Prajem príjemné čítanie 😃
„Šicke sme tu kamaráci. Nikto z nás sa už nestratí. My sme jedna veľká banda s nami je len veľká sranda." Spievali sme si všetci z plného hrdla, keď sme sedeli okolo ohňa. Už je po opekačke, všetci sme najedení do plna. Nikomu sa ešte nechcelo ísť spať, tak sme si vymysleli, že si tu budeme pospevovať. Nočný kľud nebudeme rušiť, pretože sme odtrhnutý od svete.
Nikde nikoho, len v strede lesíka si posedávajú tínedžeri a spievajú tak falošne, až to bolí. Zo začiatku som mala snahu ich prekričať, ale po piatej pesničke som to vzdala. Nebudem si zbytočne kaziť hlasivky.
„Bia? Ideme na izbu, ideš s nami?" Opýtala sa ma Miška, keď spev utíchol.
„Jasné." Zodvihla som sa z miesta a išla som za Terkou a Miškou.
Cesta netrvala dlho. Prešli sme cez lesík a už sme boli pred chatou. Vypýtali sme si na recepcii kľúče a išli sme na izbu.
🔵🔵🔵
„Čo vy dvaja stvárate s Andrejom?" Opýtala sa Miška, keď sme už boli všetky tri zalenené v posteliach.
„Čo by sme mali?"
„Videli sme vás. A tráviš s ním podozrivo nejak veľa času. Nikdy ste ku sebe nemali tak blízko ako teraz."
„No dobre," kapitulovala som, „ "chodíme" spolu." Pri slove chodím som ukázala úvodzovky, ktoré nemali baby šancu vidieť, pretože bola tma.
„Čožee! Myslím, že som zle počula!"
„Tereza, okamžite sa ukľudni! Ešte som vám to ani nevysvetlila, a ty tu robíš z toho drámu."
„Bia, ja som myslela, že miluješ Patrika."
„A mohla by som vám to láskavo vysvetliť?" Opýtala som sa nervózne.
„No spusti." Ozvala sa Miška.
„Po tej neskutočnej hádke, čo sa stala dnes, som ušla do lesa. Len tak som tam sedela a plakala. Zrazu prišiel Andrej a začal ma utešovať. Povedal, že tým debilom vynadal, a že to bude dobré. Len tak sme kecali, a trazu vytiahol tému chodenie. Najskôr sa mi to nepozdávalo, ale potom som na to pristúpila. Nepotrebujem aby ma Noro a Jano otravovali. Teraz keď budú vidieť, že akože chodím s Andrejom, dajú mi pokoj. Dohoda bol, že sa nebudú konať žiadne bozkávačky ani nič. Budeme spolu tráviť viac času a správať sa ako keby sme spolu chodili. A keď budem chcieť byť ja alebo Andrej s niekým iným, náš kvázi vzťah prestane mať platnosť.
„Ja neviem, či to je dobrý nápad." Ozvala sa Miška.
„Prečo myslíš?"
„Pretože si asi nemyslela na riziká. Nehovorím, že to je zlý nápad, ale je tu kopec rizík. Myslela si vôbec na to, že sa Andrej počas toho vášho kvázi vzťahu do teba môže zamilovať? Môže sa stať, že aj ty sa do neho zaľúbiš tak, že si to nebudeš uvedomovať. A zrazu sa tu zjaví Patrik a bum bác, ďalšia hádka je na svete. Ale to si zapríčiníš sama. Andrej aj Patrik ťa budú chcieť, a ty si nebudeš vedieť vybrať. Budeš ľúbiť oboch, ale mať môžeš mať iba jedného. A neviem, či bude tvoja mama nadšená, keď sa budeš poflalovať s Andrejom. Nehovorím, že je zlý chlapec. Božechráň. Veď je to náš spolužiak. Ale chcela som tým povedať, že tvoja mama určite schvaľuje Patrika, už len z toho dôvodu, že ťa za ním pustila do Popradu a potom ťa za ním z vlastnej iniciatívy dotiahla. A je vidno, že nemá nič proti vášmu vzťahu. Bia tak si to uvedom, a choď za tým, koho miluješ! A Andrejovi nehraj na city. Možno robte toto, čo robíte, pár dní, alebo týždňov. Lebo ako to budete dlhšie ťahať, Andrej sa to teba naozaj zamiluje, alebo v tom horšom prípade sa do neho zamiluješ ty. A nebudeš vedieť koho chceš. Nemusíš ma poslúchnuť, snažím sa ti iba poradiť. Takže je to iba na tebe." Dokončila Miška svoj monológ a prinútila ma sa nad tým zamyslieť.
YOU ARE READING
Milujem Ťa, Ty trdlo
Teen FictionBia je úplne normálne 15 ročné dievča. Čaká ju už iba polrok na základnej. Chce si ho užiť naplno, so svojimi spolužiakmi, no ešte nevie, že bude musieť na nejaký čas odcestovať ku babke. Konečne sa stretne s babkou, krstnými, bratrancom Oliverom a...