30.

7K 308 0
                                    

Po příjezdu k domu Harry zaparkoval před jeho domem. Už tu bylo pár aut,ale toho jsem si nějak nevšímala, myslela jsem si ,že tu stojí normálně.
Vyšli jsme z auta a zavřeli za sebou dveře. Harry otevřel kufr a začal z něj vyndavat tašky s nákupem.

Chvíli jsem tam postávala a rozhlížela se po velké zahradě.
Chtěla bych si jí prohlédnout celou, kéžby to šlo.

Po chvíli jsem zamířila ke kufru a vzala do rukou dvě tašky.
Nabrala jsem si snad ty nejtěžší.

"Ukaž vemu to." přeběhl ke mně Harry a bral mi nákup z rukou.

"Ne, dobrý. Zvládnu to." usmála jsem se na něj ačkoli jsem věděla, že s nimi udělám tak dva kroky.

Pomalu jsem dělala krůčky a Harry stál u auta a pozoroval mě.

Po čtvrtém kroku už jsem vážně nemohla. Položila jsem tašky na zem a s nafučeným výrazem jsem se na něj otočila.
Stál tam a držel koutky u sebe, aby nevyprskl smíchy.

"Fajn můžeš je teda vzít?" skřížila jsem ruce na hrudníku.

Přešel ke mně a vzal si tašky do ruky.
Cupitala jsem se za ním a jediné co jsem mohla mu otevřít vchodové dveře.

"Děkuju." vstoupil dovnitř a usmál se.
Protočila jsem očima a šla za ním.

" a neprotáčej očima" zachraptěl, nedalo mi to a udělala jsem to znovu ,ale toho už si nejspíš nevšiml.

Prošli jsme do kuchyně a on položil tašky na barový stůl. U kuchyňské linky se motala Sell a vařila nějakou lahůdku. Vonělo to až ke dveřim.

"Nazdárek lidi." pozdravil Zayn s Naillem ,když přišli do kuchyně za námi.

"Čus." pozdravil Harry a začal vybalovat věci.

Přidala jsem se k Harrymu a pomáhala mu vybalit věci.
Ukazoval mi kam mám vše ukládat.

Kluci seděli za barovym stolkem a povídali si se Sell.

"Naille?" zachraptěl Harryho hlas.

"No." odpověděl Naill a vzal si do pusy jahodu ,která byla v misce na stole.

"Co kdyby jsi Jess ukázal zahradu a ostatní věci co tu máme?" usmál se na mě a popadl zbytek věcí.

Cože? To jako vážně? Dělá pokroky, byla jsem ráda ,že opravdu změnil chování.

"Joo ,moc rád." zasmál se Naill a přiběhl ke mně.

Popadl mě za ruku a táhl mě ke dveřim.

"Všechno ti tady ukážu, je tu spousta věcí." zasmál se a už jsme vycházeli ze dveří.

Zahrada byla opravdu nádherná. Záhonky s krásnými květinami, trávník byl čerstvě posekaný. Všechno tu bylo dokonalé.

"Takže tady je posilovna, chodíme sem každej pátek, ale Harry tu je skoro každý den." otevřel dveře od domku a byly tu snad všechny posilovací nástroje.

"Když budeš chtít můžem sem zajít i spolu." usmál se a zavřel dveře.

Prošli jsme nějaký ten kus zahrady a zastavili jsme se u velkého bazénu. Zamířili jsme k němu a posadili se na kraj. Hned jsem si sundala boty s ponožkama a vložila chodidla do bazénu.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat