Prajem príjemné čítanie 😃
„Ahojte." Pozdravila som veselo rodičov.
„Jéj ahojte. Ako ste s-" Zasekla sa mamina, keď ma zbadala.
Bohužiaľ, mohla som robiť čo som chcela, modrina na oku sa nedala zakryť.
Použila som tonu korektoru a mejkapu. Aj tak mi presvitala zelená modrina. Nakoniec som to vzdala. Veď by si to aj tak všimli.
„To je v pohode. Stĺp sa mi neuhol." Snažila som sa trochu zavtipkovať.
„To nevyzerá, že sa ti nevyhol stĺp." Pripojil sa do našej debaty tato.
„Aj ja si myslím." Ozval sa otrávený Rišo.
Ja neviem čo mu je. Mám na to iba jeden dôvod: Mužské krámy.
Celú cestu so mnou neprehovoril. Hral sa na pána urazeného. Veď keď bude niečo potrebovať budem mu dobrá.
„Musím sa ísť učiť."
Musela som sa nejak vykrútiť z tohoto rozhovoru. A musela som sa ísť učiť.
Rýchlo som vybehla do mojej izby. Nádych-výdych.
Pootvorila som trochu okno. Potrebujem trochu čerstvého vzduchu. Dobre. A čo sa treba učiť na zajtrá. Slovina a matika nič. Chémiu si prečítam a občiansku takisto a anglinu zvládam. A telesná nič.
S nechuťou som sa pustila do učenia chémie. Orvorila som zošit a začala čítať tie bludy.
„Cink." Ozval sa môj mobil. Niekto má asi „super" načasovanie.
Keď sa načiahneš za tým mobilom, nebudeš sa už učiť. Ozvalo sa moje debilné svedonie. Ach jaj. Ono má asi prvýkrát pravdu.
Nechala som mobil mobilom a pokračovala som v učení.
Prečo sa musíme učiť také hovadiny?
S povzdychom som nahádzala veci do tašky. Čo som sa nedokázala naučiť, už sa nenaučím.
„Cink." Ozval sa môj mobil znova.
Vzala som zo stola mobil, a otvorila messenger. Blikali mi tam dve správy.
Veď ich otvor. Sú to iba správy. Nič sa ti nestane. Povedala moje otravné svedomie.
Tak som teda otvorila prvú správu od Jana
Jano: Bianka to je od teba úplne úžasné. Myslel som, že si iná, ale ty si ako všetky ostatné. Chalan Ti povie, že ťa ľúbi, ty ho vysmeješ a odídeš si za druhým.
Nechápavo som pozerala do mobilu. Akože vážne? Po dvoch rokoch mi povedal, že ma ľúbi a keď som mu povedala, že ja jeho nie, tak sa urazí. Super.
Zlé myšlienky ochvíľku zmizli. S radosťou som otvorila správu od Patrika.
Patrik: Ahoj Šípková Ruženka 😃 Dúfam, že si došla domov v poriadku. Zajtra prajem pekný deň v škole 😜 Už teraz mi chýbaš. 😭 A inak tá bitka v sprche bola T.O.P. 🐒
Po pár minútach usmievania do mobilu, som sa zmohla na odpoveď.
Ja: Ahooj môj Šípkový Princ. 😂 Domov som došla v pohode. Aj tebe prajam pekný deň škole. 😂 Teda doma. 😒 Niekto sa tu má príliš dobre, nemyslíš? 😥 Hej, a ne tej bitke bolo fakt T.O.P, keď si si chcel vyzliecť tepláky. 😓 No teda aj mne. A vyzliekol si si ich vôbec? 😱😨
Patrik: Jasné. 😂 Ja bežne vyzliekam pekné dievčatá v sprche 😂
Ja: Paťo!! 😱
KAMU SEDANG MEMBACA
Milujem Ťa, Ty trdlo
Fiksi RemajaBia je úplne normálne 15 ročné dievča. Čaká ju už iba polrok na základnej. Chce si ho užiť naplno, so svojimi spolužiakmi, no ešte nevie, že bude musieť na nejaký čas odcestovať ku babke. Konečne sa stretne s babkou, krstnými, bratrancom Oliverom a...