25 ♡

431 24 4
                                    

Príjemné čítanie 😃

Dnu ma čakalo milé prekvapenie. V kuchyni sedela Miška s maminou. Čože? To prišla aj Miška. Nadšene som ich vyobjímala. Na mamine už bolo vidieť bruško.

„S kým si sa to objímala?" spýtala sa ma mamina.

Ona nás videla? Ó môj bože.

„Noo...to..," začala son koktať. Určite som bola červená od korienkov vlasov až po päty. „Proste to bol kamarát."

„No dobre. Už choďte spať. Zajtra ideme nakupovať." Zahlásila mamina krátko pred desiatou.

„Dobrú." Popriali sme.

„Bia, počkaj. Máš tu nejakú poštu." Povedala mi mamina. Podala mi dve obálky.

Rýchlo sme vyšli hore. Zaujínalo by ma, kto mi písal. Na všetkých obálkach bolo úhľadne napísane:

Bianka Hanušová
Žltá ulica 87/56
Bukovský Dubovec* 976 12

So zvedavosťou som otvorila prvú obálku.

Milá Bia,

Kde sa vzal, tu sa vzal,
jeden chalan o teba stál.
A ty si ho rada nemala,
tak si ho do kelu poslala.

Tajný ctiteľ FaŠok

Nevedela som, či sa mám smiať alebo plakať. Že: Ty si ho rada nemala tak si ho do kelu poslala.

Haha. Veľmi vtipné. Ešte som do kelu chalana neposlala. No uznajme. Snažil sa byť romanitcký. No nejak mu to nevyšlo. Otvorila som druhý list.

Milá Bia,

Láska sa podobá stromu. Vyrastá sama od seba, zapúšťa hlhoké korene do celej našej bytosti a nezriedka nezačína kvitnúť a zelenať sa ani v rozvalinách nášho srdca.
Ak má láska vydržať, potrebuje prekážky, odpor, čakanie, skrývačky...
Bia toto sú citáty slávnych ľudí. Milujem Ťa.

Tvoj tajný ctiteľ FaŠok

Ach bože. Je to zamilovaný debil. To je jediné, čo ma napadlo. Neviem, čo mám robiť. Ak ma bude zaplavovať takýmito zamilovanými listami, asi ma porazí. Kto by to mohol byť? Patrik? Erik? Jano? Noro? Alebo Tomáš? Ja fakt neviem. Ale raz na to prídem. Nenechám sa donekonečna zaplavovať listami, od zamilovaného debila. S prepáčením.

„Kto píše?" opýtala sa ma Miška.

„Beznádejne zamilovaný debil. Neni tam meno. Nevieš, kto by to mohol byť?" skoštatovala som.

„Netuším."

„Určite ho poznáme."

„Píp." Ozval sa zvuk prichádzajúcej SMS- ky.

Čau Bia, neprídeš zajtra večerom? Rodičia idú preč. Neboj sa, žiadne krivé úmysly. Patrik.

Ahoj, rada prídem. Lenže prišla aj Miška. Môže prísť aj ona? Bia.
Rýchlo som mu napísala.

Jasné. Tak o štvrtej.

Odpísal mi obratom.

Milujem Ťa, Ty trdloWhere stories live. Discover now