90.

5K 288 29
                                    

O pět měsíců později

Tak, co bych Vám řekla. Uplynulo pět měsíců, uplynulo to velmi rychle. Harry se o mě krásně stará, tedy vlastně o nás. Zjistili jsme, že budeme mít kloučka, takže se velmi těším na našeho malého bojovníka.
Harry chce,aby se jmenoval Jason a nebo Jimy. Ja osobně bych si přála, aby to byl Harry po otci, ale to vše se ještě uvidí.

S Kelly jsme stále velmi dobré kamarádky. Poté co jsem jí řekla pravdu. Pravdu o mně a Harrym. O mně a o dítěti. A o mně a o mé matce. Koukala na mě jak na debila, ale objala mě a řekla ,že vždycky bude při mně.
Takže Kelly semnou stále zůstala. Ve škole jsem se nechala už odhlásit, jelikož jsem v 7mém měsíci. Občas mi posílají testy, které musím vyplnit pod dozorem profesora, ale zvládám to.

Má matka se stále snaží o komunikaci, ale zatím tomu dávám čas.
Harryho nevlastní matka Lola zamnou stále chodí. Povídá si semnou, chodíme do restaurace na jídlo. No prostě všechno báječné, nemám si na co stěžovat.

"Lásko už jsi oblečená?" křikl na mě Harry z koupelny.

Zapoměla jsem dodat, že máme s Harrym předělaný barák. Velká ložnice, vedle dětský připravený pokojík, no prostě všechno paráda.

Jo, až teď jsem zapoměla tu velikou novinu. Kelly se konečně dala dohromady se Zaynam. Ano to je skvělé.
Dnes s nimi jdeme na večeři do jedné restaurace.

"Ano, už běžím." vyšla jsem v černých šatech, bříško vyšpulené, černé boty na podpadku.

"Jsi krásná miláčku." dal mi pusu na čelo Harry.

"Také ti to sluší." řekla jsem. Měl na sobě černé sako, světle modrou kravatu, no prostě krasavec. Každá mi ho může závidět.

"Tak co Jimy, připraven se jít nadlábnout?" položil otázku Harry na mé bříško, kde byl náš drobeček.

"Hale žádný Jimy, ještě není rozhodnuto." plácla jsem ho po ruce.

"Stejně to bude Jimy." zamumlal a šel mi otevřít vchodové dveře.

"Já tě slyšela. "zasmála jsem se.

***

"Ahoj Jess" objala mě Kell jakmile jsme stáli před vchodem restaurace.

"Ahoj" pozdravila jsem jí nazpět.

Všichni jsme se pustili do řeči a trochu se zakecali.

"Co kdyby jsme šli dovnitř, nebo si to necháme donést sem?" prohlásil po chvíli Zayn.

"No jo už jdem zlato." řekla Kelly a chytla si ho za ruku.

"Jsou tak sladký" pošeptala jsem Harrymu do ucha, když jsme vcházeli do nóbl restaurace.

"My jsme víc." plácl mě po zadku.

"No ty jsi romantik." čapla jsem ho za ruku a vedla ho ke stolu, kde seděl už Zayn s Kelly.

"Tak co si dáte?" zeptal se mile mladý číšník.

"Já bych si dal tuňáka s oblouhou a opečenýma bramborama." řekl Zayn, asi už měl veliký hlad.

Každý z nás si objednal drink a jídlo. Opět jsme se pustili do řeči.

Zhruba po 15 minutách nám všem přinesli jídlo na stůl.

"Děkuji." řekla jsem a usmála se na číšníka, který mi úsměv oplatil.

Vrátila jsem svůj pohled zpět a zahlédla Harryho jak vražedně kouká.
Kruci.

**
Po dojezení jsme se opět pustili do řeči.

"No ,ale vážně prostě si sedla a celý šaty jí ruply." řekla Kelly, která vyprávěla co se jí nedávno stalo v čekárně u gynekologa.

"Panebože" smála jsem se.

"Kde je Harry?" zeptal se Zayn.

No je pravda, že je poměrně dlouho pryč.
Potřebuju zase čůrat.

"Omluvte mě ,ale potřebuji opět na toaletu." řekla jsem a vstávala od stolu.

"My to chápem." dodala Kell a políbila Zayna.

Pomalu jsem kráčela chodbičkou k toaletám a najednou, bum.

Stál tam Harry a líbal se s nějakou dívkou, který na něj pokukovala celý večer.
Vztek, nenávist, zklamání, brek, zlost.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat