*Harry*
Nechci vztah? Nechci dítě? Ano dítě opravdu nechci, ale vztah? Pomalu se tak k Jess začínám chovat. Nevím co k ní cítím a co to vlastně je. Vím jen, že když jsem s ní, na vše co se děje okolo mě zapomenu. Když cítím její dotyk je to nádhera. Když jí obejmu mám snad všechno.
Po tom co jsem řekl, že nic takového nechci řekla jen, že je to v pořádku, ale její výraz vypadal zranitelně.
Vím já sám vůbec co chci? Co, když promarnim nějakou šanci a ona si najde někoho jiného. Co, když se jí zhnusim. Co, když jí zklamu? Takových otázek.Teď momentálně jí držim ve svém objetí. Cítím opět její vůni z vlasů. Cítím se tak uvolněně. Hlavně že je u mě.
"Harry?" z přemýšlení mě vyrušil její hlásek.
"Ano?" řekl jsem. Ona se na mě podívala. Její oči jsou tak dokonalé. Rukou jsem jí odendal nezbedný pramínek z obličeje a zastrčil ho za ucho.
"Co s námi bude?" v jejích očích jsem viděl zmatenost.
"To nevím" řekl jsem a pohladil jí po tváři.
Hleděla do mých očí a nejspíš hledala odpověď, kterou potřebuje. Kéž bych to věděl i já. Potřebuju vše pořádně promyslet a vše si uvědomit. Ale já Harry Styles, který holky měl na jednu noc? Nikdy mě nezajímalo jestli holka pláče nebo co dělá. Bylo mi to upřímně fuk. Všechno mi bylo jedno, ale teď? S ní? Je to jiné. Představa Jess s někým jiným mě zabijí. Proč? Proč jsem jí musel poznat.
"Nad čím přemýšlíš?" opět mě její hlásek vyrušil.
"Měli by jsme jít dolu za klukama. Bůh ví co si teď myslí co tu děláme" no pecka. Větší hloupost jsem si nemohl vymyslet. Jakoby mě někdy zajímalo co si oni myslej. Zvedl jsem se a mířil ke dveřím.
Jess byla nejspíš zmatená, ale následovala mě.
V tichosti jsme šli vedle sebe.
"No to je dost." řekl Niall, když jsme vešli do obýváku.
Z pohledu na něj, jsem mohl rozpoznat, že má upito.
"Čekáme tu na Vás, aby jsme se rozloučili. Teda já chtěl jet, ale Niall furt, že zůstanem. Bylo to tu s ním fakt hrozný" zasmál se Zayn.
"Sorry, museli jsme něco doprobrat." řekl jsem.
"Aha" prohlásil Niall.
Kluci se začali zvedat z pohovky a mířili k nám.
"Ahoj Jessinko" nalepil se na ní blonďák, který si jí vážně oblíbil.
"Ahoj Niallíku" obejmula ho nazpátek.
**
Kluky jsme vyprovodili ke dveřím a čekali než odjedou. Chudák Zayn. Vím jaké to je být s Niallem sám, ještě, když je opilý.Zavřel jsem dveře a šel s Jess do obýváku.
Hleděla na mě a kousala si ret. Kruci, zase to na mě přišlo. Přešel jsem k ní a povalil jí na pohovku. Lehl jsem si nad ní a začal jí vášnivě líbat.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.