68.

5.4K 266 4
                                    

"Dobře, posaďte se" řekla nám profesorka.

Odebrali jsme se s Harrym každý do svých lavic.

"Ahoj" pozdravila jsem udýchaně Kelly. A doufala,že se na nic ptát nebude.

"No ahoj, myslím, že my máš co vysvětlit." koukala na mě jako kdybych spadla z višně.

Doprdele. Řekla jsem si v duchu.
Koukla jsem se po třídě a všimla si toho jak na mě každý kouká. Panebože, co si teď o mě asi myslí. I když to asi vim, že jsem další co naletěla Harrymu.
Ohlédla jsem se vedle sebe a zahlédla Harryho jak se na mě usmívá. Hned vedle něj se objevil blonďáček. Kruci, úplně jsem zapoměla,že semnou do třídy chodí Niall a Zayn. Zamával mi se širokým úsměvem a já mu pozdrav oplatila.

Pohled jsem přemístila na Kelly, která mě celou dobu pozorovala. Zatřásla hlavou a začala něco psát, nejspíš výklad, který dyktuje profesorka.
Opravdu jí nechci lhát, ale jiná možnost neni. Těšim se až nastane chvíle,kdy budu moci říct pravdu. Budu se bát její reakce ,ale pravda bude důležitá.

Vyndala jsem si věci z tašky a začala se věnovat také výkladu.

***

Hodina utekla rychle, ačkoli jsem nechtěla.
Dala jsem si věci do tašky a přemýšlela jakou tentokrát si vymyslím lež.

Kelly si hodila věci do tašky,přeběhla ke mně a táhla mě za ruku ze třídy.

Došli jsme na wc a Kelly začala.

"Tak povídej" hodila si tašku na zem a čekala na mé vysvětlení.

"No" panebože mluv kruci Jess, pomyslela jsem si.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat