Prajem príjemné čítanie 😃
„Mami, idem voon," Kričala som z chodby, obúvajúc si topánky.
„Kam?"
„Von."
„To viem. Ale kam von?"
„Idem za Andrejom." Odpovedala som z povzdychom.
„Za Andrejom?"
„Hej."
„Akým?"
„Mojim spolužiakom, predsa?"
„No dobre. Ahoj."
„Pá." Z vešiaku som si vzala mikinu a zabuchla som vchodové dvere.
Rýchlo som vyšla von z dvora a prebehla cez cestu. Kráčala som po chodníku do parku na hojdačky. Tam sme sa mali z Andrejom stretnúť. Neviem, čo ho to napadlo, ale keď už akože spolu chodíme, nebolo by od veci, keby sme sa stretávali. A aj tak som sa o tomto našom vzťahu potrebovala porozprávať.
„Ahoj," Pozdravila som ho sadajú na hojdačku.
„Ahoj, čo bolo také súrne?"
On ma síce zavolal von, ale ja som sa s ním potrebovala porozprávať.
„Náš vzťah."
„Čo sa stalo?"
„Nič, len sa chcem o ňom porozprávať." Odpovedala som nervózne kopajúc do kamienkov.
„Aj ja by som to rád prebral."
„Tak to je super. Môžeme sa aspoň dohodnúť."
„No to by nebolo od veci."
„Počuj Andrej, ja som len chcela, že mi je s tebou strašne fajn, ale ja ťa beriem iba ako kamaráta."
„Bia, asi som sa zamiloval."
„Okej, v kľude sa môžeme rozísť. To bolo predsa v dohode."
„Ty si to nepochopila."
„Ja som to pochopila. Zamiloval si sa, a teraz už nemôžeš mať so mnou simulovaný vzťah, tak sa rozchádzame." Pri slove rozchádzame som použila úvodzovky.
„Bia, ale..."
„A dúfam, že budeme aspoň kamaráti, ahoj." Postavila som sa z hojdačky a chystala sa odísť z parku.
Andrej ma však chytil za ruku a otočil ku sebe. Zapozerala som sa do jeho čokoládovo hnedých očí, a hneď som pochopila, čo na ňom baby milujú. Jeho krásne oči a dobrú postavu. To je prvé, čo si všimnú. A keď ho trochu lepšie spoznajú zistia, že má aj dobrú povahu. Len je trochu tvrdohlavý, žiarlivý a výbušný. Čo je dosť problém, ale je dobrý chlapec.
„Zamiloval som sa do teba, ty trdlo." Jeho pery sa nachádzali milimeter od mojich. Na tvári som cítila jeho horúci dych. Stále som sa mu pozerala do očí a rozmýšľala, čo urobiť.
Keby sa mi v tej sekunde prilepil na pery, dokázala by som spolupracovať. Nechala by som ho, aby bol prvý chalan, ktorý ma pobozká.
Lenže môj zdravý rozum zvíťazil, a odtiahol sa od neho ďalej. Ani neviem, čo mi prišlo v tej sekunde ľúto, ale po tvári mi stiekla slza.
Na líci som zacítila horúci dotyk jeho prstov. Zotrel mi slzy a zodvihol bradu.
„Bia, zamiloval som sa do teba." Zašepkal ešte raz, ako keby som to nepočula.
Mierne som ustúpila dozadu a snažila sa nabrať správne slová. ako bo nezraniť. Sadla som si na trávu, a čakala som, kým si prisadne.
„Andrej, ja.." hľadala som správne slová, ktoré sa však neobjavovali. „Mám ťa rada, ale iba ako kamaráta. Si fakt úžasný chalan, ale ja som bezhlavo zamilovaná do Patrika. Je mi s tebou fajn, ale chcem zostať iba kamarátka."
YOU ARE READING
Milujem Ťa, Ty trdlo
Teen FictionBia je úplne normálne 15 ročné dievča. Čaká ju už iba polrok na základnej. Chce si ho užiť naplno, so svojimi spolužiakmi, no ešte nevie, že bude musieť na nejaký čas odcestovať ku babke. Konečne sa stretne s babkou, krstnými, bratrancom Oliverom a...