Part 18

818 20 1
                                    

  Odjedanput sam imala osjećaj kao da mi je pao kamen sa srca. Još uvijek nisam mogla da se smirim, a i bila sam na neki način ljuta na njega.
Ariel: Pa ti stvarno nisi normalan!
Nasmijao se. Za par trenutaka sam osjetila njegov nos na mom obrazu.
Harry: Rekao sam ti danas da nisam.
Par puta me je poljubio u obraz, a zatim u usta. Nedostajali su mi njegovui poljupci iako ih nisam osjetila samo par sati. I dalje je ležao preko mene tako da se nisam mogla pomjeriti. Polako sam okrenula glavu na stranu.
Ariel: Znaš li ti uopšte da sam ljuta na tebe?
I nije me baš slušao već se samo nasmijao i nastavio me ljubiti po vratu. Stavila sam ruke u njegovu kosu i malo ga počupala.
Ariel: Harry!
Harry: Reci ljubavi.
Ljubavi? O moj Bože. To je bilo tako neobično čuti kada znaš da je on to izgovorio.
Ariel: Kažem ljuta sam na tebe.
Harry: A too...
Pravio se kao da to nije ništa važno i nastavio me ljubiti.
Ariel: Ma daću ja tebi. Hajde silazi, Jennifer bi se mogla vratiti.
Ustvari gdje je ona uopšte? Uhvatila me je panika. Počela sam ga gurati sa sebe kako bih ustala i počela da je tražim ali on baš nije odustajao.
Ariel: Ej, hej smiri se Julija.
Stavio mi je ruku na lice i nježno poljubio u nos.
Harry: Jennifer je kod Emily.
Ariel: Molim?
Harry: Čekaj, možda je bolje da upalim svijetlo.
Ariel: Znaš, to bi bilo stvarno dobro.
Tada je ustao sa mene i nakon par trenutaka, svjetlo je bilo upaljeno. Uspravila sam se i sjela na krevet. Na početku sam zažmirila oči jer mi je svjetlo zasmetalo. Zatim sam pogledala prema njemu. Bio je tako savršen kao i uvijek i u kombinaciji koju ja najviše volim na njemu, a to je uska bijela majica i crne pantalone. Kosa mu je bila malo sljepljena zbog kape. Nisam izdržala,a da se ne nasmiješim. Prišao mi je, uhvatio moje ruke tako da su nam prsti bili isprepleteni i ponovo legao preko mene. Zatim me je poljubio najslađe što je mogao.
Ariel: Harry šta radiš? Ustaj.
Harry: Znaš, ovako mi je baš lijepo.
Prevrnula sam očima. Zaista je bio neobičan osjećaj. Mogla sam da osjetim njegovo savršeno tijelo na mom, loknice su mu padale sa strane i uokvirivale njegovo predivno lice . Zagrizao je dojnju usnicu i gledao me prodorno svojim svijetlo-zelenim očima.
Ariel: Hoćeš li mi sada napokon objasniti šta Jennifer radi kod Emily i otkud tebe uopšte ovdje?
Nasmijao se.
Harry: Pa ovako...Danas sam malo svratio do knjižare...
Pogledala sam ga zbunjeno.
Ariel: Zašto?
Harry: Pa da bih razgovarao sa Jennifer...I ona mi je rekla da ćeš prespavati kod nje, prije toga si razgovarala sa nama i rekla da ćemo se manje viđati. Ii...Ovo je bio plan kako da provedemo malo više vremena zajedno.
Podigao je jednu obrvu i razvukao usne u vragolasti osmijeh.
Ariel: Č-čekaj...Hoćeš da kažeš da ćeš...Ti ćeš...Prespavaćeš ovdje? Sa mnom?
Klimnuo je glavom i još vragolastije se nasmijao.
Ariel: Pa baš vam hvala.
Harry: A šta kao ne sviđa ti se ta ideja?
Par trenutaka sam ćutala jer nisam znala šta da kažem. Zatim sam napravila facu kao da sam ljuta. On se nasmijao, lagano spustio glavu i počeo da me ljubi po vratu.
Ariel: To ti neće pomoći.
Harry: Jesi li sigurna?
Ariel: 1oo%
Harry: Misliš da možeš odoliti mojim poljupcima?
Ariel: Mislim.
Harry: E pa dobro..Sama si to tražila.
Nisam bila sigurna šta mu to znači ali u svakom slučaju mislim da će ipak na kraju on pobijediti. Spustio je galvu i počeo da me ljubi sa dna vrata prema gore. Svaki put kada bi spustio jedan nježni poljubac, prošli bi me trnci kroz cijelo tijelo. Ipak nisam željela da odustanem pa sam se pravila kao da uopšte ne djeluju na mene ti poljupci. Jednu ruku je stavio na moju nogu i nježno je mazio dok je drugom obuhvatio moju kosu. Našao je jedno mjesto na vratu na kom su mi najviše prijali poljupci, a to je shvatio zato što sam ispustila neki čudan zvuk kada je došao dotle. Nasmijao se i počeo najviše da me ljubi tu. Zatim se preselio odatle do mog lica i došao do usana. Namjerno nisam željela da mu uzvraćam poljupce ali on nije odustajao. Poljubio me je jednom u moju dojnju usnicu pa zatim pomjerao poljupce sve dok nije došao i do gornje. Zatim je prešao i gornju, a ja sam sve više osjećala potrebu da mu uzvratim poljubac i da to bude onako strasno. Obuhvatio je svojim usnama moju gornju usnicu i počeo da je sisa. Nisam mogla da izdržim,a da ne proizvedem mali zvuk zadovoljstva. On se nasmijao jer je vidio da je na putu ka pobjedi. Na kraju je obuhvatio moje obe usne i nježno ih poljubio. Ja sam stavila ruke u njegovu kosu jer više nisam mogla da izdržim i privukla bliže njegovu glavu. On se nasmijao pogledao me duboko u oči.
Harry: Šta je bilo Julija?
Ariel: Samo ćuti molim te!
Privukla sam njegovu glavu i počeli smo se strasno ljubiti. Znam da sam se predala i izgubila ali nisam više mogla da izdržim. Njegova ruka je šetala po mojoj nozi dok je drugom obuhvatio moju kosu i blago je povlačio.Zatim me je obuhavtio i prevrnuo nas tako da sam se ja nalazila na vrhu njega. Pogledala sam ga i nasmijala se, a zatim smo se nasatvili ljubiti. Na neki način sam bila i zahvalna Jenn jer je to uradila iako su me jako uplašili. Odmakla sam malo glavu od njegove, a on je otvorio oči i zagrizao usnicu.
Ariel: Trebali bismo ustati.
Po izrazu njegovog lica sam mogla da zaključim da se ne slaže s mojom izjavom.
Harry: Neee. Pa imamo cijelu noć pred nama.
Nije mogao izdržati, a da se ne nasmije vragolasto.
Ariel: Harry!
Blago sam ga udarila u rame.
Harry: Šta je?
Jedva sam se suzdržavala, a da se ne nasmijem. Mislim da će zaista biti jako čudno provesti noć s njim u istoj kući. Spustila sam glavu i nježno ga poljubila u dojnju usnicu koja mu j bila povrijeđena. Zatim sam se polako odvojila od njega i uspravila. Napravio je tužni izraz lica.
Harry: Gdje ćeš?
Ariel: Ustajem.
Napravila sam jedan korak unazad i osjetila užasnu bol u peti.
Ariel: Jaooo.
Tada je Harry brzo ustao i uhvatio me jer sam stajala na jednoj nozi i rukom držala onu drugu koja me je boljela. Pogledala sam pod sobom i vidjela da zapravo bosa stojim na onom staklu koje je nastalo kad se slomila čaša. Harry je bio obuven tako da njega nije moglo povrijediti.
Harry: Pa pazi.
Brzo me je podigao i sjeo na krevet. Podigla sam nogu i vidjela da mi se par komadića zabolo u petu. Harry je imao jako zabrinut izraz lica.
Harry: Č-čekaj. Sad ću nešto donijeti.
Brzo je ustao i otrčao negdje. Na neki način mi je bilo smiješno kako se zabrinuo. Ubrzo se vratio sa mokrom krpom. Izvadio mi je te komadiće, a zatim počeo da mi čisti petu iz koje je curilo malo krvi. I dalje je djelovao zaista zabrinuto. Stavila sam mu ruku na obraz i nasmiješila mu se.
Ariel: Harry uredu je. Nije ništa strašno.
Pogledao je prema meni sa veoma ozbiljnim izrazom lica.
Harry: Ali ja sam kriv.
Ariel: Ma nisi budalice.
I dalje je bio jako ozbiljan. Ponašao se kao da sam neko malo dijete o kome on treba da se brine pa mi je to bilo zaista smiješno. Podigao je pogled i susrela sam se s njegovim zelenim očima.
Harry: Boli li te?
Ariel: Ma samo malo peče, ne brini.
Nije baš bio uvjeren u moje riječi. Ustao je i počeo da kupi komadiće.
Ariel: Čekaj Harry, ja ću.
Krenula sam da ustanem ali je on brzo skočio i zaustavio me.
Harry: Sjedi tu, ja ću.
Ariel: Harry prestani se ponašati prema meni kao da sam malo dijete.
Harry: Ja samo hoću da te zaštitim.
Nasmijala sam se.
Ariel: Ali ne treba da pretjeruješ u tome, znaš?
Pravio seda me nije čuo i nastavio da kupi komadiće. Bilo me je strah da će se posjeći ali mu nisam ništa rekla da ne misli da ja za njega mislim da je nespretan. Iskoristila sam priliku i gledala ga. Bio je tako savršen. Zagrizao je dojnju usnicu i pažljivo kupio komadiće svojim velikim, snažnim rukama i svako malo sklanjao kosu iza uha jer su mu nestašni pramenivo padali preko lica. Nasmiješila sam se i divila njegovoj ljepoti. On je definitivno najneobičniji dečko kog' sam ikada upoznala i kada malo bolje razmislim...Nije mi žao što sam ga upoznala. Promijenio je moj život ali na bolji način. Mislila sam da nikada niko neće biti sposoban za talkvo nešto. Tada je pogledao prema meni.
Harry: Šta je?
Nasmiješio se, a ja sam pocrvenila jer me uhvatio da gledam u njega. Spustila sam pogled i počela da pomjeram nožne prste praveći se da sam zainteresovana za to. Nisam se usuđivala da ponovo pogledam prema njemu. Mogla sam da čujem kako se tiho nasmijao. Ustao je, a zatim napustio sobu. Vjerovatno je otišao da baci komadiće stakla. I ja sam polako ustala. Krenula sam da izađe iz sobe ali je on došao i zaustavio me. Ponovo je djelovao veoma zabrinuto.
Harry: Pazi, pazi.
Ariel: Šta je?
Harry: Moglo bi biti još komadića.
Prevrnula sam očima, a on me je obuhvatio jednom rukom iza leđa, a drugom mi podigao noge.
Ariel: Heej!
U tren oka sam se našla u njegovom naručju. Morala sam se nasmijati. Stavila sam ruke oko njegovog vrata i počela vrtiti loknice oko kažiprsta. Pogledala sam ga ravno u oči koje su mi bile tako blizu, a njemu su se na obrazima pojavile rupice prouzrokovane malim smiješkom.
Harry: Moram paziti na svoju Juliju.
Nježno sam ga poljubila, a on me je odnijeo iz sobe u dnevni boravak. Zatim me je pažljivo spustio. Ja sam se napravila kao da sam neka dama.
Ariel: Hvala vam za prenos mladi gospodine.
On mi je uzeo ruku i poljubio je onako džentlmenski.
Harry: Gospođice, možete me zvati i kovrdžavi Romeo.
Ja sam se napravila iznenađena.
Ariel: Oh. Koja slučajnost. Ja se zovem Julija.
Harry: Čast mi je upoznati vas.
Ariel: Takođe.
Par trenutaka smo se tako gledali ali ja nisam izdržala, a da ne prasnem u smijeh. On se ipak uspio suzdržati. Pravio se kao da je zbunjen.
Harry: Je li sve uredu gospđice Julija?
Nakašljala sam se.
Ariel: Jeste. Izvinjavam se gospodine Romeo.
Harry: Pardon, kovrdžavi.
Ariel: Oh, izvinjavam se.
Tada nas je u toj našoj prestavi prekinuo zvuk mog mobilnog. Izvadila sam ga iz džepa i vidjela da je to Emily. Javila sam se.
: Molim?
: Eeej.
#Ariel: Eeej gospodična odbjegla.
Mogla sam da je čujem kako se zakikotala.
: Hihihii, nadam se da vas ne prekidamo u nečemu?
#Ariel: Jaoo Emily. Otkud sad tebe?
#Jennifer: Ma uključile smo zvučnik.
#Ariel: Aaa...
Sjela sam na ivicu kauča, a Harry pored mene.
#Jennifer: I?
#Ariel: Šta i?
#Jennifer: Pa...Zabavljate li se?
Prevrnula sam očima.
#Ariel: Pa zavisi šta vi podrazumijevate pod tim.
#Emily: Pa sad...
#Jennifer: Ma nećemo mi vas ometati. Ne brini se ti nego te zovem da se dogovorimo. Ovako...Za ovo moji ne znaju. Mislim Emilyini znaju da sam kod nje ali zato ne znaju da si ti trebala biti kod mene. Nema šanse da to dođe do tvojih, zar ne?
#Ariel: Pa ja se nadam.
#Jennifer: E. Moji se vraćaju sutra oko podne tako da će se Harry do tada izgubiti iz kuće, a ja dolazim.
#Ariel: Aham...
#Jennifer: I onda ćemo se praviti da je sve uredu i kao da sam i ja prespavala tu.
#Ariel: Važi.
#Jennifer: I nemojte khm...Ovaj, nemojte ostaviti neke tragove.
#Ariel: Jennifer!
Čula sam ih kako se smiju. Tada sam primijetila da Harry sluša naš razgovor. Na licu mu se pojavio vragolasti smiješak. Prevrnula sam očima i ustala.
#Ariel: Prvo me istraumirate, a onda počnete i gluposti da valjate.
Tada je Harry ustao i pribio se uz mene kako bi čuo razgovor. Pokušala sam da se odmaknem ali me je čvrsto obuhvatio rukama oko struka.
#Jennifer: Imate onaj moj krevet, on je dovoljan za dvoje...A opet ako vam je to malo, imate mamin i tatin samo...
#Ariel: Jennifer!!!
Svi su počeli da se smiju. I meni se pojavio smiješak na licu ali nisam željela da to Harry vidi.
#Ariel: Znaš, jako si pokvarena.
#Jennifer: Hihihi znam.
Tada mi je Harry otrgnuo telefon iz ruke.
Ariel: Hej!
Pokušala sam da ga dohvatim ali mi nije uspijevalo.
: 'Ajde cure pustite nas da uživamo. Prekidate nas, znate?
Zatim je prekinuo i dodao mi telefon. Pogledala sam ga šokirano.
Ariel: Harold Edward Styles!
Harry: Da, tako se zovem.
Ariel: Pa znaš li ti koliko će one sad mene zezati zbog toga jer će misliti da se nešto stvarno desilo između nas dvoje?!
Harry:Pa ko kaže a neće?
Prostrijelila sam ga pogledom, a on se nasmijao onako zavodnički.
Ariel: Bolje ti je da prestaneš valjati gluposti kako ti ja ne bi podebljala tu modricu.
Harrry: Auuu opasna si.
Ariel: Misliš da nisam?
Tada je otišao iza mene, uhavtio me oko struka, spustio glavu i šapnuo mi na uho.
Harry: Ne znam...Pokaži mi...
Tada me je poljubio kod uha. Odmah su me prošli neki trnci.
Okrenula sam glavu prema njemu i namignula mu.
Ariel: Drugi put.
Napravio je neku tužnu fačicu, a ja sam ga poljubila u ćošak od usana i izvukla se iz njegovog zagrljaja.
Ariel: E sad moramo odlučiti. Biraj. Hoćeš li spavati na krevetu od Jenniferinih roditelja ili na njenom krevetu?
Tada mu se na licu pojavio vragolasti osmijeh i nisam bila baš sigurna šta bi trebao da znači.
Harry: Tamo gdje i ti.
Pogledala sam ga sumnjičavo.
Ariel: Harry...Nećemo spavati na istom krevetu.
Tada je njegov osmijeh postao još vragolastiji i zagrizao je dojnju usnicu.
Are: Harry! Pa nije valjda da si stvarno pomislio da ćemo zajedno spavati? Na istom krevetu?
Harry: Julija, došao sam da provedem noć s tobom. A ne da isprobavam udobnost Jenniferinog kreveta i onog njenih roditelja.
Ariel: E pa sanjaj.
Harry: Sanjam ja o tome ne brini li će večeras postati i stvarnost.
Ariel: Harry!
Otišla sam u Jenniferinu sobu i počela da raspremam krevet. Inače, njen krevet nije bračni ali komotno mogu da legnu dvije osobe. Tako smo nas dvije spavale zajedno prošlu noć. Mogli bismo isto tako i Harry i ja ali mislim da bi to bilo zaista previše čudno. Harry je došao a mnom.
Ariel: Evo, možeš tu lijepo da se raskomotiš....
Uzela sam svoju pidžamu.
Ariel: A ja idem u sobu njenih roditelja.
Krenula sam da izađem ali je on nogom gurnuo vrata tako da su se zatvorila, a zatim se naslonio na njih i preksrtio ruke. Pogledala sam ga zbunjeno.
Ariel: Harry...Skloni se...
Odmahnuo je glavom i jedva prikrivao osmijeh.
Ariel: Harry!
Tada se sklonio sa vrata, obuhvatio me za podlaktice ruka i počeo da ide naprijed tako da sam ja išla unazad. Stigli smo do ivice kreveta ali smo još uvijek stajali. Približio mi se tako da su nam se nosevi dodirivali, gledao me prodorno svojim, trenutno nešto tamnijim očima, i počeo da priča svojim promuklim glasom.
Harry: Ariel... Vidi, danas sam ti rekao šta osjećam prema tebi i ne mogu ni trenutka bez tebe. Sve ovo smo napravili kako bismo nas dvoje mogli više vremena provesti zajedno...I...Naravno da ni ja ne očekujem da se nešto desi među nama..Mislim znaš na šta mislim. Ja samo želim da budem što bliže tebi i to mi je dovoljno. Zato nema ništa loše da spavamo na istom krevetu.
Samo sam gledala bez riječi u njega i nisam znala šta da kažem. On se nasmiješio i nježno me poljubio u vrh nosa. Zatim se odmakao od mene i ne čekajući odgovor, stavio ruke na kukove i pogledao prema krevetu.
Harry: I, koju stranu biraš?
'Nasmijala sam se i pogledala ga. Svaki put me sve više i više iznenađuje. Uzdahnula sam i zamahala glavom.
Ariel: Biraj koju hoćeš.
On se nasmijao jer je to od mene bio i ujedno potvrdni odgovor na njegov zahtjev. Uzela sam pidžamu i krenula da izađem iz sobe.
Ariel: Idem da se presvučem.
Harry: A meni ne smeta ni ako to uradiš ovdje.
Namignuo mi je, a ja sam se samo nasmijala i prevrnula očima.
Ariel: Sanjaj Styles.
Izašla sam iz sobe i otišla u toalet da se presvučem. Kada sam to obavila vratila sam se u sobu noseći u ruci stvari koje sam skinula sa sebe. On je ležao na krevetu sa rukama podvijenim ispod glave i gledao me onim vragolastim pogledom.
Harry: Imaš slatku pidžamu.
Spustila sam pogled prema svojoj bijeloj pidžami sa rozim srcima. Znam da je izgledala bebasto za moje godine ali smo Jennifer i ja kupile iste neki dan jer su nam bile slatke i nisam imala pojma da ću se u njoj pojaviti baš pred Harryem. Pravila sam se da ga nisam čula i sjela na krevet pored njegove glave. Pogledala sam prema njemu,a on je podigao pogled. Izgledao je kao neki mali, nevini anđeo.
Ariel: Ti se nećeš presvlačiti?
Harry: Naravno da hoću.
Brzo je ustao i krenuo prema vratima.
Harry: Idem do toaleta.
Klimnula sam glavom i uzdahnula. Osjećala sam se nekako čudno. Tada mi je kroz glavu prošlo da nisam primijetila da je ponio bilo kakvu presvlaku. U šta će se onda presvući? Nakon par trenutaka, pojavio se u sobi noseći majicu u ruci. Na sebi je imao samo pantalone koje su mu visile na kukovima i mogle su da se vide njegove crne bokserice. Izgledao je još zgodnije nego inače jer sam sada mogla da vidim njegove prekrasne mišiće koji su krasili njegovu gornju polovinu tijela. Oči su mi se raširile, vidjevši taj predivni prizor ali sam se brzo trgnula jer je i on to primijetio. Nasmiješio se.
Harry: Šta je bilo babe?
Ariel: Um...Ništa.
Mislila sam da će mi srce iskočiti iz grudi. Zagrizla sam dojnju usnicu kada je on sjeo na krevet preko puta mene. Tada se ispružio i naslonio glavu na svoju ruku čiji su mišići postali još izraženiji. Gledao me je vragolasto.
Harry: Nisam imao šta drugo da obučem.
Ariel: Pa si odlučio da budeš go?
Harry: Ne sviđa ti se?
Okrenula sam glavu na drugu stranu pokušavajući da prikrijem crvenilo. Naslonila sam se na naslon od kreveta i ispružila noge preko deke. Zatim se i Harry ustao prešao sa druge strane i nageo se prema meni.. Mogla sam da vidim da su mu se mišići još više napeli. Kroz cijelo tijelo su me prošli trnci, a on je moj obraz obuhavtio svojom rukom i strasno me poljubio. Zatim se malo odmakao i pogledao me ravno u oči. Imala sam osjećaj da sam u potpunosti prestala disati. Pogled mi se ponovo spustio prema njegovom savršenom gornjem dijelu tijela koji je sada bio u potpunosti izložen. Zatim se polako uzdigao i bukvalno me zarobio svojim tijelom. Moje noge su se nalazile između njegovih koljena, a ruke je stavio sa obe strane moje glave. Još uvijek nije spuštao glavu već je bio oslonjen na svoja koljena. Sa vrata mu je visila ogrlica koja me je s vremena na vrijeme dodirivala po nosu. Ostala sam bez riječi. Polako je počeo da spušta glavu, a meni je srce kucalo sve ubrzanije. Na kraju su nam se dodirivale usne još uvijek ne praveći poljubac. Oči su mu bile tamno zelene zbog osvjetljenja, a izraz lica ozbiljan. Tada mi je nježno obuhvatio dojnju usnicu svojim usnama i počeo da je sisa, a ja sam stisnula deku koja se nalazila pod nama prstima. Otvorila sam oči i vidjela da su njegove zatvorene. Izgledao je prelijepo i bilo mi je neobično gledati ga takvog...Prepuštenog...Zatim je otvorio oči, odvojio usne od mojih i nasmiješio se. Zatim je uzeo moje ruke i stavio ih na svoja prsa. Ja sam se na trenutak trznula osjetivši njegovu meku kožu koja je prekrivala čvrste mišiće. Šaptao je onako zavodnički.
Harry: Ne grizem, ne brini...Mislim u većini slučajeva....Možda mi se ponekad omakne.
Tada je spustio glavu i gricnuo me za dojnju usnicu. Ja sam ispustila čudan zvuk, a on se nasmijao.Zatim je ponovo uhvatio moje ruke i počeo da ih pomjera po svojim prsima.
Harry: Znaš, možeš slobodno da se opustiš.
Ja sam zagrizla usnicu i počela samostalno pomjerati svoje ruke. Bilo je nevjerovatno dodirnuti njegove mišiće. On se nasmijao i pustio moje ruke. Još uvijek je bio oslonjen na koljena ali je prednjim dijelom bio sasvim nagnut prema dole, odnosno prema meni. Jednu svoju ruku je stavio u moju kosu, a druga mu je putovala po mom tijelu. Spustio je glavu malo niže i počeo da me ljubi po vratu. Po običaju me je njegova nestašna kosica za to vrijeme golicala po licu. Počela sam da pomijeram svoje ruke po njegovom tijelu. Jednu sam držala na njegovim prsima, a drugu sam prebacila na njegova leđa takođe osjećajući mišiće koji su sada bili još napetiji. Njegovo ljubljenje mog vrata je postajalo sve strastvenije i ubrzanije što sam više pomijerala svoje ruke i dodirivala njegovo tijelo. Na kraju je jedna moja ruka otišla u njegovu kosu blago stišćući njegove loknice. Prešao je an moje usne i počeo da me ljubi jednako strastveno kao što je to radio po vratu. Zatim je na trenutak prestao kako bismo došli do zraka. Otvorila sam oči i susrela se sa njegovim smaragdnoo zelenim. I dalje je imao veoma ozbiljan izraz lica. Zatim je spustio glavu tako da su nam se usne dodirivale i počeo da priča.
Harry: Ne znam jesi li čula prije za to, ali ja volim da spavam go.
Nakon što je to izgovorio, usne su mu se razvukle u vragolasti osmijeh.
Ariel: Harry...
Harry: Ali ne moram to učiniti večeras...Barem ne u potpunosti.
Pogledala sam ga zbunjeno, a on je spustio pogled prema dole. Pretpostavljala sam da hoće da mi da do znanja da misli na svoje pantalone. Nježno me je poljubio u gornju usnicu.
Harry: Nadam se da ti to ne bi smetalo.
Ponovo je malo odmakao glavu i oblizao usne. Jednostavno je bio neodoljiv. Ja sam zagrizla usnicu i podigla jednu obrvu.
Ariel: Pa možda i ne.
On se zadovoljno nasmiješio.
Harry: To mi se sviđa.
Spustio je još par poljubaca na moje usne, a jednom ud ruka obuhvatio moju koja se nalazila na njegovim prsima. Nisam bila sigurna šta mu je sada namjera. Počeo je da je spušta sve niže. Otvorila sam oči i progovorila između njegovih poljubaca.
Ariel: Harry?
On me je prestao ljubiti i pogledao me je sa polusmiješkom.
Harry: Mogla bi mi pomoći u tome?
Ariel: U skidanju tvojih pantalona.
Zagrizao je usnicu i klimnuo glavom. Zatim je nastavio da spušta moju ruku dok nije došao do njegovih pantalona. Tijelo mi je postajalo sve naježenije i naježenije. Došao je do dugmeta i počeo da pomijera moje prste.
Ariel: Harry, znam to i sama.
Zatim sam ga rukom koje mi se nalazila u njegovoj kosi privukla sebi tako da su nam se usne spojile u predivan poljubac koji je postajao sve strastveniji i strastveniji. Jedna ruka mu je ostala isprepletena sa mojom kosom dok je drugom obuhvatio moje bedro i malo ga podigao. Za to vrijeme se jedna moja ruka igrala sa njegovim loknicama dok je druga dodirivala ivicu njegovih pantalona. Disanje mu je postajalo sve teže, a moja ruka je polako obuhvatila dugme i otkopčala ga. On se nasmiješio u sred poljupca ne prekidajući ga. Mislim da se nikada nismo ljubili strastvenije od toga. Mogla sam da osjetim kako njegova ruka stiska moje bedro dok se moja igrala sa njegovim pantalonama. Napokon sam povukla i šlic i počela da ih vučem malo prema dole. Izvkla sam drugu ruku iz njegovih loknica i spustila je dole kako bih lakše pobukla njegove pantalone. Dok sam to radila, slučajno sam obuhvatila i njegove bokserice i zamalo ih skinula. On je prekinuo poljubac osmijehom koji nikako nije mogao da kontroliše, a moji obrazi su se blago zacvenili. Pogledao me je ravno u oči.
Harry: Znaš, ja ne bih imao ništa ni protiv toga.
Prevrnula sam očima. Podigla sam ruke na njegova prsa dajući mu do znanja da se pomakne.
Ariel: Mislim da sam dovoljno pomogla Styles.
On se još jednom nasmijao i spustio nježni poljubac na moje usne. Zatim se prevrnuo na stranu i do kraja skinuo pantalone. Sada je bio samo u boksericama i prizor je bio još ljepši. Bacio je pantalone pored kreveta i okrenuo glavu prema meni.
Harry: Hvala na pomoći babe.
Namignuo mi je i vragolastoo se nasmijao.
Ja još uvijek nisam mogla da kontrolišem disanje, a mogla sam primijetiti da ni kod njega nije puno bolje. Kada bih rekla da mi nije lijepo, definitivno bih lagala.
Harry: Sljedeći put ja pomažem tebi.
Namijala sam se i okrenula glavu na drugu stranu.
Ariel: To se neće dogoditi.
Nageo se prema meni i poljubio me u vrat.
Harry: Vidjećemo.
Tada je ustao i podigao deku kako bismo se pokrili. I ja sam se uspravila jer sam ležala na jednom dijelu. Zatim smo ponovo legli i pokrili se. Ležala sam na leđima dok je on bio oslonjen na ruku i gledao u mene.
Ariel: pokušavam da spavam.
Harry: Otvorenih očiju?
Nasmijala sam se.
Ariel: Stvarno si bezobrazan..
Harry: Znam...Šta da radim?
Pogledala sma prema njemu, a on se smješkao. Zatim se nagnuo i nježno me poljubio u usta.
Harry: Laku noć Julija.
Ariel: Laku noć Romeo.
Harry: Kovrdžavi.
Nasmijala sam se, a on je zatim ugasio svijetlo prekidačem koji se nalazioo sa njegove strane kreveta. Uškuškala sam se i okrenula na stranu kada sam osjetila njegovu ruku oko mog' struka.
Ariel: Harry...
Mogla sam da čujem kako se nasmijao. Pokušala sam da skinem njegovu ruku sa mene ali mi nije uspijevalo. Okrenula sam se na drugu stranu tako da smo bili okrenuti jedno prema drugom.
Ariel: Šta hoćeš?
Harry: Da te zagrlim.
Ariel: Spavaj.
Zatim je ponovo stavio ruku preko mene, a ja sam je uhvatila i pokušala skloniti.
Ariel: Ali bez toga.
On se nasmijao i obuhvatio me tako da me je sasvim privukao sebi. Nisam ga vidjela ali sam mogla da osjetim njegov dah i nosevi su nam se dodirivali.
Harry: Jesam li ti ikada rekao da si ti najneobičnija djevojka koju sam ikada upoznao?
Ariel: Umm...Da.
Namijao se.
Harry: E pa stojim iza tog svog mišljenja.
I dalje me nije puštao iz zagrljaja pa sam zaključila da je bolje da popustim. Osjećala sam se nekako sigurnije tako u njegovom naručju...Lica su nam se dodirivala, a njegov dah me je neprestano golicao po koži lica. Stavila sam jednu ruku oko njegovog vrata i obuhvatila mekane kovrdže. Ubrzo sam utonula u san....
Išla sam niz školski hodnjik ali na moje veliko čuđenje, tamo nije bilo nikoga. Sve je bilo pusto. Samo ja...Izašla sam iz škole i puhao je neki užasno hladan vjetar, a ni tamo nije bilo nikoga. Sve to mi je bilo jako čudno. Nigde nije bilo ni auta ni ničega. Krenula sam pravo i vidjela na drugom kraju parkirališta crno auto. Znala sam da je Harryevo. To me je obradovalo. Krenula sam prema njemu ali me je nešto odjednom odvuklo na drugu stranu iako nisam željelada tamo idem. Odjednom sam se našla na školskom igralištu i primijetila kovrdžavu kosu. Da, to je bio Harry ali nije bio sam. Krenula sam prema njemu i vidjela da se ljubi sa nekom djevojkom. Odjednom me je nešto presijeklo u grudima. Prišla sam im i dodirnula ga. On se okrenuoo i imao je neki neobičan osmijeh na licu ali to nije bio onaj njegov osmijeh koji obožavam već neki gadni koji mi se nimalo nije sviđao.
Harry: Hej Julija.
Zvučao je tako grubo, a onda me je pogledala djevojka s kojom se ljubio. To je bila Nicky. Nije mi bilo jasno šta se dešava. Odjednom se oko mene začula galama. Okrenula sam se i vidjela sva poznata lica iz škole. Među njima su bile i Jennifer, Vicky i Emily. Nešto su mi govorile ali ih nisam razumjela. Uglavnom su se stalno smijale ali onako vještičji. Zapravo, svi su se smijali. Tada je Harry nastavio da se ljubi sa Nicky.
Ariel: H-Harry?
Odjednom me je neko uhvatio oko struka i okeno prema sebi. To je bio Leo ali nije imao one svoje plave oči već su one sada bile cre kao ugalj. Prukao me ej sebi i počeo ljubiti. Pokušala sam dase oduprem ali nisam mogla. Zvala sam u pomoć ali su me svi ignorisali. Vrištala sam iz sve snage ali me ponovo niko nije čuo. Neko je počeo da me drma po ramenu. Trgnula sam se, otvorila oči i shvatila da se nalazim u sobi.
Harry: Ariel...
Bio je mrak ali sam mogla da napipam Harryeve ruke koje su mi sklanjale pramenove oznojene kose sa čela.
Ariel: H-Harry?
Oči su mi bile suzne.
Harry: Nešto si ružno sanjala dušo.
Upalio je svijetlo. Uspravila sam se u sjedećki položaj kao i on. Pogledala sam prema njemu. Izgledao je tako zabrinuto i stalno me je milovao po licu. Srce mi je ubrzano kucalo.
Ariel: Jako sam se uplašila.
Harry: Sve je uredu. Ja sam tu.
Približila sam mu se i čvrsto ga zagrlila. Zahvlaljivala sam se Bogu što je sve to san i što ga imam tu pored sebe. On me je stalno ljubio u kosu i milovao po glavi i leđima. Odmakla sam se od njega i pogledala ga u oči.
Ariel: Koliko je sati?
Okrenuo se i dohvatio telefon koji se nalazio na noćnom ormariću.
Harry: 3h iza ponoći.
Stavila sam ruku na čelo i obrisala znoj.
Harry: Hoćeš da ti donesem čašiu vode?
Ariel: Ne treba, hvala.
Harry: Ako hoćeš, ostaviću svijetlo upaljeno.
Odmahnula sam glavom i nasmiješila se. On je idalje bio veoma zabrinut.
Harry: Treba li ti išta?
Spustila sam pogled, a zatim ponovo pogledala u njega. Rekla sam tiho.
Ariel: Da me zagrliš.
On se nasmijao i pogledao me onako anđeoski kako samo on zna.
Harry: Pa to ne trebaš ni tražiti.
Okrenuo se da ugasi svijetlo, a zatim me obuhvatio oko truka i privukao me sebi što je bliže mogao. Poljubio me je nježno u usne, a zatim u nos i šapnuo.
Harry: Ja ću te čuvati.....  

DNA by:LoRa StylesWhere stories live. Discover now