***
S Niallem jsme nakoupili hromadu dobrot. Zjistila jsem, že má hrozně rád jídlo. Je to takovej "hubenej otesánek"."Tak to je poslední taška" řekl Niall a položil papírovou tašku na barový stůl.
"No ještě, aby ne" zasmála jsem se a nalila si pití do sklenky, která ležela předemnou.
"Hale mohlo toho být i víc." usmíval se na mě a rozbalil si pytlíček od bonbónů.
Jen jsem se zasmála a odnesla si pití do obýváku.
"Udělám popcorn a ty vyber film" křikl Niall a začal tam vybalovat věci.
Sedla jsem si do obýváku na bílí kobereček, který byl mimochodem velmi příjemný na dotyk. Jakmile jsem usedla, jsem si uvědomila, že vlastně nevím, kde jsou filmy.
"Nialle?" křikla jsem.
"Coje?" ozvalo se na nazpět a, když jsem se otočila Niall už stál mezi dveřmi.
"Nevím, kde jsou filmy" smutně jsem koukla a ukázala na televizi.
"Jej, tak z toho nebuď tak smutná." přešel ke mně se smíchem.
Přisedl ke mně a otevřel prostřední skříňku, kde bylo mnoho filmů."Tak tady to máš a já jdu dodělat papu." usmála jsem se a začala se přehrabovat v DVD.
*
Kruci furt nevím jakej film."No čus" uslyšela jsem hlasy z kuchyně.
Něco si povídali a pak se hlasy začaly přibližovat k obýváku.
"Baf." někdo mi plácl po rameni a já leknutím nadskočila snad 10 metrů.
"Zayne, kdybych se uměla prát tak už máš můj obtisk nohy v obličeji." plácla jsem ho po zádech a začala se smát.
"Dobře tak až se to naučíš dej mi radši vědět." zasmál se.
"Nedá, protože vidět její obtisk nohy na tvém xichtu si nenechám ujít." řekl Harry, který už kráčel s Niallem do obýváku.
"Ne ona je hodná a poví mi to. Viď." hodil mi Zayn ruku přes rameno.
"Když budeš hodnej ty" zasmála jsem se a sundala jeho ruku z mého ramena.
Niall a Harry se usadili do křesel a Zayn je hned následoval.
"Tak co jsi vybrala?" zeptal se Niall.
"No vlastně ještě nic." koukla jsem se nevině.
"Já něco vyberu." křikl Zayn.
"No já chtěla " méďu Teddyho dvě".
Řekla jsem."Jess mi nebudem koukat na pohádky" řekl Niall a skřížil si ruce na prsou.
"Cože vy jste to neviděli?" vykulila jsem oči.
"Ne" řekli kluci a nechápali.
"Panebože nechápu kdo to nemohl vidět." protočila jsem očima.
"Ehmn" uslyšela jsem Harryho. Kruci nemám protáčet očima.
Stáhla jsem film. A usedla na pohovku ke klukům. Harry film zapnul a všichni se uvolnili.
**
Celý večer byl hrozně fajn. Všichni jsme se u filmu hodně nasmáli a kluci byli rádi,že jsem vybrala tenhle typ filmu.
BLa jsem už v pokoji a ležela na posteli. Hkava mi šrotovala jako o závod."Jess" zvedla jsem se a koukla se odkud hlas přicházel.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.