58 ♡

459 21 9
                                    

Prajem príjemné čítanie ☺

„Čo sa stalo mojej milovanej?" Vbehla mi s rachotom do izby Miška v nedeľu poobede.

„Tvoja milovaná je natoľko čaptavá, že sa vytrepala pred Paťom a má v kely celé koleno."

„Ty si ale šiluľka."

„Ako keby som to bez teba nevedela." Odpovedala som ironicky.

„A teraz ozaj, čo sa ti stalo?"

„Včera som bola s Paťom. Išli sme po ceste plnej šutrov, šmykla sa mi noha a ja som spadla na zem. A koleno som si fajne drbla o kameň."

„Ešte bolí?"

„Veď chodím ako trojnohá srna."

„Ehm, jednonohá Bia, myslím, že nemáš štyri nohy.

„Nie nemám. Mám dve, ale jedna je aj tak nanič."

„Ako prídeš v pondelok do školy?"

„Ako nič."

„Veď ťa to bolí, nie?"

„Bolí, ale nejak sa dočapcem do školy. To sa ty už neboj."

„Dobre, bez teba to tam bolo stráášné. Odutý Jano, nazlostený Noro a zazerajúci Andrej. Klub chalanov, na ktorých sa Bia vybodla."

„A zas som najhoršia. Mama ma učila vravieť pravdu, ale nepovedala mi, že pravdu znesie málo ľudí."

„V tom máš pravdu. A Jano s Norom si v podstate môže za to sami. Andreja si namotala a potom si sa ne neho vykašľala."

„On sa namotal na mňa. Vie, že chcem Paťa."

„Vie to, ale myslel si, že by so mu dala šancu. Nikto nevedel, že sa tu len tak z ničoho nič zjaví Paťo." V tom mala Miška pravdu.

„Mala si pravdu, keď si mi na chate povedala, aby som nechodila s Andrejom. Všetko som to iba pokašľala."

„To bolo tvoje rozhodnutie. Spravila si ako si chcela, teraz musíš trpieť následky."

„Hej musím. Moja vina. Som proste sprostá."

„Bia nie si sprostá. Len si v danej chvíli nemyslela na následky. To sa stalo aj mne."

„Kedy?"

„Keď si bola chorá."

„Čo si spravila?"

„Bia, sľúb, že mi budeš oporou. A nebudeš sa na mňa hnevať. Ani nič, prosím."

„Nie Miška, nebudem. Si moja najlepšia kamarátka. Najlepšia a v podstate jediná. Už prosím ťa hovor."

„Asi som tehotná."

Ostala som prekvapene kukať na Mišku. Ona a tehotná? Doma by ku asi zabili. A kedy stihla spať s Erikom? To sa mi ani nepochválila.

„Kedy si mi chcela povedať, že si už spala s Erikom?"

„Ehm, teraz."

„Tak si mala začať pekne od začiatku. Porozprávaj mi to, a ja zhodnotím situáciu, okej?"

„Dobre, ale prosím ťa, ešte ma nezabíjaj."

„Nie, nemám dôvod. Počúvam."

„Cez víkend som bola u Erika a no nejak sa to proste stalo. Vyspali sme sa spolu. A v pondelok som mala dostať krámy a oni jednoducho neprišli. Bia ja neviem, čo mám robiť." Povedala mi Miška so slzami v očiach.

Milujem Ťa, Ty trdloWhere stories live. Discover now