Part 10

823 28 1
                                    


  Ponovo sam se nasmijala i stavila telefon u džep. Tada sam malo više razmislila o ovoj njegovoj drugoj poruci...Mislim znam da je to bila na neki način šala ali on jednim dijelom to želi. Da li to objašnjava onu njegovu izjavu od sinoć da mu se sviđam? Da li to znači da ga samo fizički privlačim? Odmahnula sam glavom i odlučila da ne razmišljam o tome. Još uvijek sam bila pod utiskom poljupca. Osjećala sam se nekako prelijepo. Kao da se odjednom cijeli svijet oko mene promijenio. Na sve oko sebe sam gledala na drugačiji i ljepši način. Nakon malo duže šetnje napokon sam stigla kući. Zapuhnuo me je miris svježe pečene pizze. Odmah sam odjurila u kuhinju i uzela jedno parče. Mama i tata su me samo pogledali onako preko oka.
Tata: Dobar dan i tebi Ariel.
Progovorila sam punih usta.
Ariel: Dobar dan...
Otišla sam da se izujem i krenula na sprat. Mama je krenula za mnom.
Mama: Ariel
Ariel: Šta je.
Ušla sam u sobu, a ona za mnom.
Mama: Kako vam je bilo sinoć?
Odmah sam osjetila nešto čudno u stomaku.
Ariel: Okej.
Mama: A ima li nešto što mi možda nisi rekla?
Podigla je obrvu i značajno me pogledala.
Ariel: N-Ne...
Još jednom me je pogledala upitnim pogledom.
Ariel: Dobro na šta ciljaš mama?
Mama: Leo je sinoć došao krvavog nosa kući. Znaš li ti išta o tome?
Ma super. Već se čula sa Leovom mamom. Pravila sma se da sam iznenađena.
Ariel: Stvarno? Ne...Otkud bih ja znala?
Mama: Ariel znam da mi lažeš. Ti si moje dijete i dovoljno te dobro poznajem.
Ariel: Ja...
Mama: Ima li onaj kovrdžavi veze s tim?
Okrenula sam se na drugu stranu.
Ariel: Nee...
Mama: Ariel ko je on?
Ariel: Prijatelj...
Mama: Kako se zove?
Ariel: Mama..
Mama: Ariel pitam te nešto.
Ariel: Zove se Harry...Harry Styles.
Mama: To mi je poznato ime.
Ariel: Pa da...On je pjevač one grupe One Direction...
Pogledala me je sumnjičavo.
Mama: Idem sad ali nastavićemo razgovor o ovome.
Krenula je da izađe.
Ariel: Mama...
Okrenula se.
Ariel: Mogu li sutra na zabavu?
Mama: Kakvu zabavu?
Ariel: Prviatnu...U kući...Učiću danas cijeli dan scenarij...
Mama: 'Ajde vidjećemo sutra.
Izašla je iz sobe. Bacila sam se na krevet i stavila ruke preko glave. Na neki način sam uvijek pod nekim pritiskom i to mi zaista ne prija. Nimalo...
... ... ...
Ariel: Ah!
Leo: Sad zbori! Govori jošte, svijetli anđele, jer tako sjaješ noći nada mnom ko krilati nebeski glasnici što zadivljenom sjaju smrtniku, te on izvrnuv oči prema gore i nauznak se baciv promatra, po tromim kada jašu oblacima i kad na zračnim jedre grudima.
Ariel: Romeo, o Romeo! Zašto si Romeo? O zataji oca svog, odbaci ime to – il ako nećeš, prisegni, da me ljubiš pa ću ja poreći, da se zovem Capuletti.
Erik: Bravo! Bravo!
Počeo je da aplaudira kao i ostali prisutni. Leo i ja smo cijelo vrijeme izbjegavali da se pogledamo u oči. Nismo još razgovarali osim kada smo predstavljali svoje uloge. Na nosu mu je bila skorena ranica.
Erik: To bi bilo to za danas. Možete kući.
Svi smo pokupili svoje stvari i krenuli prema izlazu. Danas sam za čudo bila uvježbana. Vjerovatno zbog obećanja koje sam dala mami juče samo zato da bih išla na zabavu. Primijetila sam da je Leo ostao da spakuje stvari. Nisam znala da li da mu priđem ili da jednostavno izađem. Osjećala sam na neki način grižnju savjest jer sam oprostila Harryu, a njemu ne.
Ariel: Leo?
S obzirom da je cijela sala već bila prazna, moj glas e odjeknuo cijelom prostorijom. Pogledao je prema meni i blago mi se nasmiješio.
Ariel: Boli li te? Nos...
Leo: Ovaj...Ne, ne. Sad je bolje.
Nasmiješila sam mu se i krenula da izađem.
Leo: Ariel.
Ariel: Hm?
Leo: Žao mi je.
Ariel: Uredu je.
Nasmijao se. Izašla sam vani na svjež zrak. Nebo je bilo oblačno i izgledalo je kao da će svakog' trenutka početi da pada kiša. Obamotala sam ruke oko sebe stežući kaput i krenula prema cesti da zaustavim taxi. Svakog trenutka sam očekivala da ću negdje vidjeti Harrya ali ga nije bilo. Na neki način sam bila razočarana. Znam da bježim od njega ali mi isto tako na neki način prija kada me proganja. Odmahnula sam glavom i počela razmšljati o tome kako da nagovorim roditelje da me puste večeras. Tada mi je na telefon stigla poruka. Čim sam vidjela od koga je, trnci su mi prošli kroz cijelo tijelo. Pisalo je :'Julija...Mislio sam da dođem po tebe ali imamo neko glupo snimanje. Nadam se da se vidimo večeras. емотикон wink Kovrdžavi Romeoxxx'. Odmah sam se nasmijala i na neki način mi je laknulo. Ipak nije zaboravio na mene. Zaustavila sam taxi i krenula kući.
... ... ...
Mama: Znači nema alkohola, droge, cigareta i sličnih gluposti.
Ariel: A daaj mama kakvom me to ti smatraš?
Mama: Nema ni pretjeranog druženja sa nekim tamo momcima. Obe dobro znamo kako to obično na kraju završi.
Prevrnula sam očima i klimnula glavom. Nanijela sam tanki sloj sjaja preko svijetlorozog ruža koji sam nosila. Jedva sam uspjela da nagovorim mamu i tatu da me puste. Bilo je to punih sat i po pregovaranja ali se barem isplatilo. Nisam im spominjala da će Harry biti na toj žurci jer se mama jako čudno ponaša kad je on u pitanju. Napokon sam bila spremna. Obukla sam crnu haljinu, crne sandale i kosu uvila na figaro. Ispred kuće je zasviralo auto. To je bila Vickyna mama zajedno sa Vicky, Jennifer i Emily. Ona će nas odvesti na party i vratiti.
Mama: Čuvaj se.
Ariel: Okej mama. Potrudiću se da ne poginem. Ipak je u pitanju Treći svjetski rat.
Pravila se da me nije čula i otpratila me do vrata. Mahnula je Vickyinoj mami. Tata na svu sreću ovaj put nije govorio o vremenskom ograničenju. Vjerovatno zato što imamo prevoz. Ušla sam u auto i pozdravila se sa svima. Emily, Vicky i Jennifer samo što nisu poskakivale u autu. Pretpostavljam od sreće....
... ... ...
Napokon smo stigle. Kuća je bila maloreći ogromna, a ispred je bilo dosta tjelohranitelja koji nisu dopuštali da uđe neko ko nije pozvan. Mogao se primijetiti poneki novinar koji se krio u grmlju malo dalje od dvorišta kuće. Pozdravile smo se sa Vickyinom mamom i krenule prema vratima. Tada su nam prišla dva čovjeka.
Xxx: Kako se zovete?
Vicky: Vicky Smith.
Jennifer: Jennifer Williams.
Emily: Emily Green.
Ariel: Ariel Jones.
Pogledao je prema papiru koji je držao u ruci.
Xxx: Mhm. Ima vas na spisku. 'Ajde uđite.
Ušle smo u kuću. Atmosfera je već bila dobro zagrijana i bilo je mnogo zvanica. Sama pomisao na to da je Harry tu je učinila da se sva naježim.
Emily: O moj Bože. O moj Bože. O moj Bože. Samo mi molim vas nemojte reći da sanjam. Pa mi smo na privatnoj zabavi One Directiona!!!
Tada nas je nekoliko ljudi koji su bili u našoj blizini pogledali jer se Emily tresla i derala.
Pogledale smo malo oko sebe i počele da se probijamo kroz gomilu. Željele smo pronaći nekoga od dečkih. Muzika je bila glasna tako da smo se jedva sporazumijevale. Izvadila sam mobilni iz torbice i vidjela da imam poruku. 'Julijaa!!! Gdje si? Pa hoćeš da poludim? Kovrdžavi Romeoxxx'. Odmah sam se nasmijala. Tada me je neko povukao za ruku. To je bila Jennifer.
Jennifer: 'Ajde ovamo eno Louisa.
Prišle smo mu.
Louis: Heej! Stigle ste.
Emily: Pa ne bih to prospustila ni za živu glavu!
Jennifer: Jooj Emily...Nego gdje su ostali?
Louis: Pa ne znam. Svi su tu negdje.
Tada mu je prišla jedna smeđokosa djevojka. Mislim da mu je bila djevojka.
Louisa: Eee evo Eleanor. Ona je..
Emily: Tvoja djevojka! Znam, znam, znam!!!
Pritrčala je Eleanor i zagrlila je. Jadna djevojka se samo nasmijala jer vjerovatno ni sama nije znala šta je snašlo. Vicky, Jenn i ja smo joj pristojno prišle i upoznale se sa njom. Kada su oni već počeli da ćaskaju, ja sam uzela mobilni i odgovorila Harryu. 'Pa pronađi me Romeo ;)'. Zadovoljno sam se nasmiješila i vratila telefon u torbicu.
El: 'Ajde cure idemo po piće.
Krenule smo za njom i stigle do jednog stola gdje je bilo mnogo čaša i svih vrsta pića. Sve tri smo uzele sokove i sjele sa Eleanor na kauč. Uskoro su nam prišli Niall i Zayn.
Niall: Ooo cure.
Sve tri smo se nasmijale i mahnule im. Njih dvojica su se udobno smjestili pored nas i počeli neki neobavezni razgovor. Ja ih baš i nisam slušala jer sam više tražila Harrya pogledom. Tada mi je Jenn šapnula na uho.
Jennifer: Šta je? Nema ti Romea?
Na trenutak sam pocrvenila i uključila se u razgovor sa ostalima.
Zayn: I Ariel kako ide gluma?
Ariel: Pa solidno.
Nisam željela da govorim o tome kako ne volim glumu jer mislim da bi zvučalo glupo s obzirom da glumim glavnu junakinju poznate ljubavne drame.
El: Ti glumiš?
Ariel: Paa spremam se za predstavu. Glumiću Juliju.
El: Stvarno? Pa to je divno. Sigurno si jako talentovana.
Jennifer: Daa. Najbolja je na sekciji.
Neprimijetno sam je gurnula laktom.
Zayn: I Harry se u zadnje vrijeme baš svezao knjige 'Romeo i Julija'. Stalno nešto o tome priča nikako ne znam šta mu je.
Odmah mi se na licu pojavio smiješak ali sam okrenula glavu da ostali to ne bi primijetili.
Niall: Daa. I juče smo išli po knjigu.
Vicky: A gdje je Harry kad ga već spominjemo?
Louis: Nemam pojma. Cijelo veče se vrti okolo. Ni na trenutak se nije smirio. U zadnje vrijeme je jako čudan.
Primijetila sam da me Em, Vicky i Jenn gledaju i smješkaju se. Nisam reagovala na to. Tada sam u svoj onoj gužvi primijetila jednog frčkavog dečka koji se okretao oko svoje ose i izgubljeno gledao. Srce mi je odmah počelo brže kucati.
Zayn: Aaa eno ga.
Louis: Harry! Harry!
Tada nas je ugledao i krenuo prema nama. Bio je savršen kao i uvijek. Imao je uske crne pantale i bijelu košulju, a na licu je imao onaj svoj zavodnički osmijeh. Prišao nam je.
Harry: Heej.
Mahnuo nam je, a pogled mu se zaustavio na meni. Odmah sam pogledala na drugu stranu jer nisam željela da ostali nešto primijete. Sjeo je za stolicu preko puta nas.
Niall : Gdje si ti do sad?
Krenuo je da nešto kaže ali se tada pojavio Liam i prekinuo ga. Bio je sa jednom visokom kovrdžavom djevojkom.
Liam: Eeej ljudi. Ćao cure.
Sve četiri smo im mahnuli.
Xxx: Ja sam Danielle, a možete me zvati Dani ako vam je lakše.
Emily: Znaaam!!! Ja sam Emily.
Vicky: Vicky.
Jennifer: Jennifer.
Ariel: Ja sam Ariel.
Dani: Drago mi je.
Nas četiri: I nama.
Primijetila sam da me Harry gleda i odmjerava pogledom. Pravila sam se da to ne primijećujem.
El: Jooj pa što sjedimo. Idemo malo plesati.
Vicky: Ja sam za.
Niall: Nemam ništa protiv.
Louis: Idemo onda.
Ustali smo i pridružili se ostalima koji su đuskali uz zabavnu i vrlo glasnu muziku. El i Louis su počeli da plešu jedno sa drugim, Dani i Liam isto tako, Emily nije znala kud bi prije pa se kao izgubljen slučaj motala oko Zayna i jednog dečka, mislim da se zove Josh. Rekla mi je da je to njihov bubnjar. Vicky je počela da pleše sa Niallom dok je Jennifer bila sa nekim potpuno nepoznatim dečkom. Na kraju smo ostali samo Harry i ja. Ustvari nisam znala ni gdje je on. Izgubila sam ga iz vida čim smo ustali. Prišla sam onom stolu sa pićima i usula sebi još soka. Tada sam osjetila nečije ruke oko svog struka. Odmah sam pretpostavila ko je. Osjetila sam njegov miris i to je bilo dovoljno. Okrenula sam se prema njemu. Pogledao me je svojim savršenim zelenim očima koje su sad poprimile neku tamnu boju od slabog osvjetljenja i nasmijao se onako frajerski kako samo on zna.
Harry: Julija....
Ruke su mu još bile oko mog struka samo što je stajao ispred mene. Uzeo mi je čašu iz ruke, ostavio je na sto i povukao za ruku. Stali smo među ostale koji su plesali i počeli da se polako pomijeramo uz ritam muzike koji je sada bio nešto sporiji. Privukao me je sebi gledao u oči. Nisam mogla izdržati, a da se ne nasmijem. Nagnuo se i počeo mi šaptati na uho.
Harry: Izgledaš jako lijepo u toj haljini.
Ariel: Hvala.
Harry : Samo mislim da bi bila ljepša bez nje.
Tada sam ga namjerno štiklom zgazila po nozi. Izmakao je nogu i nasmijao se.Stavila sam ruke oko njegovog vrata i dopustila njegovim loknicama da me golicaju po licu. Nježno me je poljubio u uho.
Ariel: Harry...
Pokušavala sam da ga upozorim jer smo bili u društvu ali to njemu nije mnogo značilo. Nastavio je da me nježno i zavodljivo ljubi po vratu.
Ariel: Harry šta radiš?
Harry: Žao mi je Julija ali ne mogu da se suzdržim.
Tada sam se malo izmakla od njega i stala tako da smo se gledali u oči. Nosevi su nam se dodirivali, a on nije skidao pogled sa mojih usana. Samo milimetri su nas dijelili da se poljubimo. Počeo je da se približava. Osjetila sam da mu je disanje postalo ubrzano. Imala sam toliku želju da ga poljubim kao i on mene. Cijelo tijelo mi je počelo da se znoji i osjetila sam trnce posvuda.
Ariel: Harry prestani ne možemo ovdje.
Harry: Upravu si.
Uhvatio me je za ruku i povukao nekuda.
Ariel: Harry gdje ćemo?
Popeli smo se na sprat. Stigli smo do nekih vrata. Otvorio ih je i uvukao me unutra. Bio je to toalet. Nisam uspjela ni da se snađem, a on je već zatvorio vrata, zaključao ih i pribio me uza zid. Ruke su mu bila iznad mene, gledao me je duboko u oči, a na licu je imao vragolasti osmijeh.
Ariel: Harry šta radimo ovdje?
Harry: Evo šta.
Tada mi je naglo privukao sebi i počeo strasno da ljubi. Nisam uspjela ni da se snađem. Sve više me je pribijao uza zid tako da sam jedva mogla da dišem. Oboje smo mogli da čujemo jedno drugo kako dišemo u svom tom uzbuđenju. Nije me bilo briga ni za šta. Samo sam željela da uživam u tom trenutku. Usne su mu bile tako punačke i nježne. Spustio je glavu i nastavio da me ljubi po vratu. Meni su ruke cijelo vrijeme bile u njegovim kovrdžama. Bile su tako nestašne i meke. Kao da nisu pripadale nekom ovako zavodljivom dečku poput njega, a opet su na neki način i upotpunjavale njegov izgled. Ponovo je počeo da me ljubi u usta.
Harry: Izluđuješ me.
Nisam ništa rekla već sam ga samo odmakla od sebe. Pogledao me je zbunjeno.
Ariel: Mislim da bismo se trebali vratiti kod ostalih. Ne želim da nešto posumnjaju.
Harry: Ma baš me briga. Nek svi znaju da si moja.
Ariel: E pa nisam tvoja.
Harry: Jesi.
Ariel: Nisam.
Usne su nam se i dalje dodirivale.
Ariel: 'Adje idemo.
Harry: Neću dok mi ne kažeš da si moja.
Ariel: Nisaam.
Harry: Onda ne ideš nikuda.
Ariel: Dobro tvoja sam. Zadovoljan?
Na licu mu se pojavio smiješak koji je sve govorio. Krenula sam da ga zaobiđem ali me je uhavtio oko struka i vratio nazad.
Harry: Ne želim da ideš.
Ariel: Vratićemo se kasnije opet.
Harry: Sigurno?
Prevrnula sam očima.
Ariel: Sigurno.
Ponovo me je privukao sebi u poljubio u dojnju usnicu.
Harry: Vidimo se Julija.
Namignuo mi je i izašao iz toaleta. Još uvijek sam stajala prislonjena uza zid da bih došla sebi. Šta ja to radim? Šta zapravo nas dvoje radimo? Ni sama nisam znala. Ali sam u stomaku osjetila one leptiriće...Nakon toliko vremena su se izgleda ponovo pojavili. Da li je to moguće? Ali opet...Možda i on nešto osjeća prema meni...Onda ne bi bilo ništa loše u tome. Zar ne? Kao da sam samou sebe pokušavala uvjeriti da je to uredu...Otišla sam do ogledala i popravila šminku. Kada sam završila s tim, izašla sam iz toaleta i ugledala balkon. S obzirom da sam još uvijek drhtala, trebao mi je svjež zrak. Krenula sam da izađem ali sam primijetila da tu stoje neke dvije djevojke i razgovaraju. Par trenutaka sam oklijevala jer nisam znala da li bilo pristojno da stanem pored njih.
Xxx: Ma baš me briga. Ali već je našao novu žrtvu.
Xxx2: Koga?
Xxx: Pa jesi li vidjela onu djevojku u crnoj haljini s kojom je maloprije plesao?
Xxx2: Aaa znam. Pa slatka je.
Xxx: Ma daj molim te. Zar je ljepša od mene?
Xxx2: Pa naravno da ne. Samo kažem...
Xxx: Ionako će završiti kao i sve prije nje.
Xxx2: Među kojima si i ti.
Xxx: Znam Rebeca ne moraš me podsjećati na to.
Rebecka: Ali nekako je gleda na drugačiji način...Možda prema njoj ipak osjeća nešto više.
Xxx: Haha ma daj molim te. Draga to je Harry Styles. On ne zna da osjeća nešto više. Sama sam se u to uvjerila i završila kao i sve ostale.
Rebecka: Ali možda ona...
Xxx: Rebecka! Nema šanse. Sada i nju sigurno progoni ali će je odmah ostaviti čim dobije ono što želi. On je takav. Čim djevojka popusti, on se ohladi od nje i to je to.
Rebecka: Ne znam...Vjerovatno si upravu ali mi opet djeluje nekako zaljubljeno.
Xxx: Eto vidjećemo. Za par dana će biti samo njegova poznanica kao i ja. Čim padne na njegov šarm.
Tada me je nešto steglo u srcu. To njih dvije pričaju o meni? Što sam više počinjala da shvatam o čemu su one zapravo razgovarale, u očima mi je počelo da se nakuplja sve više suza. To on želi? Da me iskoristi i ostavi? Zato me proganja? To radi sa svim djevojkama koje mu zapnu za oko? Želi da i ja budem samo jedna u nizu? Stavila sam jednu ruku preko usta, a drugom sam se pridržala za zid koji je bio pored mene. Tada su se one dvije okrenule i pogledale u mene. Nisu mogle da izdrže, a da se ne nasmiju.
Xxx: Auuu. Izvini draga nismo znale da si tu.
Na licu joj se razvukao zlobni osmijeh. Nije me bilo briga za nju. Krenula sam niz hodnjik prema stepenicama i samo željela da se izgubim odavde. Koljena su mi klecala i jedva sam stajala na nogama. On je samo želio da me iskoristi? Samo je želio da me osvoji kao titulu i onda stavi među bezbroj njih? A ja sam glupača mislila da možda zaista nešto osjeća prema meni....Ponovo sam osjetila onu glupu bol...Bol koju sam zadnji put osjetila prije godinu dana kada me je Edward ostavio. Bila sam ogorčena na sebe jer sam dopustila da mi ljubav još jednom uništi život...

DNA by:LoRa StylesWhere stories live. Discover now