44.

6.2K 299 4
                                    

"Ano" koukal jsem se na Harryho.

"Nechceš jít kouknout na film ještě ke mně?"
Stál a drbal se na zátylku.

"No "

"Jestli nechceš nemusíš" skočil mi do řeči.

"Chtěla jsem říct moc ráda" usmála jsem se a on se také usmál až mu vykezly krásné ďolíčky .

"Dobře tak já budu v pokoji a pak přijď" zavřel dveře a zmizel.

Vstala jsem z postele a hodila na sebe černé tílko s legínama. Vlasy jsem si hodila do volného culíku a vyrazila ke dveřím.

Nemůžu k němu něco cítit. Jen vím, že když je v mé přítomnosti nejsem svá. Ve mně se odehrává jakýsi zmatek a milión pocitů, které mě dovádí k šílenství.

Zaklepala jsem na jeho dveře a vyčkávala. Všimla jsem si na sobě jak jsem se celá rozklepala.

"Pojď dál" ozval se jeho hlas.

Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř. Pohledem jsem skončila na HarryM, který měl okolo pasu obmotaný ručník.
Jeho tělo bylo odhalené a já si tak stihla prohlédnout jeho ingoustové obrázky rozlehlé po hořejší časti. Panebože. Má dokonalé tělo.

"Děje se něco?" vyrušil mě jeho hlas z prohlížení si jeho těla.

"Nee " vykoktala jsem a stála na místě.
Doufala jsem, že mi právě netečou sliny z úst. To by byl trapas.

"Já se jen převléknu a jdem na film. Jdi na postel a něco vyber. " mrkl na mě a vzal si čisté prádlo a odebral se do koupelny.

Přešla jsem k jeho posteli a sedla si na ní. Byla velká a jeho povlečení bylo tmavé, vlastně tak i jeho celý pokoj.
Vzala jsem si na klín notebook a hledala film ,který se mi zamlouval.

Do oka mě uhodil název "něco jako láska" né že bych byla nějakej romantickej typ, ale prostě jsem ten film chtěla vidět.
Připravila jsem ho a notebook uložila zpět , aby jsme na něj viděli.
Měla jsem ještě chvíli si prohlédnout Harryho pokoj než přišel.

Měl na sobě černé volné tepláky a šedé triko.
Skočil na postel a koukl co jsem vybrala za film.

"Vau tady je někdo romanťák." koukl na mě a pustil film.

"Mysli si co chceš ,ale tenhle film chci vidět." usmála jsem se a opřela se o postel.

Harry si lehl a oba jsme už jen sledovali film.
***

"Byla to kravina." zasmál se Harry po skončení filmu.

"To teda nebyla je to skutečné." prskla jsem po něm a setřela si slzy co mi stékaly po tváři z filmu .

"Jej ty brečíš?" koukl na mě smutně a vtáhl mě do objetí.

"Ty můj fňukálku." pohladil mě po vlasech.

"Ti dám fňukálka" vzala jsem polštář a praštila ho s ním.

"Au, no počkej." křikl a chtěl mě chytit.
Vyskočila jsem z postele a snažila se utéct.

Chytl mě okolo pasu a přimáčkl na zeď.
Moje srdce nabíralo rychlost na bušení. A proudění krve se mi snad zastavilo.
Husí kůže po celém těle. No bezva.
Jeho mentolový dech byl čím dál blíž.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat