Prosím Vás, prečítajte si na konci moje kecy. Budú tam dôležité informácie. Ďakujem.
Prajem príjemné čítanie 😃
„Tak Bia, nech sa mi nedostane do uší, že si pila alkohol, fajčila, drogovala a s niekým súložila." Poučovala ma mamina pred odchodom na chatu.
V nestráženom okamihu som prekrútila očami. Fajčiť by som nefajčila, lebo keď cítim cigaretový pach, je mi za grcanie. Drogy by sa neviem odkiaľ vzali sa chate a s nikým by som sa svojvoľne nevyspala a o tom alkohole budem radšej ticho.
„Veď mami, nemám päť. Veď vieš, že keď cítim cigaretový dym tak mi je na grcanie. Neviem kde by sa tam vzali grogy a alkohol. A k tomu sexu- jedine nedobrovoľne. Pá." Vtisla som jej pusu na líce a nehala som ju tam len tak stáť. Hodila po mne divný pohľad, ale nakoniec odišla.
„Čauko Miška."
„Ahoj, aj tebe dávali rodičia poučenie?"
„Hej."
„Bia daj to sem a šmýkajte do busu." Vytrhol mi Noro z ruky tašku a niesol ju do kufru autobusu.
Dnu som vošla zadnými dverami a zvalila som sa na sedadlo pred päťkou. Vedľa mňa bolo voľné miesto, na ktoré si sadla Miška.
„Poprosím vás ticho!" Zrevala učiteľka na celý autobus. „Budem čítať vaše priezviská, keď bude to vaše, povedzte tu. Hanušová."
„Tu."
„Hrišiak."
„Tu."
„Jedinec."
„Tu."
„Tak to by sme mali. Teraz si sadnite na zadok, lebo odchádzame." Zrevala učiteľka, keď dočítala všetky mená. Všetci sme tu boli. Dokopy je nás 25 a k tomu dve učiteľky a zdravotníčka.
„Bia?"
„Prosím?"
„Čo ti vravela mama?"
„Žiaden alkohol, cigarety, drogy a sex. A tebe?"
„No...žiadne drogy."
„A kde nechali vaši sex, cigarety a alkohol?" Opýtala som sa Mišky prekvapene.
„Na opicu som si vzala tabletky, cigarety pochybujem, že tam budú a ten sex. Oco ma donútil vziať krabičku kondómov."
„Čoožee?"
„No."
„Takže ty si s Erikom?" Opýtala som sa prekvapene.
„Bože Bia, nie."
„Vieš ako mi odľahlo?"
„Hej viem. A už sme mali 15 takže môžeme."
„Veď ja viem, že sme mali 15."
„Tak v čom je problém?"
„V tom, že ja som na rozdiel od teba nezadaná."
„To je rozdiel. Ale máš si z koho vyberať."
„Z?"
„Jano a Paťo."
„Tak Miška, Jano chce mňa, nie ja jeho. To je dosť podstatný rozdiel. A ten Patrik. Je to trochu zložité. Nechceme vzťah na diaľku. Už som ti to vysvetľovala takmer milión krát. A ani neviem, či ma chce."
„Kto?"
„No Patrik."
„Bia ak teba nechce Patrik, tak ja som Ježiš Kristus!"
YOU ARE READING
Milujem Ťa, Ty trdlo
Teen FictionBia je úplne normálne 15 ročné dievča. Čaká ju už iba polrok na základnej. Chce si ho užiť naplno, so svojimi spolužiakmi, no ešte nevie, že bude musieť na nejaký čas odcestovať ku babke. Konečne sa stretne s babkou, krstnými, bratrancom Oliverom a...