37 ♡

474 25 12
                                    

Prajem príjemné čítanie 😃

„Ale ja ťa ľúbim. Nemôžeme sa rozísť." Hovoril Jano so slzami v očiach."

„Ale ja ťa už neľúbim. Nemôžem. Si jeden hnusák." Šplechla som mu do očí pravdu.

„To bolo omylom."

„Neverím ti ani slovo. Omylom by si sa vyspal s Maťou? Ty nie si v poriadku."

„Bia, milujem ťa."

Povedal, a začal sa ku mne nebezpečne rýchlo približovať.

„Bia. Haló. To bol len zlý sen." Niekto mnou mierne zatriasol.

Rýchlo som otvorila oči, ako keby som mu neverila.

Do očí mi udrelo svetlo lampy. Pretrela som si oči. Predomnou sedel vystrašený Patrik.

„Čo sa stalo?" Spýtal sa stratstlivo.

„Prenasledujú ma nočné mory s Janom." Odpovedala som sadajúc na posteľ.

„Poď do kuchyne." Vyzval ma Patrik.

Vstala som z postele a nasledovala som ho do kuchyne.

V kuchyni nám napustil každému za pohár vody. S chuťou som ho vypila.

U mňa bolo známym zvykom, že som si sadla na linku. Aj teraz som to spravila, vyskočila som a už som sedela na linke.

„Mali by sme ísť spať. Je pol druhej. Veľa sme toho nenaspali." Prehovoril po chvíľke Patrik.

Nečakal na moju odpoveď. Prehodil si ma cez plece a bežal do jeho izby.

Chcela som zvýsknúť, ale jeho ruka mi to nedovolila. Ani sa nečudujem. Veď by sme zobudili celý dom.

„Dobrú Šípková Ruženka." Povedal, keď ma uložil do postele.

„Aj tebe, Šípkový Princ." Zašepkala som.

Pritisla som sa ku nemu dúfajúc, že ma ďalej nočná mora nebude prenasledovať.

Únava sa nakoniec premohla a opäť som zaspala.

🔵🔵🔵

„Vstávame." Vyhlásil Patrika, a stiahol zo mňa perinu.

V momente som vyskočila z postele a utekala za ním.

Ponaháňala som ho po celej izbe.

„Bia..dosť..vzdávam sa!" Kričal zadychčaný Patrik.

„Naozaj?"

„Hej." Povedal mi podávajúc perinu.

Ľahla som si na posteľ a zavrela oči.

„Niekomu sa zapáčilo v mojej posteli. Hlavne, že si tu nechcela spať." Povedal.

Nejak som na to nereagovala. To bola však osudová chyba.

Zrazu som na sebe zacítila niečo mokré. V momente som otvorila oči. Nadomnou stál Patrik s vedrom vody a úškrnom.

„Ty debo!" Vykríkla som, vstávajúc z postele.

Z plnej sily som sa rozbehla za ním.

V hlave mi skrsol plán.

Začala som ho naháňať. Zamieril si to do kúpelne.

Super. Pomyslela som si.

Lenže na moje nešťastie mi zavrel dvere pred nosom. Nestihol ich zamnkúť, tak som stlačila kľučku a drgla do dverí.

Milujem Ťa, Ty trdloWhere stories live. Discover now