Ups

8.3K 339 4
                                    

"Kdo to je?" uslyšela jsem neznámý hlas ,ale splýval mi se snem.

"Nevím, ale je docela roztomilá." promluvil další hlas nejspíš u mé postele.

"Myslim, že to je ona jak Harry řikal, kvůli tomu casinu."

"Ale vypadá jako milá holka, doufám,že jí časem poznáme." mluvili mezi sebou.

"Hej radši pojď než příde Harry a urve nám koule."

"Kurva ,co tu děláte.?" uslyšela jsem chraplavý hlas a rychle sebou škubla do sedu.

Všimla jsem si ,že v pokoji u mé postele stáli dva chlapci , jeden blonďatý a druhý byl černovlasý.

"My už jdeme." promluvil blonďatý chlapec.

"Řikal jsem Vám ať sem nelezete."štěkl po nich Harry.

"Nemůžeš jí tu držet v jednom pokoji." promluvil teď černovlasý kluk. A já jen poslouchala a snažila se je vnímat.

"Vypadněte, probereme to dole." řekl Harry už docela v klidu.

Kluci odkráčeli ke dveřim a než z nich vyšli, blonďatý chlapec se na mě ješte otočil a koukl s chápavým pohledem.

Harry se zamračil a práskl s dveřmi. Zaslechla jsem už jen kroky jak scházejí schody.

Chvíli jsem se snažila to pobrat a pak jsem ulehla a pokračovala ve spánku.

**
Kruci. Už nemůžu spát, ale je hrozně málo hodin, myslím,že budou tak 4 ráno.
Chvíli jsem jen tak koukala do stropu a pak jsem se rozhodla, že si půjdu napustit vanu, kterou jsem ještě nevyzkoušela. Zvedla jsem se z postele a šla do koupelny, zavřela jsem zasebou dveře a zamkla je.

Svlékla jsem ze sebe oblečení a pohlédla na moje tělo. Bylo hrozně hubené, takhle vychrtlá jsem nikdy nebyla. Klíční kosti byli úplně vylezlé a ostatní kosti také načuhovali ven.
Po celém těle mi naběhla husí kůže z té hrůzy.

Pustila jsem vodu a čekala než se vana napustí, přidala jsem do ní pěnu a uklidňující kamínky.

Přešla jsem k zrcadlu a předělala si drdol, aby se mi nenamočily vlasy, které mi vyčnívaly ven.
Vlezla jsem do teplé vody a uvolněně se natáhla.
Až teď jsem se po dlouhé době cítila volná.
Ve vaně jsem relaxovala asi tak čtvrt hodiny a pak se rozhodla, že vylezu.

Obmotala sem okolo sebe osušku a vlezla do svého pokoje, kde jsem se zarazila.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat