Ja sam se nasmijala, a on me nježno poljubio u obraz, a zatim se odmakao, namignuo mi i pomogao da ustanem. Čvrsto sam se držala za njegovu ruku dok nisam uspravno stala i uhvatila ravnotežu. On me je nježno poljubio u ruku zadržavajući očni kontakt, a ja sam za to vrijeme drugom rukom lagano povlačila haljinu koja se bila još više povukla prema gore. Osjećala sam se kao da sam u nekom transu iako ni sama nisam znala zašto. Ponekad ni samu sebe ne prepoznajem. Posmatrala sam Harrya...Izgledao je zaista prelijepo i na sebi je imao odijelo što je bilo zaista neobično za vidjeti. Primijetila sam da je i u kosi imao malo gela što je takođe bilo ne baš učestala pojava. Zahvaljući osvjetljenju oko nas kao i onome koje je dopiralo iz bazena, po cijelom zidu ali i našim tijelima se ocrtavao odsjaj vode kao i njeno pomijeranje. To je njegovim očima davalo više plavu ili sivu boju nego zelenu. Svejedno, i tako je bio savršen i jednostavno neodoljiv. Polako je podigao moju ruku dajući mi do zanja da treba da se zavrtim. Nasmijala sam se i prevrnula očima.
Ariel: Harry ne plešemo.
Još uvijek nas je držao u istoj pozi i upućivao mi značajne poglede što mi je dalo do znanja da je bolje da ga poslušam. Polako sam se okrenula oko svoje ose dok su nam se prsti cijelo vrijeme ispreplitali jedni oko drugih. Znala sam da me cijelo vrijeme posmatra ali sam pokušavala da ne razmišljam previše o tome. Ne znam zašto ali i dalje se osjećam ponekad pomalo neugodno iako me je Harry vidjeo u svim mogućim izdanjima. To je vjerovatno smiješno i neshvatljivo ali...Šta da radim?
Kada sam se napokon zaustavila i dobila mogučnost da vidim njegovo prelijepo lice, imao je neodoljivi vragolasti osmijeh kao i pogled koji je polako lutao od mojih nogu do glave. Kao da me nije već dovoljno vidjeo. Kada je napokon došao do mog lica, još se više nasmiješio i naglasio svoje rupice, a zatim me je povukao za ruku i obamotao njome tako da sam leđima bila pritisnuta uz njegovo tijelo. Okrenula sam glavu na stranu te se susrela sa njegovim licem, tačnije profilom jer ga nisam mogla u potpunosti vidjeti. Ipak, bilo je dovoljno da uhvatim njegov pogled koji se presijavao i podsjećao na neke prelijepe, skupocijene dijamante.
Harry: Moraću zahvaliti mami.
Nasmijala sam se te malo namrštila jer sam bila zbunjena.
Ariel: Zašto?
Oblizao je usne te onom rukom koja je do tada još uvijek držala moju i koja se nalazila na mom stomaku lagano pomilovao moj bok što me je u trenutku trznulo. Osjećala sam neki pritisak u plućima koji nisam mogla opisati ali je prijao jednako kao što je zaustavljao moj dah.Harry se nasmijao te me poljubio u rame još uvijek ne skidajući pogled sa mog lica.
Harry: Pa znam da ti nikada ne bi sama takvu haljinu izabrala.
Stidljivo sam se nasmijala te prevrnula očima pokušavajući da prikrijem novonastalu neugodnost. Barem s moje strane jer je Harry bio itekako opušten i zavodnički nastrojen. Poljubio me je u ugao usana, a zatim ispred mene stavio drugu ruku u kojoj je držao onaj buket sa ružama.
Harry: Izvolite Julija.
Nasmiješila sam se dok su me njegove usne golicale po obrazu, a par ruža po licu. Polako sam uzela cvijeće i pomirisala ga, a taj miris mi je uskoro ispunio pluća i sve disajne organe. Bilo je zaista prelijepo kao i njegov miris. Jednostavno, ništa manje nisam mogla ni očekivati od Harrya.
Ariel: Hvala ti, prelijepe su.
Tada je napokon prešao ispred mene i značajno me pogledao girckajući rumenu dojnju usnicu.
Harry: Ali zna se od koga nisu ljepše.
Nasmijala sam se te spustila pogled, a on me polako povukao za ruku prema stolu i izvukao stolicu dajući mi znak da sjednem. Tako sam i učinila te klimnula glavom i nasmiješila se u znak zahvalnosti. Uskoro je sjeo za stolicu preko puta mene te skinuo crni sako tako da je ostao samo u bijeloj košulji koja je bila više otkopčana nego zakopčana te otkrivala predivne tetovaže koje su se krile ispod. Osjećala sam se kao da mi je ovo nešto poput prvog dejta s njim i nisam imala pojma šta je uzrok tom blesavom osjećaju. Uzdahnula sam i pogledala na stranu jer je on cijelo vrijeme gledao u mene.
Harry: Julija?
Ponovo sam vratila pogled na njega i nasmijala se dok sam ispod stola ispreplitala prste ne znajući šta da kažem. Harry se cijelo vrijeme osmjehivao i očito mu je bila simpatična moja izgubljenost.
Ariel: Um...
U tom trenutku sam ugledala jednu djevojku koja je išla prema nama noseći jelo u ruci. Pa mislila sam da smo sami...U tom trenutku sam shvatila da nema jela ispred nas i da je logično da će biti neko ko će nam ga i poslužiti. Očito je da nisam navikla na podlugu. Prijatno nam se nasmiješila te spustila ispred nas po jedan tanjir sa nekom vrstom salate koja je ujedno predstavljala predjelo.
Xxx: Dobro veče.
Uzvratila sam joj osmijeh.
Ariel: Dobro veče.
Tada sam iza nje ugledala još jednu stariju ženu za koju sam pretpostavljala da je ta Marrie o kojoj su danas pričali. U ruci je nosila tacnu sa vinom i čašama. Odmah su mi se oči raširile sjetivši se posljedica od vina kad sam ga posljednji put pila.
Marrie: Dobro veče.
Ponovo sam se nasmijala ali ovoga puta više onako od muke jer sam se iskreno plašila vina.
Ariel: Dobro veče.
Marrie je spustila vino i čaše na sto i prilikom toga je cijelo vrijeme gledala u mene tako da nisam znala kako da se ponašam. Stavila je ruke na bokove te pogledala prema Harryu.
Marrie: Lijep izbor Harold.
Svi smo se nasmijali, a Harry je klimnuo glavom te pogledao prema meni...Ali to nije bilo onako vragolasto kao inače nego drugačije...Nekako iskrenije i čistije.
Harry: Znam Marrie...
Na licu mi se odmah pojavio spontani smiješak koji je jednostavno bilo nemoguće prikriti ili zaustaviti, a onda sam pogledala prema Marrie.
Ariel: Hvala.
Ona se slatko nasmijala te odmahnula rukom.
Marrie: Ma nema na čemu dušo. Nego idemo mi sad da vam ne smetamo.
Prošla je rukom kroz Harryevu kosu te mu je na taj način još više rasčupala. On je pokušao da se izmakne ali je već bilo kasno i svi smo se nasmijali.
Marrie: Prijatno. Hajde idemo Claudia.
Harry je samo nešto promrmljao te počeo namještati kosu. Nije ni bio svjestan koliko je slađi kad mu je kosa tako sasvim neuredna i rasčupana. Nakon što je završio sa kosom, pogledao je prema meni dok sam ga ja posmatrala onako zaneseno i gotovo da nisam ni primijetila koliko blesavo izgledam. On se nasmijao, a ja sam se trgnula te nakašljala, a zatim pogledala prema vinu koje je počeo da nam usipa.
Ariel: Um...Harry, znaš bolje bi bilo da ja to ne pijem.
Samo se nasmijao te odmahnuo glavom.
Harry: Neće ti ništa biti od jedne čaše.
Ariel: To sam i onda rekla.
Ponovo se nasmijao, a ja sam ga značajno gledala i na kraju se i sama nasmijala.
Ariel: A ozbiljno.
Sjeo je nazad na svoje mjesto te podigao čašu dajući mi do znanja da nazdravimo.
Harry: Svejedno, ne bih imao ništa protiv da se malo zabavljam sa drugom Ariel.
Namrštila sam se te ga zbunjeno pogledala.
Ariel: Drugom Ariel?
Podigla sam čašu te nazdravila s njim, a on se nasmijao.
Harry: Pa da. Pijana Ariel uopšte ne liči na ovu koja upravo sjedi ispred mene.
Otpila sam gutljaj vina, a zatim podigla obrvu i uputila mu značajan pogled jer sam se na neki način osjetila nesigurno. Da li to znači da sam trijezna dosadna?
Ariel: A to je dobro ili loše?
Prešao je rukom preko usana te me par trenutaka samo gledao dok su mu male rupice otkrivale polusmiješak.
Harry: Ništa vezano za tebe ne može biti loše.
Takav odgovor definitivno nisam očekivala ali je upravo zato i bio onakav kakav mi je bio potreban da mi povrati samopouzdanje. Zapravo, svaka Harryeva riječ u mene ulijeva sve više samouvjerenosti iz dana u dan. Samo sam se nasmijala i počela da jedem iako nisam bila gladna. Imala sam osjećaj kao da su mi leptiri zamijenili crijeva i sada pokušavaju preuzeti kontrolu nad cijelim organizmom što im polako i uspijeva.
Vremenom je veče postajala sve opuštenija, tačnije naši razgovori i više smo se smijali i razgovarali nego jeli iako su nam Marrie i Claudia poslužile čak tri jela. Na kraju smo jeli neki čokoladni kolač koji mi je najviše prijao jer je sve slatko nešto najljepše na ovome svijetu za mene. Ono što je možda jedino bilo loše jeste da sam popila više od jedne čaše vina i već su pomalo počeli da me hvataju vragovi otkrivajući moju pripitost. Uzimala sam zadnji zalogaj kolača te primijetila Harryev pogled zaključan na mom licu. Nasmijala sam se te odložila višljušku.
Ariel: Šta je?
Odmahnuo je glavom te se nasmijao.
Harry: Ništa...Samo si slatka pa sam uhvatio priliku da te malo posmatram.
Prevrnula sam očima i krenula da mu odgovorim na to ali sam onda ugledala Marrie i Claudiu kako idu prema nama.
Marrie: Ovaj, došle smo da vas pitamo da li vam nešto treba još. Ako ne, onda mi idemo.
Harry je pogledao prema meni tražeći odgovor na njihovo pitanje. Ja sam samo slegnula ramenima i odmahnula glavom.
Ariel: Meni ne treba.
Klimnuo je glavom i pogledao prema njima.
Harry: Slobodne ste..
Njih dvije su se nasmiješile i mahnule nam kretajući se prema prednjoj strani kuće.
Marrie: Laku noć onda.
Claudia: Laku noć.
Harry: 'Noć.
Ariel: Baj.
Tada je Harry pogledao prema meni i nasmijao se.
Ariel: Ti moraš da odudaraš?
Nasmijala sam se i prevrnula očima, a onda sam shvatila da sam to počela malo prečesto raditi i da mi je izgleda prešlo u naviku. Podigla sam pogled prema Harryu koji je ustao i počeo da se kreće prema mojoj strani stola. Okrenula sam se malo na stranu, a on mi je pružio džentlmenski ruku te podigao jednu obrvu posmatrajući me svojim tamnim zelenim očima.
Harry: Jeste li za ples?
Nasmijala sam se, otpila zadnji gutljaj vina koji mi je ostao u čaši te ga uhatila za ruku i ustala se.
Ariel: Uvijek kada ste vi u pitanju gospodine.
Nasmiješio se te nakrivio glavu još uvijek ne skrećući pogled sa mog lica.
Harry: Drago mi je što to čujem.
Polako me je privukao sebi, a ja sam stavila ruke oko njegovog vrata te naslonila glavu na njegovo rame, a on je stavio svoje ruke oko mog struka. Iskreno, nikada nisam bila dobra u plesu, a pogotovo to sad nisam mogla ni zamisliti dok sam u štiklama i dok mi se po vrh svega malo i mantalo od vina. Počeli smo se pomijerati iako čak nije bilo ni muzike i vjerovatno to i ne bi izgledalo toliko nenormalno da ja nisam počela gaziti Harrya po nogama. On se svaki put nasmijao ali sam ja vrlo dobro znala da to nije baš toliko bezbolno koliko se on pravi. I ja sam se takođe cijelo vrijeme smijala i mogla bih reći da se više visila niz Harryev vrat dok me on držao za struk. Osjećala sam se nekako umorno iako sam cijelo veče provela sjedeći. Polako sam pomjerila glavu kako bih mogla vidjeti Harryevo prelijepo lice koje je izgledalo malo drugačije zbog neobičnog osvjetljenja. On mi se smiješio dok mu je pogled lutao preko mog lica tjerajući njegov osmijeh da postane još izraženiji.
Ariel: Gdje ćemo sad Styles?
Oblizao je usne te pogledao prema nebu. I ja sam željela učiniti isto ali sam se suzdržala jer mi se ionako zamantalo. Ne treba mi još da se prevrnem ili unesvijestim. On je ponovo pogledao prema meni kriveći svoj slatki polusmiješak na desnu stranu.
Harry: Prošli put kad si bila pijana predlagala si nam da odemo na mjesec.
Nasmijala sam se te na trenutak spustila glavu na njegovo rame.
Ariel: Hej pa to je dobra ideja.
Osjetila sam njegove mekane usne na mojoj pomalo ozbojenoj koži vrata. Bilo mi je vruće iako veče i nije bila toliko topla. Još više sam se pribila uz Harryevo tijelo te se nastavila pomijerati i malo više truditi nego maloprije da ga ne pogazim. U tom trenutku su njegove ruke koje su do tada lutale mojim leđima počele ići niže dok ih na kraju nije spustio na moje dupe lagano ga stiskajući. Ja sam se nasmijala te približila usne njegovom uhu.
Ariel: Zločest si Styles.
Mogla sam da čujem njegov smijeh koji je učinio da njegove usne zavibriraju, a ja sam to mogla osjetiti jer su bile naslonjene na moj vrat. Polako je vratio ruke nazad na leđa te me poljubio u obraz.
Harry: Samo sam želio provjeriti koliko si pijana.
Ariel: Ha?
Ponovo se nasmijao te premjestio glavu isred mene lagano me češkajući prstima po obrazu.
Harry: Da si trijezna ili barem polutrijezna vjerovatno bi me namjerno zgazila nogom i rekla nešto poput 'Harry!'.
Pri izgovaranju ovoga 'Harry' je utanjio glas vjerovatno imitirajući moj što je izazvalo kikotanje s moje strane.
Harry: A s obzirom da si mi sad dala do znanja da ti se to sviđa, shvatio sam da si ipak malo više popila.
Prevrnula sam očima, a onda se odmakla od njega i napravila ljutitu facu.
Ariel: Da znaš da sam ljuta.
On je oblizao usne pokušavajući da prikrije osmijeh koji mu se sve više otkrivao. Na kraju je polako krenuo prema meni, a ja sam počela hodati unazad.
Ariel: Rekla sam ti da sam ljuta.
I sama sam počela da se smijem, a on je uzdahnuo te nastavio hodati prema meni.
Harry: Ali ja ti ne vjerujem.
Pokušala sam da izgledam kao da sam iznenađena ali nisam uspjela već sam se opet kao budala počela smijati. To je izmamilo osmijeh i na njegovo lice što očito večeras nije bilo mnogo teško. U tom trenutku sam štucnula i onda se samoj sebi nasmijala kao i Harrya. Protrljala sam oči te napravila tužnu facu.
Ariel: Hoću da se otrijeznim.
Harry se nasmijao te ponovo krenuo prema meni.
Harry: Pa i hoćeš ako budeš mene slušala.
Po jedno možda 2o put večeras sam prevrnula oči te stavila ruku ispred sebe dajući mu znak da mi se ne približava iako sam to željela više od svega. Jednostavno je bio neodoljiv sa onako skoro raskopčanom košuljom i razbarušenom kosom koja kao da je naglašavala prelijepu i trenutno nedefinisanu boju očiju.
Ariel: To je zvučalo kao jedna uobičajena izjava svakog roditelja.
Na samu pomisao 'roditelja' sam se zgrozila čak i u pijanom stanju. I dalje sam bila svjesna cijele svoje situacije sa njima tako da mi je bilo bolje da nisam skretala vlastite misli na to. Polako sam otresla glavom kao da sam mgla odjerati misli. Umjesto toga mi se samo još više zamantalo i jedna noga mi se izvrnula. Harry je se u tom trenutku trznuo jer je mislio da ću pasti. Ja sam se nasmijala te ispružila ruke i krenula unazad.
Ariel: Okej je.
U tom trenutku je Harry počeo davati znak da se zaustavim.
Harry: Ariel stani!
Prišao mi je te me uhvatio za ruku ali sam ja u isto vrijeme napravila još jedan korak unazad i osjetila kao da mi je štikla negdje propala. Okrenula sam se te vidila da stojim na samoj ivici bazena. Prije nego što me je Harry mogao povući za ruku, izgubila sam ravnotežu i počela padati, a zajedno sa mnom i Harry. Uskoro je topla voda prošla cijelim mojim tijelom, tačnije, ja sam padala kroz nju. Otvorila sam oči i ugledala prelijepog kovrdžavka kome je lice sada bilo plave boje zbog takvih pločica, a zajedno s njim i bezbroj crvenih latica koje su se počele svuda razilaziti i praviti pravi nered. Harry se nasmijao dok su mu iz usta izlazili balončići vode, a onda smo oboje isplivali na površinu. Par trenutaka sam se samo zakašljavala jer sam se zagrcnula, a Harry se smijao te sklanjao i meni i sebi kosu s lica kao i latice koje su nam se zalijepile svuda uz tijelo. Izgledao je zaista predivno dok mu je kosa bila sasvim mokra kao i cijelo tijelo i lice dok su mu trepavice dobile tamniju boju i izgledale su nekako slatko podijeljene u grupice.Niz rumene usne mu je kapala voda dok mu se košulja sasvim prilijepila uz tijelo naglašavajući svaku njegovu savršenu crtu. Ja sam se nasmijala te udarila rukama od vodu.
Ariel: Buć!
Harry: Biće tebi buć.
Nasmijala sam se te prošla prstima niz nos pokušavajući da i iz njega istresem suvišnu vodu. Pored sebe sam ugledala crnu štiklu koja je bezbrižno plutala lagano se udaljavajući.
Ariel: Hazza spala ti je štikla.
Nasmijao se ali ovoga puta baš onako od srca te mi prišao i poljubio me u ugao usana.
Harry: To je tvoje ljubavi.
Nasmijala sam se te prošla rukom kroz kosu koja je bila potpuno slijepljena. I sama sam se osjećala čudno jer imam potrebu da govorim te gluposti ali barem znam šta je uzrok. Harry je gledao nekako neobično u mene dok sam ja provjeravala da li su mi obe menđuše na ušima.
Ariel: Šta je Styles?
Nasmiješio se i sasvim mi se približio sklanjajući mi kosu sa ramena.
Harry: Ništa, simpatično mi je kako si me nazvala Hazza. Mislim, nisi nikad prije.
Ariel: Aaa to. Pa znaš kako kažu, za sve postoji drugi put. Mislim, prvi put.
U tom trenutku me je pribio u svoj zagrljaj te se nasmijao. Ja sam par puta ostala tako primirena, a onda sam se naglo pomjerila ispred njega i stavila ruke na njegova ramena.
Ariel: Hajde donesi kupaćii! Hoću da se brčkam.
Počešao se po pomalo sljepljenoj kosi koja je pri krajevima ostala kovrdžava, a zatim se nervozno nasmiješio.
Arel: Pa...Kad smo već kod toga.
Počela sam ga gurati prema stepenicama koje su vodile na površinu.
Ariel: Hajdee...
Nasmijao se te me zaustavio stavivši ruke oko mog struka. Krenuo je da nešto kaže ali ga nažalost nije moglo zapasti jer sam ja dobila ogromnu želju da pričam.
Ariel: Koje je boje? Kakav je? Hajdee jedva čekam da ga vidim.
Tada sam se sjetila koliko sam zapravo bila nervozna zbog kupaćeg i onda sam se sama sebi nasmijala jer sam shvatila da se ponašam kao sasvim drugačija osoba. Harry je zagrizao dojnju usnu te nekako neobično podigao obrve. Ja sam raširila ruke dajući mu do znanja da mi nije jasno šta se dešava, a on je spustio pogled te počeo da zagleda ruku koja je bila ispod ovde i koja je izgledala mnogo veće zbog toga.
Harry: Pa...Nema kupaćeg.
Ostala sam zatečena njegovim odgovorom, a onda sam uzdahnula te prevrnula očima.
Ariel: Jao Harry pa znam i ja da ga nema ovdje. Ako sam malo pomućena u mozak ne znači da sam oslijepila, hajde idi po njega.
On se nasmijao te odmahnuo glavom.
Harry: Pogrešno si shvatila...
Pogledao me je ravno u oči dok sam ja svoje pokušavala držati što više otvorenima.
Harry: Nema ga uopšte.
Tada sam par trenutaka ćutala te se namrštila i sumnjičavo ga pogledala.
Ariel: Nisi našao nikakav?
Odmahnuo je glavom.
Ariel: Butici su bili zatvoreni?
Ponovo je odmahnuo glavom.
Ariel: Zaboravio si?
Još jednom je odmahnuo glavom, a zatim se prstima počeo igrati sa usnama. Ja sam prešla rukom preko čela te malo 'zgužvala' kosu među prstima. Malo mi se manje mantalo nego maloprije, a i one zrelije vijuge u mozgu su mi počele malo više raditi. Barem su stizale one djetinjaste i blesave vijuge koje su me sve do sada tjerale da pričam gluposti.
Ariel: Namjerno nisi kupio?
Ne znam zašto ali sam mislila da će ponovo odmahnuti glavom. Ipak, uradio je ono suprotno tj. klimnuo je glavom. Pa naravno, nije ni on toliko lud da dopusti sebi da u novinama izađe sa slikom kako kupuje ženski kupaći. Ne znam kako to nisam prije shvatila. Nakrivila sam glavu te ga značajno pogledala i prekrstila ruke.
Ariel: Harry?
On je raširio pogled te se napravio ugodno iznenađenim.
Harry: To si se malo otrijeznila?
U tom trenutku sam ga poprskala vodom i on se nasmijao te uradio isto to.Čvrsto sam stisnula oči i prošla rukom preko njih pokušavajući da spriječim vodu da se izlije unutra.
Ariel: Pokvaren si.
Otvorila sam oči i shvatila da Harrya nema ispred mene. Okrenula sam se i shvatila da ga i dalje nema. Baš kada sam krenula da uspaničim i kada su mi kroz glavu počele prolijetati apsurdne misli poput toga da imam halucinacije, ispod sebe sam osjetila nešto tvrdo i to tvrdo je počelo da se polako podiže zajedno sa mnom. Vrisnula sam i u tom trenutku osjetila mekanu kovrdžavu kosicu isprepletenu sa nekoliko latica koja je provirila ispod vode, tačnije ispod mene jer sam se nalazila na ramenima snažnog i dobro razvijenog dečka. Čvrsto sam se držala za njegovu glavu dok je on pridržavao moje noge rukama.
Ariel: Kad si prošao ispod?
Polako je podigao glavu ali ne dovoljno da bih u potpunosti vidjela njegovo lice.
Harry: Dok si ti pokušavala vratiti vid?
Nasmijala sam se te krenula prevrnuti očima ali sam se zaustavila u posljednjem trenutku shvativši da bi mi uskoro mogle ispasti ako to nastavim tako često raditi.
Harry: Je li ti lijepo gore?
Ariel: Mhm, samo malo hladno.
Vodu sam mogla osjetiti samo malim dijelom nogu dok me je gore zapuhivao lagani vjetar koji je bio dovoljan da izazove neku vrstu jeze u meni. Tada je Harry počeo da ide prema kraju bazena, a zatim se okrenuo te malo sagnuo dajući mi priliku da skliznem niz njegova leđa i sjednem na pločice. Tako sam i uradila i tek onda shvatila da mi je haljina potpuno zagrnuta. Krenula sam da je namjestim ali me je Harry zaustavio stavivši ruke preko mojih. Pogledala sam pomalo nervozno prema njemu, a on se smješkao te svojim mokrim rukama obuhvatio kraj haljine i počeo da je povlači prema gore. Ja sam podigla ruke te mu na taj način pomogla da to lakše učini. Tada mi je bilo još hladnije i koža mi se polako počela ježiti, a Harry se oslonio rukama na pločice te poskočio i izašao iz bazena još uvijek držeći haljinu.
Ariel: Ovo ti više ne treba.
Pogledala sam prema njemu obamotavajući ruke oko polu nagog tijela koje je po sebi imalo zalijepljene latice. Skinula sam i drugu štiklu te je stavila pored sebe. On se uputio prema kući i nisam bila sigurna da da i ja krenem za njim.
Ariel: Harry?
Okrenuo se i dao mi znak rukom da ostanem tu.
Harry: Vraćam se brzo.
Klimnula sam glavom te skupila noge uz tijelo i obamotala ih rukama. Ipak, i nije bilo toliko hladno s obzirom da se bliži zima. Šta više, kada mi se voda već ugrijala na tijelu, postalo je pomalo sparno valjda zbog toplote koja je izlazila iz bazena. Pogledala sam malo oko sebe i tek tada malo više obratila pažnju na prelijepo cvijeće koje me je okruživalo. To je zaista bila kuća iz snova i mogla sam samo zamisliti kako je tek lijepo uređena iznutra. Naslonila sam glavu na ruke i počela osjećati malu bol u njoj. Definitivno mi alkohol ne prija i ne znam zašto sam večeras pristala da ga pijem. Ali ako ništa, barem sam se otrijeznila koliko-toliko. Čim sam čula lagane korake pogledala sam prema kući i ugledala Harrya kako nosi nekoliko peškira i deku, a primijetila sam da je i on bos. Podigao je jedan peškir i pogledao me smješkajuć se.
Harry: Dovoljno?
Stisnula sam oči sprječavajući samu sebe da ih prevrnem i onda sam se nasmijala i pomislila kako bih trebala ići na neko odvikavanje od toga. Pogledala sam prema Harryu i klimnula glavom.
Ariel: Dovoljno.
Polako me je ogrnuo peškirom, a ja sam ga obuhvatila prstima i uspjela obamotati cijelo tijelo jer je bio poprilično širok. Harry je sjeo pored mene i zagledao se u vodu. Ja sam ga posmatrala kraičkom oka te oblizala usne niz koje mi je kapala voda.
Ariel: Zašto nisi kupio kupaći?
Pogledao je prema meni te se nasmijao.
Harry: Zato što ti ne treba.
Ariel: Već si znao da ću upasti u vodu?
Ponovo se nasmijao te odmahnuo glavom.
Harry: Ne Julija nego ja volim da se kupam go pa sam pretpostavio da ni ti ne bi imala ništa protiv.
Značajno sam ga pogledala, a zatim protresla glavom.
Ariel: Aha, znači znao si da ću se napiti.
Nasmijao se, a zatim prevrnuo na leđa stavivši ruke ispod glave. S obzirom da je trava koja se nalazila odmah pored pločica bila posebno meka, bilo je prijatnije tu ležati nego na bilo kakvom krevetu. Okrenula sam glavu prema njemu još uvijek sjedeći u istom položaju.
Harry: Otkud znaš?
Ariel: Pa valjda se držiš one svoje teorije koju si mi rekao nakon što si me uhvatio za dupe.
Tada se kao udario rukom po glavi.
Harry: A daa.
Protresla sam glavom te se počela igrati sa nožnim prstima na kojima bijelo-crni lak na nekim mjestima skinuo. U tom trenutku sam osjetila Harryevu ruku koja se podvukla ispod peškira te me počela maziti po leđima i istog trenutka sam se naježila ali sam ovoga puta znala da nije uzrok tome hladnoća.
Harry: Zašto ti ne legneš?
Pogledala sam prema njemu, a zatim krenula da legnem. Međutim, u trenutku kada sam mislila da ću osjetiti travu, osjetila sam nešto dosta tvrđe i to je bila Harryeva ruka.
Harry: Ne tu.
Povukao me je i u sljedećem trenutku sam se našla na njemu. Nasmijala sam se i pokušala skloniti kosu koja mi je padala niz vrat i leđa i na taj način dodirivala Harryevo tijelo.
Ariel: Upravu si, ovdje je ipak ljepše.
Naslonila sam svoje podlaktice na travu pored njegove glave te posmatrala njegovo prelijepo lice koje je jednostavno izgledalo tako nestvarno. On je prelazio rukom preko mog lica koje se već bilo pomalo osušilo.
Harry:Prelijepa si, znaš?
Susrela sam se s njegovim prodornim pogledom i smaragdnim očima koje su sijale kao da su se sastojale od neke prelijepe zelene vode. Stidljivo sam se nasmiješila te pogledala na stranu i kao da više nisam osjećala onu glavobolju. Jednostavno, to je bilo neprimijetno pored svih onih uzbbrukanih osjećaja koji su se počeli pojavljivati u meni. Prošla sam rukom kroz Harryevu kosu te se sagela i pritisnula usne na njegove. Izgledao je zaista poput nekog bespomoćnog i nježnog anđela dok je tako ležao podamnom. Cijelo Vrijeme sam prolazila prstima kroz njegovu kosu kao i preko njegovog lica. Za to vrijeme su njegovi prsti lutali mojim leđima i bedrima, a peškir je već odavno pao na stranu. Harryeve usne su polako pale na moj vrat te počele sisati mokru i izloženu kožu. Ja sam već polako počela osjećati vrućinu unatoč poprilično svježem vremenu. Podvukla sam jednu ruku ispod Harryeve košulje ali sam u tom trenutku mogla osjetiti i njegove snažne ruke koje su jednostavno samo rastrgle onih par dugmadi koji su bili zakopčani. Ja sam se nasmijala i slobodno prešla rukom preko njegovih već potpuno izloženih prsa. Ponovo sam mogla osjetiti njegove prste koje su prelazili preko mojih leđa i počeli se igrati sa kopčom na grudnjaku dok je drugom rukom tapkao po travi pored nas. Pogledala sam na stranu dok su nam usne još uvijek bile spojene i shvatila da pokušava raširiti deku. Kada je to koliko-toliko učinio, prevrnuo me na nju i preuzeo kontrolu našavši se iznad mene. Nasmijala sam se te stisnula među prstima par kovrdža koje su se nalazile odmah iznad njegovog čela. Brzo je skinuo košulju te nastavio da me ljubi. Poljupc su postajali sve strastveniji, a moja ruka je odlutala do one ogrebotine koju sam mu slučajno zadala... On se odmah nasmijao i na trenutak prekinuo poljubac. Otvorila sam oči te se susrla sa njegovim prelijepim koje su zurile u mene.
Harry: Znaš, time si dokazala da si opasna.
Nasmijala sam se te stavila ruku na njegov zatiljak, privukla ga sebi i nastavila poljubac. Mogla sam da osjetim kako otkopčava pantalone i odmah sam osjetila čudan val uzbuđenja koji je prošao kroz mene. Polako sam spustila ruke na njegove bokove te počela svlačiti mokre i čvrsto prilijepljene pantalone niz njegovo tijelo. On je za to vrijeme ostavljao vrele poljupce po mom vratu, a par puta je zubima okrznuo moju tada već pomalo crvenu kožu. Poljupce je spuštao sve niže i niže dok nije došao do mojih grudi i u tom trenutku sam se lagano trznula. On je uhvatio moju ruku i lagano počeo igrati sa prstima dok sam ja drugom rukom stiskala njegovu kosu. Oboje smo ispuštali izdahe i poprilično neobične zvukove, a nismo bili baš puno zainteresovani za činjenicu da bi nas neko ko prolazi iza one ogromne ograde mogao čuti. Podvukao je ruku pod mene kako bi mi otkopčao grudnjak, a ja sam se uvjerila da očito ne planiramo prelaziti u kuću. Sklonio je grudnjak na stranu, a zatim me nastavio ljubiti. Bilo je prelijepo osjećati njegove usne koje su putovale mojim stomakom, grudima i vratom. Napokon se ponovo vratio do mojih usana te se nastavio igrati sa njima. Ja sam prstima napipala njegove bokserice te ih povukla prema dole. Harry se nasmijao te dopustio svom dahu da mi zagolica po usnama i području oko njih. Tada je lagano počeo prelaziti prstima preko mojih gaćica što je izazvalo malo uzdizanje mog tijela iako se on nalazio preko mene.
Ariel: Harry...
Pažljivo je prstima obuhvatio čipku na krajevima i počeo ih svlačiti prema dole. U tom trenutku sam stavila ruke na njegova prsa i prevrnula nas tako da sam se ja nalazila preko njega. Harry me je iznenađeno pogledao, a ja sam se nasmijala i prešla prstom preko njegovih usana.
Ariel: Ovog puta sam ja gore.
Oblizao je usne dok su mu oči kao i male linijice ispod njih otkrivale osmijeh. Spustila sam usne na njegove, a on je ispreplitao prste sa mojom kosom i lagano me grickao za dojnju usnu. Ispustila sam mali izdah i osjetila njegovu ruku koja se povlačila prema dole. Pretpostavljala sm šta želi da uradi i osjetila sam malu nervozu jer je to bio prvi put da sam ja na gornjoj strani. Otvorila sam oči i polako se pomjerila prema gore sprječavajući ga da učini ono što je planirao do kraja. I on je pogledao u mene pomalo zbunjeno, a ja sam zagrizla usnu lagano premotavajući film u glavi.
Ariel: Koristiš...Zaštitu, zar ne?
Par trenutaka je ćutao, a zatim oblizao usnu i odmahnuo glavom.
Harry: Ne, zaboravio sam ponijeti ali nije bitno...Samo ovaj put.
Prošla sam rukom kroz kosu te nastavila posmatrati njegove pjenušave, prelijepe oči.
Ariel: Ovo je već drugi put Harry...
Prešao je rukom preko mog obraza, a zatim me značajno pogledao.
Harry: I zadnji. Obećavam...
Klimnula sam glavom, a on se nasmiješio te lagano ušao u mene i pomogao mi da se namjestim i prilagodim. U početku je bio veoma neobičan osjećaj i bilo je pomalo nezgodno ali sam uskoro uhvatila ritam i bilo je mnogo prijatnije i ugodnije. Uskoro je cijelo dvorište bilo ispunjeno našim veoma dubokim izdisajima koji su takođe stvarali i sparan osjećaj tako da smo oboje bili znojavi. Pokušavali smo većinu vremena održavati usne spojenima jer je tada osjećaj bio mnogo ljepši iako je bilo pomalo nezgodno. Nakon nekog vremena me je Harry prevrnuo i počeo strasno ljubiti po vratu nastavljajući da se pomijera. Na trenutak je podigao glavu i pogledao me svojim tamno-zelenim očima koje kao da su mi presijecale dah.
Harry: Sad je vrijeme da zamijenimo pozicije Julija.
Nasmijala sam se te podigla glavu kako bih mogla što prije osjetiti njegove usne koje su postale neka vrsta droge za mene. Kao i uvijek, ni na trenutak nisam razmišljala ni o roditeljima ni o problemima jer je ovo bila jedna od mojih i Harryevih noći koje se ne zovu bez razloga tako. Jednostavno, potrebno je samo uživati u činjenici da si samo njegova...Samo Harryeva...
............. ............... ............... (kao i uvijek izoztavljamo neke dijelove zbog antiperverznih jer ih ima xd)
Kada sam otvorila oči, shvatila sam da je poprilično rano jer je prostor oko mene bio nedovoljno osvijetljen. Polako sam se okrenula i ugledala prelijepo lice koje kao da je pripadalo nekom anđelu, a ne ljudskom biću. Iako se nije baš najbolje vidjelo zbog magle koja se mogla vidjeti i kroz prozor i koja je ujedno sprječavala sunce da dođe do izražaja, mogle su se primijetiti prelijepe Harryeve crte lica kao i neki nevini izgled koji nikako nije išao uz njega. Usta su mu bila napola otvorena, ispuštao je male zvukove koji se nisu mogli nazvati hrkanjem, a kosa mu je bila sasvim rasuta i preko lica i preko jastuka. Ruka mu je bila prebačena preko mog struka dok je prstima lagano stiskao svoju bijelu majicu koja je bila na meni, a tijelo sasvim pribijeno uz moje. Na trenutak sam se začudila otkud nas u sobi ali sam se onda sjetila da me je Harry noćas prenio ovamo. Pokušala sam nastaviti da spavam ali sam cijelo vrijeme imala neki čudan osjećaj koji mi je iritirao želudac. Trudila sam se ne misliti o tome ali jednostavno nisam mogla i sve više sam shvatala da mi je zaista muka. Pažljivo sam krenula da ustanem kako ne bih probudila Harrya ali me je on samo još čvršće stisnuo uz sebe i usput nešto promrmljao u polusnu. Vjerovatno bih se nasmijala jer je to bilo zaista simpatično ali nisam mogla jer sam osjećala sve veći nagon da povratim. Ponovo sam pokušala da ustanem ali mi Harry to nikako nije dozvoljavao.
Harry: Julija...
To je promrmljao onako jedva shvatljivo u polusnu, a ja sam uhvatila njegovu ruku te je počela skidati sa mene.
Harry: Ariel?
Pogledala sam prema njemu te uspjela vidjeti bistre zelene oči koje je malo otvorio. Ipak, nisam još uvijek bila sigurna da li je u potpunosti budan.
Harry: Neka te tu.
Krenuo je da me ponovo privuče sebi ali sm ga ja zaustavila shvativši da nemam više toliko vremena da se natežem.
Ariel: Harry moram povratiti.
Tada je širom otvorio oči koje je trenutak prije toga ponovo zatvorio. Nakon toga se uspravio na podlakticu i zabrinuto me pogledao, a ja sam brzo ustala iz kreveta, otvorila vrata te počela pogledom tražiti toalet za koji nisam ni znala gdje je.
Ariel: Harry gdje je toalet?!
Harry: Odmah vrata pored.
Iz sobe se pojavilo svijetlo i ja sam shvatila da s obe strane sobe imaju po vrata. Otvorila sam ona desna i na svu sreću to je bio toalet. Pritrčala sam wc šolji i u zadnji čas povratila. pUstila sam vodu te se polako uspravila i počela umivati. U tom trenutku sam u ogledalu vidjela zabrinuti Harryev pogled. Prišao mi je te me počeo maziti po licu.
Harry: Jesi li dobro?
Klimnula sam glavom iako mi nije bilo dobro. Osjetila sam blagu vrtoglavicu ali i mučninu. Ponovo sam pogledala prema Harryu koji je nervozno prolazio rukom kroz kosu, a u pogledu sam mu mogla primijetiti sumnjičavost.
Ariel: N-ne znam otkud mi ovo...
Duboko sam disala i u tom trenutku osjetila nagli nagon da ponovo povratim. Vratila sam se do wc šolje te povratila i ovaj put sam imala osjećaj kao da sam ispraznila cijeli želudac. Harry mi je pridržavao kosu, a zatim skvasio jedan peškir i počeo me njime brisati po licu pokušavajući da me osvježi.
Harry: J-je li ti još muka?
Slegnula sam ramenima, a on me je polako podigao i ponio nekuda. Uskoro smo ušli u sobu i on me je pažljivo spustio na krevet i nastavio milovati po licu i brisati peškirom. Za to vrijeme je grickao usnu, a pogled...Mislim da mu nikada prije nije bio tako izgubljen i nedefinisan. Ja sam nervozno stiskala deku među prstima i sve više sam postajala svjesna jedne mogućnosti. Znala sam da i Harry razmišlja o istoj stvari.
Ariel: H-Harry?
Pogledao me je ravno u oči, a ja sam nervozno spustila pogled te prešla rukom preko čela.
Ariel: Postoji mogćnost, zar ne?
Par trenutaka je samo ćutao, a zatim me nesigurno pogledao.
Harry: Na šta misliš?
Nervozno sam okrenula glavu na stranu te izdahnula.
Ariel: Harry znam da i ti razmišljaš o tome.
Polako je ustao te prošao rukom kroz kosu gledajući izgubljeno negdje na stranu.
Harry: Ariel to se desilo noćas, nemoguće je...
Prevalila sam se unazad te uzela jastuk i stavila ga preko stomaka.
Ariel: Harry znam i ja da se to ne događa preko noći...Mislim na onu veče kada smo imali onu večeru sa Niallom i Vicky. Ni tada nijedno od nas nije koristilo zaštitu.
Stavio je ruke na kukove i počeo hodati prema prozoru grickajući dojnju usnu.
Ja sam prešla rukama preko lica i nisam znala ni šta da mislim ni šta da priželjukejm. S jedne strane bi me to sigurno učinilo najsrećnijom djevojkom na svijetu, a opet s druge...Tu je toliko problema koji bi mogli sve to učiniti još komplikovanijim. Harry je gledao kroz prozor, a zatim se okrenuo i uzeo moju odjeću iz ladice. Inače, to je ona odjeća koju smo zajedno kupili kada smo išli u šoping i koju je danas prenio ovdje. Spustio je odjeću na krevet, a zatim uzeo farmerke, kleknuo i počeo da mi ih oblači. Nesigurno sam ga pogledala.
Ariel: G-gdje idemo?
Harry: Da kupiš test.
Polako sam se ustala, a on je sasvim povukao farmerke, a zatim mi ih zakopčao. Osjećala sam kako mi ruke trnu, a noge su mi bile malaksale. Kao da sam imala potrebu da plačem, a ne znam da li je to bilo zbog nervoze, sreće ili veeć nečeg trećeg. Polako mi je skinuo njegovu majicu i počeo oblačiti drugu. Ja sam cijelo vrijeme samo gledala u jednu tačku i jednostavno kao da sam bila isključena iz stvarnosti. Kroz glavu su mi cijelo skoro vrijeme prolazili mama i tata iako ni ja ne znam zašto. Harry je krenuo da se presvuče, a ja sam ga uhvatila za ruku i nesigurno pogledala u oči.
Ariel: Harry...P-plašim se...
Oboje smo nekoliko sekundi samo tako stajali, a onda je on svojim velikim rukama obuhvatio moje obraze i pogledao me ravno u oči.
Harry: Nemaš se čega plašiti ljubavi...
Ariel: A-ali...
Stavio je palac preko mojih usana i dalje me gledajući ravno u oči.
Harry: Ššš...Ako je zaista u pitanju ono što mislimo...Trebali bismo biti presrećni zbog toga.
Spustila sam pogled i klimnula glavom, a ujedno sam i osjećala ogromnu sreću zbog njegove podrške.
Ariel: Znam ali...Tu je toliko problema...I mi smo mladi, to uopšte nismo ni planirali...M-mislim...
U tom trenutku me je nježno poljubio dok je meni jedna suza skliznula niz lice i završila na našim usnama. Polako je odvojio usne od mojih i lagano prstom obrisao mokri trag suze na mom licu.
Harry: Vidi, još ništa ne znamo...Samo želim da znaš da...Šta god da bude ostaću uz tebe Ariel...
Nježno mi je stisnuo ruku i poljubio je gledajući me ravno u oči.
Harry: Sve dok si ti uz mene...
KAMU SEDANG MEMBACA
DNA by:LoRa Styles
Fiksi PenggemarPrica 'DNA' koju je napisala LoRa Styles.Ja je ovde samo prepisujem.Pricu mozete pronaci na stranici '' Ljubav je kad ti kazem da te volim vise od One Direction". "Love is heavy and light, bright and dark, hot and cold, sick and healthy...