Ale nechcem ani odchádzať s tým, že už s Patrikom do konca týždňa neprehovorím.

„Tie zásrupy ti verím, máš pekných bratov a aj ty si pekná. Ja neviem čo mám robiť."
„Ďakujem. Bia nechaj to tak. Aj ja milujem Olivera. Vie o tom a sme iba kamaráti. Povedal mi to na rovinu. Nemôže so mnou chodiť, keď ma neľúbi. A nechce mi dávať zbytočnú nádej. Povedal, že ak sa jeho city zmenia, neni problém. Síce som bola smutná, aj som. Hlavné je, že sme zostali kamarátmi."
„Viem vravel mi o tom. Aj ja som bola zaľúbená do spolužiaka. Pár rokov. Lenže on sa začal ku mne správať zle, tak som na neho jednoducho zabudla. A teraz? Miška mi povedala, že ma ľúbi. Má smolu. Ja jeho už nie. A je to ešte ťažšie, keďže sme spolužiaci."
„Fúha. Našťastie Oliver sa so mnou baví."
„Tak to máš šťastie. Oliver je dobrý chalan."
„To máš pravdu. Mala si už chalana?"

Mať ma mierne zaskočila touto otázkou.

„No v škôlke každý deň iného. Ale ozaj eše nie. Viem, že baby v mojom veku už mali aj päť chalanov. Ja nie. Čakám na toho pravého. A čo ty?"
„No v škôlke tiež každý deň iný. Ja som mala v siedmej triede."
„Čo sa stalo?" spýtala som sa prekvapene.
„Jeden pekný deň sa odsťahoval do Anglicka. V schránke mi nechal list na rozlúčku." povedala Maťa a podala mi do ruky list. Pohľadom mi naznačila, že mám čítať.

Milá Maťka,
Je mi neskutočne ľúto, že som Ti to nepovedal na rovinu, ale musím Ti to napísať. Keď budeš tento list čítať, ja bude pravdepodobne sedieť v lietadle. Nie, nejdem na dovolenku. To by bol ten lepší prípad. Sťahujeme sa do Anglicka. Otec si tam našiel lepšiu prácu. Je mi to neskutočne ľúto. Niekedy Ťa možno prídem pozrieť. Chcem, aby si vedela, že Ťa neskutočne milujem.
S láskou Alex ♡

„Je mi to ľúto. Sorry, nemala som sa pýtať."
„To je v pohode."

Naša debata o chalanov a zlomených srdciach pokračovala ďalej. O ôsmej som musela ísť domov, pretože Maťa ide zajtra do školy.

Keď som prišla domov, dala som si sprchu, umyla som si zuby a zaliezla som do postele. Babke to bolo určite divné. Mne to bolo však jedno. Viem, že bolo iba deväť hodín. Ja som ten spánok potrebovala. Teda spánok ani nie. Potrebovala som si utriediť myšlienky. Patrik ma miluje. Lenže milujem ja jeho?

Patrikove plusy:
Je pekný
Miluje ma
Má super brata a sestru
Je Oliverov naj kamarát

Mínusy:
Jeho minulosť
Bývanie
Nepoznáme sa dlho

Keď som sa na to pozrela odborným okom mali sme 4 plusy a 3 mínusy. Páči sa mi? Áno.
Milujem ho? Neviem.
Medzi páčiť sa a milovať je podstatný rozdiel, ktorý nejakí ľudia nechápu. Ešte tu je Erik. Ani ten nie je na zahodenie. Bože chlapi. Tažko je s vami, eše tazšie bez vás. Ja to kašlem. Dobrú noc.

⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Ahojte všeti,
Viete prečo je dnes kapitola? Pretože je svetový deň knihy.
Bii som do hlavy nasadila riadneho chrobáka. Ani sama neviem, ako to vyriešim. 😂😂😂
Dúfam, že sa Vám časť páčila.
Ďakujem za + 930 reasd.
Krok čo krok sa blížimi k ➡1k.
Som neskutočne rada.

ĎAKUJEM. Mám Vás všetkých rada.
PS: Ospravedlňujem sa za chyby a preklepy

Suzan

Coment, vote, share ♡

Milujem Ťa, Ty trdloWhere stories live. Discover now