Ľudia prosím Vás pochopte, že to je prvé dielo, ktoré som niekde publikovala!Ahojte. Toto je môj prvý príbeh. Strašne som to chcela skúsiť. Dúfam, že sa Vám to bude páčiť. Prajem príjemné čítanie.
Tak a máme náročný týždeň za sebou. Známky sú už chvalabohu uzavreté. Tým pádom ma čaká už iba pol roka na základnej.
Zo začiatku som sa tešila na strednú, ale aj teraz sa teším. Síce mi bude smutno za spolužiakmi. Hmm....Veď ani neviete kto som..
Volám sa Bianka. Ale skoro všetci ma volajú Bia. Som trochu šialená..( Trochu viac. Ale predsa sranda musí byť, nie?) Mám 15 rokov. No a bývam v malinkej dedinke so svojimi rodičmi a o rok starším bratom Rišom. S Rišom veľmi dobre vychádzame. Všetci sa tomu čudujú. Dokonca aj Miška.
S Miškou sa kamarátime už od škôlky. Naše kamarátstvo sa začalo dosť nezvyčajne.
Ona bola taká....taká...tichučká Miška. Vždy keď sme boli na školskom dvore ostatní jej robili zle. Hádzali do nej piesok, kamene, dážďovky... Keď sa to už po niekoľký krát opakovalo išla som to povedať pani učiteľke. Učiteľka ich vyhrešila a spýtala sa ma či sa s ňou nechcem kamarátiť. Súhlasila som s ňou. Miška sa mi poďakovala a tak sa s nás stala nerozdeliteľná dvoja. Trvá to až do dnes. Som veľmi rada.
Stále však nemôžem uveriť, že o pol roka budem končiť v tejto škole.
Mám strašne rada našu triedu. Je nás síce iba 10 a z toho 2 baby je nám super. Hlavne triedny šašo Noro. Robí také somariny. Proste na Nora nemá nikto. Som zvedavá aké budem mať vysvečko.
Je dosť dôležité. Ale viem, že som neprepadla. Všetky známky nevieme. Vyzerá to celkom dobre. Miška bude mať určite čiste. Jej to páli. Nie ako mne. Ja sa to môžem bifľovať aj 2 hodiny a nebudem z toho vedieť nič. A niekedy sa mi nechce učiť. a potom to tak aj dopadne.
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇
Tak to je prvá časť môjho prvého príbehu.
Dúfam, že sa Vám páčila. Prepáčte, že je taká krátka.PS: Ospravedlňujem sa za chyby a preklepy
Suzan ♡
Coment, vote, share ♡
ESTÁS LEYENDO
Milujem Ťa, Ty trdlo
Novela JuvenilBia je úplne normálne 15 ročné dievča. Čaká ju už iba polrok na základnej. Chce si ho užiť naplno, so svojimi spolužiakmi, no ešte nevie, že bude musieť na nejaký čas odcestovať ku babke. Konečne sa stretne s babkou, krstnými, bratrancom Oliverom a...