Prajem príjemné čítanie 😃
Celé doobedie som sa balila. Zistila som, že neviem kde mám polovicu vecí. V praní ani žehlení som to nenašla. Chýbala mi moja obľúbená mikina a tepláky.
„Bia, nie je toto tvoja mikina a tepláky?" pribehla ku mne Miška, keď som už bola v koncoch.
Pravdaže to bola moja mikina aj tepláky. Len neviem, kde boli. Mikina bola celá špinavá, a tepláky boli obliate niečim lepkavým. Radšej som to rýchlo hodila do práčky.
Našla som aj tričká. Tie boli našťastie spadnuté za posteľou a iba trochu zaprášené.
„Bia ja s babkou ideme ku krstnej." zakričala na mňa mamina, keď som bola pobalená.
„Mami?"
„Áno?"
„No ja som chcela, či by som mohla ísť s Miškou, Oliverom a Liptákovcami večer na diskotéku. Keď už som tu ten posledný deň." Vysúkala som ťažko so seba vetu.
Mamina nebola na niečo také zvyknutá. No mám síce 15, pomaly 16 ale bežne som nechodila na diskotéky. Príležitostne párkrát za rok.
„Nevidím dôvod, prečo by ste nemohli ísť. Len neviem kto sú Liptákovci."
„No Liptákovci sú susedia krstnej."
„A?"
„Sú to traja súrodenci. Maťa, Patrik a Tomáš. Maťa má 14, Patrik 15, Tomáš 16. Skoro 17."
„Môžete ísť. Ale zakazujem ti piť alkohol. Dávajte si pozor, aby vám niekto do pohára nenasypal nejakú drogu."
„Jeeej. Ďakujeem." Poďakovala som sa. Rýchlo som objala maminu a chcela som to ísť oznámiť Miške.
„Ale do tretej ráno nech ste tu." Vydala posledný príkaz mamina. Ešte mi strčila do ruky 10€ a mohla som to ísť povedať Miške.
„Miška! Mám super správu!" Vykríkla som, keď som vyšla hore.
„Hovor." Vyzvala ma.
„No...môžeme ísť na tú diskotétu. Ale nemôžeme piť a do tretej ráno máme byť doma."
„To je supeer." Zakričala Miška a hodila sa mi okolo krku.
🔵🔵🔵
„Bia, vyzerám v tomto dobre? A čo toto?" stresovala Miška už pol hodinu pred zrkadlom.
Nepáčilo sa jej toto, ani tamto a ani hento. Všetko sa jej zdalo príliš obyčajné.
„Bia? Vyzerám v tom dobre?"
„Kriste Miška, ty si pekná aj vo vreci!" kričala som na ňu naštvane.
Po dlhom rozhodovaní sa rozhodla pre čierne skin jeansy a belasú blúzku.
„Bia? A ktorý odtieň rúžu?"
Pribehla z kúpeľne. Na ruke mala naznačených päť odtieňov rúžu.
„Kto si a čo si spravila s mojou najlepšou kamarátkou Miškou?"
Spýtala som sa jej a začala som ňou triasť.„Bia dooosť!" kričala.
„Tak prestaň. Čo chceš zbaliť Patrika? "
„NIE!"
„Tak prečo? Veď si pekná aj bez tony make-upu. Pozri."
Chytila som do ruky tampón na odličovanie. Keď bola odlíčená, poslala som ju umyť si tvár. Keď sa vrátila na mihálnice som jej naniesla trochu špiráli. Na tvár som jej dala jemný make-up. A na prey trochu červeného rúžu.
YOU ARE READING
Milujem Ťa, Ty trdlo
Teen FictionBia je úplne normálne 15 ročné dievča. Čaká ju už iba polrok na základnej. Chce si ho užiť naplno, so svojimi spolužiakmi, no ešte nevie, že bude musieť na nejaký čas odcestovať ku babke. Konečne sa stretne s babkou, krstnými, bratrancom Oliverom a...