69.

5.5K 275 5
                                    

"Jess. Jen mi řekni, že jsi mu nenaletěla" řekla a z očí jsem mohla poznat, že to opravdu chce slyšet.

"Neboj se. Nenaletěla. Jen jsem ráno zaspala, protože mi včera bylo špatně a šla jsem spát pozdě. Ráno, když jsem běžela do školy u mě zastavilo auto a v něm byl Harry. Nabídl mi, že mě sem hodí. Prý také zaspal, že včera s klukama ponocovali." lež se ze mě valila jako lavina.

"Aha. A jak znáš Nialla?" ptala se dál ačkoli na ní šla vidět úleva.

"No chodí každý den se Zaynem k Harrymu. A já je tam potkávám, když zaskakuju za tetu." usmála jsem se na ní.

"I Zaynem?" otevřela pusu.

"Ano. Pročpak?" teď jsem nechápala.

"Zayn se mi líbí už od prváku, ale vždy, když mám možnost s ním mluvit zkamením a koktám." řekla smutně.

"Páni Kelly. Proč jsi mi to nikdy neřekla?" ano Zayn je opravdu pohledný, ale nikdy jsem si nevšimla, že s ním Kelly má nějaký kontakt. Ale třeba nějak půjde, aby se viděli nebo tak.

"No nikdy jsi se mě neptala" zasmála se.

"Tak alespoň už to vím" usmála jsem se a přitáhla jí do svého objetí.

"Mám tě ráda" pošeptala.

"Taky tě mám ráda" řekla jsem.

***
Den ve škole utekl rychle. Harrymu jsem se snažila celý den nějak tak vyhýbat. Sice to bylo těžké jelikož jsme spolu ve třídě, ale zvládla jsem to.
Zazvonilo na konec poslední hodiny.

"Jess, co kdyby jsme šli někam na kafe?" optala se Kelly.

"Jo, to je skvělý napád." opravdu jsem byla ráda, že to Kelly navrhla.

Vytáhla jsem telefon a rozhodla se, že to napíšu Harrymu.

"Harry jdu s Kelly na kafe. Pak přijdu domu. Jess" odeslat zprávu.

Zandala jsem telefon do kapsy a popadla kabelku, kterou jsem hodila na rameno.

***
Kavárna

"Dobrý den. Poprosila bych mandlové latte." řekla jsem slečně, která stála za kasou.

"A já to samé" řekla rychle Kelly.

"Ano hned Vám to donesu ke stolku." usmála se a začala dělat naše objednávky.

S Kell jsme se rozešly k volnému stolku a usedly na židle.

"Ty jo musím teď pořádně zabrat v matematice. Nesnášim tu učitelku." řekla Kell.

"Jo, chápu. Ten samí problém mám v angličtině" zasmála jsem se.

"Tady máte dvě mandlové lattečka." řekla obsluhující a položila objednávky na stůl.

"Děkujeme" s Kell jsme se na ní usmáli.

S Kelly jsme si povídaly asi tak třičtvrtě hodiny o škole a o jejím starším bratrovi.

Najednou se otevřely dveře od kavárny a Kell spadl úsměv.

"Jsou tu" řekla a já se otočila. Najednou jsem  spatřila všechny tři.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat