Informačka

350 13 15
                                    

Ahojte ľudia,

Nie bohužiaľ sa nehlásim s novou kapitolou. Som tu len s oznamom, pretože mi v hlave vypukla hádka. Je to normálne? Ale áno. No nie je to hádka, skôr je to nerozhodnosť.

Neviem sa rozhodnúť, či mám napísať knihu aj z Patrikovho pohľadu. Jedna moja polovica kričí: Napíš ju, bude to super! A tá druhá zas: Čo to bol za debilný nápad? Veď to nikoho nebude zaujímať. Nikto to nebude čítať a bude to iba zbytočná kniha a robota.

Poprosila by som Vás, aby ste mi napísali na to svoj názor. Či je to dobrý nápad, alebo nie.


Keď mám pravdu povedať, tento nápad mi vnukla emma_485, keď sa ma opýtala, kedy bude kapitola z Patrikovho pohľadu. Ja som si povedala, že napíšem celú knihu. No potom sa v mojej hlave zrodila tá hádka, tak neviem.

Ja si myslím, že by ma to bavilo písať, keby to Vás bavilo čítať.

A teraz poďme na pozitívne správy :) Aspoň pre mňa :)

Príbeh dosiahol 3K čítaní, za čo som Vám neskutočne vďačná. Nechápem ako je to možné. No ak spisovateľ nečaka milión čítaní, nech nečaká ani jedno. (Či tak nejak :) )

Samozrejme ďakujem aj za #48 miesto v TeenFiction. Veľmi milo ma to prekvapilo, pretože sa príbeh držal tak na 70-80 priečke a zrazu 48. Keď som to videla tak som skákala dva metre do radosti :)

Takže za toto Vám krásne ďakujem

Tak to ty bolo všetko čo som mala na srdci. Nudné kecy autora, ktoré nikto nečíta.

Vaša zúfala Suzan

PS: Fakt mi napíšte názor všetko to závisí iba od Vás








Milujem Ťa, Ty trdloWhere stories live. Discover now