55 ♡

385 19 4
                                    

Prajem príjemné čítanie ☺

„Ahoj." Pozdravila som otrávene Mišku, keď som vošla do triedy.

„Ahoj. Čo ti včely uleteli?"

„Keby len včely. Mne uleteli rovno osi, a uštipli ma."

„Ale no, až také strašné to nemôže byť."

„Sama si to vravím. Je to také strašné." Unavene som klesla na stoličku vedľa Mišky, a hlavu som položila na lavicu.

„Čo sa stalo?" opýtala sa ma starostlivo.

„Mám pocit, že je všetko iba krásny sen. Niečo sa pokazí. Ach Miška..."

„Čo by sa malo pokaziť?"

„Všetko."

„Ahojtee." Veselo pozdravil Andrej, ktorý vošiel do triedy. Ach, keby to len ten chudák vedel. Musím mu to dnes povedať, už to nemá zmysel.

„Ahoj." Odzdravila som sa mu so slabým úsmevom.

Hneď ku mne prišiel a zozadu ma objal.

„Andrej? Poobede sa musíme porozprávať." Pošepkala som mu.

„Stalo sa niečo?"

„Dá sa to tak povedať."

„Ach, začínam sa báť." Na líce mi vlepil pusu, a putoval na svoje miesto.

„No čo sa stalo?" Vyzvedala Miška ďalej.

„Keď ti to poviem, budeš ma považovať za najväčšieho kreténa na svete."

„To by som nespravila ani keby si bola tehotná."

„Váž slová."

„Okej, okej. Tak teda čo sa stalo?"

„Stretla som niekoho."

„Keby mi povieš, že to je Patrik tak sa zasmejem."

Ach jaj. To bude teda ťažké. Keby len vedela, že to je Patrik.

„A keby ti naozaj poviem, že to je on?"

„Tak neviem. Kto to je?"

„Patrik."

Miška na mňa vylúpila okále. Normálne som dostala strach, že jej vypadnú. Potom vydala nejaký neidentifikovateľný zvuk a rozkašľala sa.

„To nemyslíš vážne!" Povedala dostatočne nahlas, aby upútala pozornosť všetkých.

„Čo nemá Bia myslieť vážne? To že chodí s Andrejom?" Opýtal sa ten kretén Jano.

„Hej Bia, aj tak to už všetci vedia. Už nič neutajíte." Pridal sa ku nemu Noro. V tej chvíli mi nebolo všetko jedno. Musela som byť bledá ako stena.

„Videl som vás včera. Bozkávali ste sa."

„Toto by už stačilo! Je to naša vec. Môžeme si robiť čo chceme, a kde chceme." Zakročil do tejto debaty Andrej. Bola som mu vďačná, lebo bez neho by som to asi nezvládla.

„Bia, však ste sa nebozkávali?" Opýtala sa Miška, keď to v triede trochu utíchlo.

„Čo si spadla na gebuľku? Ale skoro ku tomu došlo. Lenže zdravý rozum a srdiečko zvíťazili. Takže sa nič nestalo."

„Fú, tak to som rada. A teraz poďme ku tomu Patrikovi."

„Čo s ním? Netýraj ma prosím. Týra ma iba predstava, že musím Andrejovi povedať, že je koniec. Potom mám isť za Paťom. Ach, tak sa mi nechce."

Milujem Ťa, Ty trdloWhere stories live. Discover now