49 ♡

439 20 3
                                    

Prajem príjemné čítanie 😃

„....a keďže ste sa kúpali bez dovolenia v jazere, večierka sa vám skracuje o hodinu. Takže vás chcem vidieť všetkých do desiatej na izbách. A budem kontrolovať, či ste umytý. A teraz môžete ísť. Pamätajte! Do desiatej."

„Bla, bla, bla. Kto má počúvať jej kecy? Nie som malý, a viem, kedy mám ísť spať, a kedy nie." Šomral Noro, kráčajúc po chodbe.

„Noro," chytila som ho za rameno, „rozčuľovanie sa, je trestanie sa za hlúposť iných."

„Máš ty pravdu."

„No vidíš. Dnes budeme naklusaný v izbách o desiatejba zajtra si užijeme." Šepla som mu.

„Ó. To by som o tebe nepovedal. Ešte že som vzal tie kondómy." Povedal s úškrmov.

„Noro!" zhrozene som vykríkla, „nemyslím na sex."

„Dobre som počula?!" Vynorila sa z niekadiaľ učiteľka, a zvýšila hlas.

„Pani učiteľka, veľmi sa mýlite. O sexe tu nepadlo ani slovko."

„Noro, jasne som počula slová kondómy, užijeme a sex."

„Lenže Bia povedala, že nemyslela sex. Takže mohla myslieť aj bozkávanie." Povedal Noro, objal ma a chcel mi dať pusu. Lenže skorej ako to stihol, nastavila som líce a učka zdrhla.

„Teraz si bude myslieť, že spolu chodíme. A dá si na nás kurvapozor."

„Dobre som počul? Kurvapozor? Ja s teba nemôžem. Dobrú." Povedal a zmizol vo dverách izby.

Šuchtavým krokom som sa pobrala hore schodmi. Keď som došla do izby, zvalila som sa na posteľ. Baby tu neboli, zrejme boli pri frajeroch.

Z vrecka som vybrala telefón, ktorý zavibroval.

Patrik: Ahoj, len som chcel vedieť, ako žiješ. 😆

Nad správou som sa musela pousmiať. Nemusela som mu písať, napísal sám od seba.

Ja: Ahoj, mám sa fajn, ty sa pochváľ 😃

Patrik: Ale taak nudí sa. V Poprade je zima ako v Cárskom Rusku, na zimák nemôžem chodiť. Tak sa doma nudím.

Ja: My sme zas na chate, takže mám o zábavu postarané 😃

Patrik: Tak ťa nejdem rušiť. Pá.

Ja: Opováž sa odhlásiť! Ak to spravíš, nebudem sa s tebou baviť do konca života!

Patrik: Na to ma máš moc rada.

Ja: Aký si si istý.

Patrik: Tak mi povedz, kto by sa nebavil s milý, pekným a šarmantným chlalanom?

Ja: Myslíš Tomáša? 😂😂

Patrik: Zlomila si mi 💔

Ja: Taj prepáč, pravda je krutá

Patrik: ...

Ja: Nemyslela som to vážne. Jasné, že si milý a šarmantný chlapec ty, a nie Tomáš.

Patrik: To sa mi páči 😊

Ja: Aj mne 😂

Patrik: Ako je na chate?

Ja:Je tu pekne, teplo. A hlavne super. Chalani nás poobede hodili do jazera a mali sme pekne zle.

Patrik: Tak to máte veselo.

Milujem Ťa, Ty trdloWhere stories live. Discover now