Prajem príjemné čítanie 😃
„Bia ideme kupovať kočík." Prerušila moje myšlienkové pochody mamina v nedeľu pri raňajkách.
Zas som ju nevnímala. Bola som príliš zamyslená, a myslela som na neho.
Správne, na Patrika. Už ma to vážne štve. Idem spať, myslím na neho. Sedím v škole, myslím na neho. Raňajkujem, myslím na neho. Mala by som sa nejak zamestnať.
„Zem volá Biu. Odchádzame." Zakývala mi mamina pred
očami.
Rýchlo som dopila zvyšný čaj. Svoj vzhľad som skontrolovala v zrkadle a utekala som za maminou do auta.
Sadla som si na sedadlo spolujazdca a sledovala cestu.
„Bia čo je v poslednom čase s tebou?" Prerušila ticho medzi nami mamina.
Čo je so mnou? Ani sama neviem.
Ale vieš. Zaľúbila si sa. A chýba mi Patrik. Ozvalo sa moje podvedomie.
„Nič mi nie je. Prečo by malo byť?"
„No lebo si nejak často zamyslená."
Láska robí divy. Ach jaj. Sprosté podvedomie.
„Rozmýšľam, či som si vybrala správnu školu." Zaklamala som. Bol to prvá blhosť, čo ma napadla.
„Uhm..Vieš o tom, že nevieš klamať?" Prekukla ma rýchlo mamina.
„Sakra..." Potichu som zanadávala.
„Je v tom chlapec?"
Neodpovedala som.
„Takže áno."
„Áno." Kapitulovala som.
„Patrik?" Spýtala sa mamina.
Kurnik, odkiaľ to vie?
„Uhm.."
„Ľúbiš ho?"
Prekvapene som pozrela na maminu. A som v keli.
„Neviem." Zas som zaklamala. „Je mi s ním dobre. Beriem ho ako kamaráta. Ale viac ako kamarátstvo s toho nebude. Poprad je ďaleko."
„To máš pravdu. Ale mohli by ste to skúsiť. Veď o chvíľku sú prázdniny. To by si mohla byť v Poprade. A on by mohol prísť k nám. A cez víkendy by ste mohli byť spolu."
Prosím? Moja mama mi povedala, že by sme to mohli skúsiť aj na diaľku? Och bože, to tehotenstvo.
„Ehm mami...To nie je veľmi dobrý nápad. Veď ty o dva mesiace rodíš. A kto by ti pomáhal? Keď ma posielaš do Popradu? Rišo? Ten bude s Tamčou. Tato? Ten bude v robote. A ja ťa nenechám samú s dieťaťom doma. Chcem byť s vami. Vidieť prvý Andrejkin úsmev a tak. A pri tom nechcem vzťah na diaľku. Takže tak."
Počkať. Ja som povedala Andrejka?
Bia áno. Agg.
„Takže Andrejka?" Zasmiala sa mamina.
„Uhm.."
„Videla som ten papier na stole a rozhodla som sa."
„Ako?" Prerušila som zvedavo maminu.
„Nechávam to na teba. Ale teraz ideme shoppingovať, pretože nakupovanie je najlepšia medicína." Odpovedala mi mamina.
Vystúpila som z auta utekajúc sa za ňou.
Najprv sme si to vybrali do obchodu s kočíkmi. Juj. Tam ich mali toľko na výber. Hlboké, športové, buginy a tak. Mamina mala takú nejakú predstavu, že by mal byť taký, čo sa dá dať na kostru aj vajíčko a po čase sa dá s neho urobiť aj športový.
YOU ARE READING
Milujem Ťa, Ty trdlo
Teen FictionBia je úplne normálne 15 ročné dievča. Čaká ju už iba polrok na základnej. Chce si ho užiť naplno, so svojimi spolužiakmi, no ešte nevie, že bude musieť na nejaký čas odcestovať ku babke. Konečne sa stretne s babkou, krstnými, bratrancom Oliverom a...