32 ♡

401 26 5
                                    

Prajem príjemné čítanie 😃

Pomaly sa ku mne nahol...

Naše pery sa už, už išli spojiť. Keď som so strachom som otvorila oči. Celá spotená a vystrašené som si sadla na posteľ.

Fú. Našťasrie to bol iba zlý sen z Janom. Nič také sa nikdy nestalo a ani nestane. Ale veď on povedal, že je FaŠok. Musím sa ho to zajtra spýtať.

Unavene som si ľahla na posteľ. Zobrala som si mobil z nočného stolíka. 0:33. To som veľa nenaspala. Za šesť a pol hodiny vstávam a idem písať Monitor.

Už iba pri tej predstave som sa striasla. Ľahla som si naspäť do postele. Perinu som si prehodila cez seba.

Už polhodinu sa snažím zaspať. Je to však márne. Stále sa len prehadzujem z boka nabok a stále nič.

Keď zatvorím oči, prenasleduje ma sen z Janom. On nevie asi pochopiť, že to nechcem, a tak sa rozhodol, že ma bude prenasledovať.

Mám nápad. Trikrát som zabúhala Rišovi ma stenu.

Keď sme boli menší vymysleli sme si to. My máme totižto spojené steny. A akurát pro tej spojenej stene máme obaja postele.

Buchnutie trikrát o stenu znamenalo, že sa mi sníva niečo zlé, alebo sa bojím.

„Buch, buch, buch, buch." ozvalo sa po chvíľke.

Zhodila som zo seba prikrívku a putovala som do Rišovej izby.

Pomaly som pootvorila dvere do jeho izby. Na posteli ležal rozvalený Rišo so zarvorenými očami.

„Rišoo?" opýtala som sa ho potichu.

„Áno Bia?"

„No ja som mala zlý sen a neviem teraz zaspať." Povedala son mu.

Musela som pred ním vyzerať ako malé dievčatko v škôlke. Neskutočne som sa hanbila.

„Poď sem." Ukázal na posteľ.

Potichu som vykročila ku Rišovej posteli. Ľahla som si ku menu a objala ho.

Ešte, že ho mám. Bez neho by to bolo fakt ťažké.

„Čo to bol za sen?" spýtal sa ma šepotom Rišo.

„No proste sa mi snívalo o tom, že po Monitore pôjdem von s Janom. Jano mi povie, že to on posielal ti listy. Nakoviec sa prizná, že ma miluje. A ja mu nato odpoviem, že aj ja jeho. A keď ma išiel pobozkať, akurát son sa zobudila."

„Keď ho stretnem tak to nedopadne dobre." Pohrozil sa Rišo.

„ A vieš tie listy čo mi chodia?"

„Hmm. Viem."

„Tak mi v sne povedal, že to ich o posiela."

„Ja ho zabijem!" povedal našvane Rišo.

„Zabíjať ho netreba. Stačí mu vysvetliť, že ho nechcem. A to sa mi dnes nepodarilo, lebo som zdrhla."

„Počkaj! Kedy si s ním bola?"

„Keď som prišla z koncertu."

„A čo ti povedal?"

„Že ma miluje už dva roky."

„A ty si mu čo povedala?" vyzvedal zvedavo.

„Veď ti vravím, že nič. Jednoducho som ušla."

„Tak mu treba. Somár jeden. Dva roky mi tu oplakával, že ťa chce. Povedal som mu, že aj ty jeho. Ale on nie. Chcel ešte počkať. A tak čakal dva roky, kým ti to povedal. A ty si mu ušla.Hahaha. Chlapec si ťa nezaslúži." Priznal Rišo posmešne.

Milujem Ťa, Ty trdloМесто, где живут истории. Откройте их для себя