Uběhlo několik dní od našeho smíření.
Bydlím opět u Harryho. Upřímně mohu říci, že od té hádk je to o něco lepší. Dnes mám jít s Kelly na kafe."Miláčku tak já jedu za těma klukama." křikl Harry ze zdola.
"Dobře" zavolala jsem nazpět.
"Miluju tě." křikl znovu.
"Taky tě miluju, buď opatrný." usmála jsem se pro sebe.
Do teď jsem ležela a koukala na filny z Harrym, který musí pracovně pryč s klukama.
Vstala jsem z postele a šla vykonat hygienické činnosti.
Po vykoupání a vyčištění zubů jsem si šla vyžehlit vlasy, které jsem stejně nakonec stáhla do culíku.Zašla jsem ke skříni, kde jsem vytáhla černé skiny, které byli v pase volnější, bílé tílko a na to bílé sako, černé balerínky a černou třpytkatou kabelku.
"Tak a mohu jít." řekla jsem si pro sebe.
Vypuklé bříško bylo značně znát.
"Sell, tak já jdu za Kelly." křikla jsem z chodby.
"Dobrá drahoušku, buď opatrná." uslyšela jsem.
"Ano budu." zasmála jsem se.
Otevřela jsem vchodové dveře a mířila za Kell.
***
"Ahoj zlato." objala mě před kavárnou."Ahoj Kell." objetí jsem jí opětovala.
"Tak jdem?" zeptala se.
"Ano." usmála jsem se a následovala Kell.
*
"Jedno karamelové latte." řekla Kell."Já to samé." usmála jsem se na ženu za pultem.
S Kelly jsem si šli sednout na místa, které jsme zahlédly první volná.
"Tak co, jak se máš mamino?" zasmála se.
"No skvěle, ale dává mi zabrat." řekla jsem a přejela si po břiše.
"Tak tady máte dvě karamelové latte." řekla velmi příjemná číšnice.
"Děkujeme." řekly jsme.
"Co škola vůbec, povídej přeháněj." ptala jsem se.
Kell začala povídat o škole. Spolužáku prý hodně přibylo a hodně odešlo. Jedna holka, tedy největší děvka ze třídy omylem otěhotněla s klukem s kterým spala na záchodech, docela dobré ne?
Jinak se prý nic nezměnilo.
S Kelly jsme seděli v kavárně asi tak hodinku."No neřikej. To že řekla?" zasmála jsem se.
"No vážně." praštila do stolu Kell smíchem.
"Počkej Harry mi určitě píše." řekla jsem a vytáhla telefon z kapsy.
"Harry je postřelený. Doražte do nemocnice. Niall."
První slza spadla na můj displej."Jess co se děje?" ptala se Kell.
"Jess?" šťouchla do mě.
"Harry..
"Harryho stře.. Střelili." snažila jsem se ze sebe dostat.
"Pojď jedem do nemocnice, píše mi Zayn." řekla a já měla co dělat, abych jí vnímala a nešvihlo to tu semnou.
**
Běžela jsem po nemocniční chodbě.
Konečně jsem zahlédla Nialla a padla mu rovnou do náruče.
Slzy všude po obličeji. Plná strachu. Srdce nestíhá bít."Kd.. Kd.. Kde je ..?" zeptala jsem se celá rozklepaná.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.