29.

7.8K 329 4
                                    

Vešla jsem do pokoje a proběhla rovnou do koupelny. Vzala jsem kartáček a pastu a vyčistila si zuby.
Koukla jsem se do skříněk v koupelně a našla kulmu a žehličku na vlasy. On snad věděl, že přijdu. Vše je to tu úplně vybavené a pro dívku.
Vyndala jsem žehličku a zapla jí. Mezi čekánim než se rozehřeje jsem našla i malovátka. Jemně jsem se nalíčila a popadla žehličku na vlasy, zkusila jsem jestli už je dostatečně nahřátá a byla. Brala jsem pramínek po pramínku a přikládala na ně žehličku. Vlasy jsem si pak rozčesala a zamířila ke skříni.

Chvíli jsem se tam přehrabávala a nakonec jsem si vytáhla černé skiny a doplnila to volným modrým trikem s dlouhými rukávy, vypadalo elegantně. Vyndala jsem ještě černé conversky, které byly v botníku. Ano měla jsem tu i botník. Všechny věci byli značkové.
Až teď mi pomalu docházelo, že budu s Harrym sama a v autě. Strach musí jít stranou , co se stane stane se.

"Jess, dělej " uslyšela jsem jeho hlas ze zdola.

Zavřela jsem skříň a vyběhla z pokoje rovnou dolu.

"Koukám,že si našla nové věci v pokoji. Jinak sluší ti to." usmál se a popadl klíče .

Byla jsem potichu a následovala ho ven.

Panebože. Po dlouhé době nádech čerstvého vzduchu, slyším jak si ptáci prozpěvují. Je to krása.

"No tak dělej." křikl Harry a otevíral dveře od luxusního auta. Asi na tom nejsou z penězi špatně.

Doběhla jsem k autu a usadila se dopředu na sedačku.

"Můžem?" optal se a mrkl na mě.

"Ano." odpověděla jsem a koukla se z okýnka. Vůbec jsem nevěděla kde to jsme.

Harry nastartoval auto a my vyjeli.
Dal písničky docela nahlas. Byla jsem ráda nechtěla jsem se s ním ani moc bavit.
Asi po 10minutách ztlumil hudbu.

"Chci , aby jsme nakoupili nějaké jídlo a alkohol večer zase přídou kluci." řekl a soustředil se na cestu.

"Dobře." řekla jsem a vypadalo to ,že jsem se soustředila i já.

Chvílema jsme po sobě koukali, ale nic neřikali.

"Jsme tady." vyšli jsme z auta a mířili k obchodu.
Držela jsem se za Harrym abych se neztratila.

"Prosím o nic se nepokoušej, nechci se vrátit k původnímu chování k tobě." řekl , když jsme stáli před vchodem.

"Neboj už bych si to nedovolila." odcekla jsem a vešla do obchodu první.

Procházeli jsme regály a Harry házel věci do košíku. Mám vzít vodku nebo zelenou a nebo morgana. Nechceš víno?" rozhodoval se.

"Jo, klidně." krátce jsem odpověděla.

Po obchodě jsme chodili asi 20 minut a pak zamířili k pokladně. Harry zaplatil a šli jsme k autu.
Odemkl auto a já usedla na sedačku. Harry dal věci do kufru a šel vrátit košík.

Sedl si za volat a nastartoval auto.
Vyjížděli jsme od obchodu a já z okýnka zahlédla partu lidí v mém věku.
Panebože je mezi nimi i Kelly.
Slzy se mi vyřítily z očí.
Najednou jsem ucítila ruku na svém stehně.

"Mrzí mě to." otočila jsem se a spatřila Harryho ruku. Rychle jí odtáhl a soustředil se na cestu.

Jak ho to mrzí? To on mě tu drží kruci.
Vztekala jsem se uvnitř sebe.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat