Ďakujem, ďakujem, ďakujem...💪💟
To sú asi jediné slová, na ktoré sa zmohnem....
Naozaj neviem, čo mám povedať, pretože si vážim všetko. Vážim si každé jedno čítanie, každý jeden hlas a hlavne každý jeden koment, ktorý mi vyčaril úsmev na tvári.
Ak mám pravdu povedať, od tohto príbehu som nečakala veľa, už len z toho dôvodu, že toto je moje prvé verejné publikovanie, a prvý dopísaný príbeh. Prvé pokusy skončili roztrhnuté v koši.
Tento sa mi však podarilo napísať, aj keď začiatky neboli ružové. Stálo ma to strašne veľa námahy a hlavne márnych pokusov. Viem, že tie prvé kapitoly nie sú nič moc, ale každý musel nejak začať.
Nechce sa mi uveriť, že dnes píšem posledné slová tohoto príbehu. Spomínam si na ten deň, keď som publikovala prvú kapitolu. Pred pár dňami bol deň, keď som publikovala eplióg. Spokojná som skončila svoju ročnú prácu.
Áno, som so sebou spokojná už len z toho dôvodu, že som to dopísala. Oproti iným príbehom to nemá až tak veľa čítaní, ale 13401 čítaní je pre mňa niečo neuveriteľné. Neskutočne krásne vám za to ďakujem. Neviem, čo povedať.
Chcela by som sa opýtať, či by ste chceli pokračovanie. Relatívne som nad tým uvažovala. Chcela by som vedieť Váš názor na to. A tak isto sa opýtať aj na Patrikov pohľad. Viem, že z jeho pohľadu som nepridala dávno kapitolu, ale mám pocit, že to nikto nečíta. Neviem, či Vás to baví.
A ešte ku tom pokračovaniu: Stále som nevymyslela názov. Vedeli by ste mi poradiť? Chcela by som si vypočuť aj Váš názor, nechať si poradiť. Samozrejme, Milujem Ťa ty trdlo 2 sa to už volať nebude.
Rozmýšľala som nad názvom ako je napríklad: Navždy, Šťastne až naveky. Ale tieto názvy mi prídu také neoriginálne. Ak máte nejaký návrh, tak mi ho prosíím Vás pekne napíšte, môže mi to veľmi pomôcť.
Ďalšia vec, čo by som chcela niekoho poprosiť. Vedel by mi niekto spraviť video na príbeh? Alebo aspoň niekoho odporučiť? A ešte nieto, kto by mi spravil recenziu. Či už ju napíše niekto z terajších čitateľov, alebo niekto, koho mi odporučíte.
Tento príbeh mal mať mnoho variant, tak Vám tu napíšem nejaké fakty, na ktoré som si spomenula:
1. Rišo mal skončiť s Miškou
Áno, je to tak. Keď som začínala písať príbeh, tak ma napadlo, aby chodila Miška s Rišom.
2. V príbehu nemal byť Maťa ani Erik.
Nuž, nejak sa mi tam hodili. Tak som vymyslela Tomášovi a Patrikovi sestru Maťu, a Miške frajera Erika.
3. Biina mama nemala čakať dvojičky ale iba jedna bábätko.
Ten nápad s dvojičky - popravde ani neviem, ako ma to napadlo. Potrebovala som tam nejakú drámu.
4. Erik sa nemal presťahovať
Priznávam - neviem, ako ma to napadlo.
5. Bia sa mala zaľúbiť do Tomáša
Keby som toto spravila, tak by sme ma asi zabili. Lebo Bia je Patrikova. Ono to malo byť medzi nimi také zložitejšie. Bia mala chcieť Tomáša, on ju a Patrik Biu. Mojím zámerom bolo vytvorenie ľúbostného trojuholníka, ale nevydalo.
7. Liptákovci mali byť rodina s Miškou
Paťo mal byť Miškin bratranec. Ale keď som tam zakomponovala ich letný románik, nápad sa stratil, a kašľala som na to.
Potom tu bol nápad, že nakoniec bude Patrik Biia bratranec.
Verím tomu, že keby som to spravila, tak by ste to asi nečítali. Každopádne toto sa nestalo, a Bia skončila s Paťom
Ďakujem: Michaela1121 - Miška ďakujem za všetky rady, všetko dlhé komenty a kritiku. Som rada, že si mi pomohla všetko prediskutovať. Bez teba by som to asi nezvládla. ďakujem, že si tu pre mňa bola.❤❤
emma_485 - Tebe taktiež ďakujem za všetky názory čo si mi napísala. A už sa pekne krásne dokop, a dopíš príbeh, dotiahneš to tiež niekam.💚💚
NataLaila - Naty, ďakujem, že si sa dostala do môjho života a prečítala si môj príbeh. Síce ten tvoj je oveľa lepší, veľmi si to vážim. Som rada, za všetky správy, ktoré sme si napísala a ďakujem za úplne všetky rady a komenty.💙💙
VeronDemovicova - Ďakujem, že si si prečítala môj príbeh. Bolo to pre mňa cťou.💓💓
osemstosedem - Baškaa? A tebe ďakujem za tie krásne komenty.💟💟
Ďalejďakujem: _happyfeet_ Miriam711 MiraculousCrazyGirl sabina_LOVE Lenka3012 a takisto aj tebe, lebo to práve čítaš. ❤❤
💟Bez VÁS by toto nevzniklo. ĎAKUJEM💟
Suzan ♡
VOCÊ ESTÁ LENDO
Milujem Ťa, Ty trdlo
Ficção AdolescenteBia je úplne normálne 15 ročné dievča. Čaká ju už iba polrok na základnej. Chce si ho užiť naplno, so svojimi spolužiakmi, no ešte nevie, že bude musieť na nejaký čas odcestovať ku babke. Konečne sa stretne s babkou, krstnými, bratrancom Oliverom a...