Prajem príjemné čítanie 😃
Venujem tým, čo vydržali až do konca. Ďakujem pekne! 😊❤
Slnečné lúče presvecovali cez zatiahnuté žalúzie mojej izby. Biela izba bola ponorené v žiare lúčov. Lúče ma pošteklili na zatvorené viečka. Pomaly som otvorila oči a prehodila sa na posteli. Na to, že bolo ráno, v izbe už bolo teplo. Odkopla som perinu. Nohou som skočila na podlahu, ktorá bola studená.
Síce bol dnes štvrtok, do školy ma ani nenapadlo isť. Segru ešte nemám, a mamina mi dovolila zostať doma. A čo by som v tej škole robila?
Nedovolím, aby mi spolužiaci pokazili meniny sprostými poznámkami. Ja si ich pekne užijem s Paťom. A samozrejme pôjdem aj za maminou.
Do kuchyne som zbehla len v pyžame. Z chladničky som vybrala jogurt a z kredenca lyžičku. Odsunula som si stoličku za stolom a sadla si tam. Keď som si chcela položiť jogurt na stôl, zarazila som sa.
Predo mnou ležala obálke s mojím menom. Jogurt aj lyžičku som položila nabok a obálku som zvala do ruky a začala som čítať.
Bia,
Najskôr by som Ti chcel popriať všetko najlepšie k dnešným meninám. Ale nepíšem Ti kvôli tomu, teda aj kvôli tomu. Chcel by som Ti vysvetliť pár vecí. Viem, že sa na mňa asi hneváš, lebo som sa s tebou nebavil. Viem, bolo to odo mňa hnusné. Ty si bola za mnou, mala si šancu sa so mnou udobriť. Ja som bol hlúpy. Tak hnusne som sa správal asi kvôli Paťovi. Keď si u neho spala, tak ma to neskutočne vytočilo. Bál som sa, že Ti ublíži. Neviem, prečo som si to myslel. Vedel som o ňom iba tie zlé veci. Nič dobre som nevedel, a ani som si nechcel zistiť. Potom sa tu objavili problémy s Tamarou, a to, že sa s Tebou nebavím som bral normálne. Veď aj tak som trávil veľa času mimo domu. No teraz už aj ty. Pamätáš na deň, keď si s Paťom sedela u nás a pili ste kakao? Vtedy som sa Ti chcel ospravedlniť a uviesť to na pravú mieru. Lenže si bola ku mne hnusná, čomu sa ani nečudujem. Nakoniec som to vzal. Neviem presne kedy ma osvietilo, a tak som sa Ti rozhodol ospravedlniť sa aspoň takouto formou. Veľmi ma mrzí, že som Ti vtedy narobil problémy a nebavil sa s Tebou, keď si to najviac potrebovala. A ja tiež. Pred pár týždňami som sa veľmi pohádal s Tamarou. Vravela mi, že si to už mám ísť s tebou vyriešiť. Ja som bol však tvrdohlavý a robil som si po svojom. No a potom to aj tak dopadlo. Tamara sa so mnou odmietal baviť, takže už asi nie sme spolu. Vidíš aký som hlúpy? Pokazil som si dva vzťahy jednou ranou. Úplná hovadina, kvôli tomu, že som na Paťovi videl len zlé veci. Kvôli tomu som sa prestal s tebou baviť a to isté spravila aj Tamara. Ale dnes to uvádzam na pravú mieru. Takže sestrička. Prajem Ti len to najlepšie k dnešným meninám, veeľa šťastíčka, zdravíčka a lásky od Paťa. Poriadne si už rande, lebo o pár hodín by si už mala byť aj ty staršou segrou nášho drobca. Ešte raz mi všetko prepáč. Paťo je fakt super chalan tak sa ho poriadne drž. Mám Ťa rád.
RišoList som zložila na polovice a z očí sa mi začali rinúť slzy. Slané slzy mi stekali po lícach a padali na stôl, kde sa kvapôčky sĺz roztápali.
V momente, keď sa rozozvučal zvonček tak som myslela, že dotyčného zabijem. Slzy som si utrela do vreckovky a zvonček som veselo ignorovala. Momentálne nechcem vidieť nikoho. A kto by to aj mohol byť? Miška je asi v škole. Žeby Paťo?
„Bia! Otvor konečne tie dvere! Viem, že si tam!" Ozvalo sa búchanie na dvere, ktoré som taktiež ignorovala.
„Bia! Ak to neotvoríš, tak zavolám políciu. Toto nie je sranda! Začínam sa o teba báť." Dobíjal sa ku nám ďalej.
Ty kokos, ten má vytrvalosť. Neochotne som vstala od stola a pobrala sa otvoriť. Stále som mala na sebe pyžamo. Na hlave som mala výbuch a oči červené od plaču.
YOU ARE READING
Milujem Ťa, Ty trdlo
Teen FictionBia je úplne normálne 15 ročné dievča. Čaká ju už iba polrok na základnej. Chce si ho užiť naplno, so svojimi spolužiakmi, no ešte nevie, že bude musieť na nejaký čas odcestovať ku babke. Konečne sa stretne s babkou, krstnými, bratrancom Oliverom a...