53.

5.6K 282 10
                                    

Předemnou stál docela pohledný kluk.
Nahlédla jsem mu do jeho zářivých zelených očí, ale Harryho očím se nevyrovná.

"Ještě jednou se omlouvám." řekla jsem a podala mu tužku, kterou jsem sebrala ze země.

"Ne neomlouvej se, je to moje vina." usmál se a zastrčil si tužku za ucho.

Ještě jednou jsem si ho celého prohlédla měl kaštanové vlasy a krásně řezané rysy na obličeji. Jeho postava byla ideální.

"Jsem Louis" podal mi ruku a hleděl mi do očí.

"Jsem Jess" usmála jsem se a potřásla si s ním.

"Čus Lousi" plácl ho nejspíš jeho kamarád, který právě procházel chodbou okolo nás .

"Čau" pozdravil ho Louis a udělal s ním asi nějaký pozdrav.

Koukla jsem se na protější stranu na hodiny. Jakmile jsem se chtěla pohledem vrátit na Louise a rozloučit se, zastavila jsem se na Harrym, který byl opřený o skříňku. Ano teď jsem až z dálky viděla tu obrovskou zlost v jeho očích. Doprdele, řekla jsem si v duchu.

"Louisi, už musím jít. Ráda jsem tě poznala,ahoj." vynuceně jsem se usmála a rychle běžela ven ze školy.

Vyšla jsem ven a chtěla si jít někam sednout.

"Jess" uslyšela jsem chraplavý hlas.

Kruci.

"Co?" řekla jsem.

"Můžeš kurva zastavit už teď jsem doprdele nasranej" zastavila jsem a čekala než ke mně dojde.

Přešel ke mně a silou mě chytl za ruku.

"Au. Harry to bolí." moje ruka se snad začala i odkrvovat.

"Já vím, ale já tě varoval." v jeho hlase šla slyšet zlost a nenávist.

Za ruku mě dovlékl až k autu. Otevřel dveře a strčil mě do auta.
S dveřmi samozřejmě práskl.
Otevřel své dveře a usedl.

Nastartoval auto bez jediného pohledu na mě. Nevím jestli se ho teď bojím. Vím, že je v něm pořád kousek dobra.

"Harry zpomal nebo nás zabiješ" zařvala jsem na něj.

Ale žádná odpověď se mi nedostala.

"Harry" zařvala jsem znova, když jsme málem narazili do svodidla.

"Kurva, víš vůbec co jsem ti řikal, varoval jsem tě. Dohajzlu ty prostě neumíš jednou poslechnout." křičel a svíral volant ve svých dlaní.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat