Informačka

361 20 0
                                    

Čaute všetci,

Netešte sa, toto nie je ďaľšia časť.
Je to taká informačka.
Nebojte sa, príbeh nepozastavujem, ani nekončím.

Chcela by som sa vám poďakovať za 1K čítaní. 👏👏

Neskutočne ma to teší.
Teší ma, že to niekto číta a páči sa mu to.
Ani sa mi nesnívalo, že budem mať 1K čítaní.
Niekto si možno povie: „Má len 1K a už sa tu teší.”

Neviem, ako to berú ostatní, ale pre mňa je to veľký úspech.
Takže Vám patrí jedno ĎAKUJEM!!! ♡

A ešte pár informácii:

Kežďe som deviatačka a ešte ma čakajú prijímačky musím sa pripravovať aj na ne. Takže časti budú vychádzať raz týždenne. Možno sa mi podarí pridať aj dve. Neviem. Nebojte sa, potom už budú častejšie.

Kto by si chcel prečítať aj inú moju tvorbu, prihlásila som sa do súťaže Naj amatér na Watte.

Asi v 19- tej časti som spomínala prekvapenie. Áno aj na tom pracujem.

Keďže som časti začala písať na mobile, je tam asi viac preklepov ake keď som to písala na notebooku.

Užívajte, kým je Bia v Poprade. Keď sa vráti domov, nastúpi na scénu Jano. Dúfam, že si na neho spomínate. A je tu niekto, kto ho má rád?

Ešte by ma zaujímalo, čo si myslíte o Erikovi a o Patrikovom priznaní, že miluje Biu.

To bola taká info k dalším častiam.

Suzan ♡

PS: Ak idete niekto na prijímačky do BB na SOŠ informačkých technológií napíšte mi prosím. Ďakujem.

Milujem Ťa, Ty trdloWhere stories live. Discover now