32.

6.8K 315 1
                                    

Koukala jsem na filmy asi tak 3 hodiny. Venku začínala být tma. Rozhodla jsem se, že se půjdu převléknout a pak dolu za klukama.

"Jess?" vstávala jsem zrovna z postele a zahlédla Nailla.

"No?" usmála jsem se na něj.

"Přijdeš dolu?" zeptal se a přešel k mé posteli.

"Jo měla jsem to v plánu jen se trochu upravim." kráčela jsem už do koupelny.

"Dobře." zvedl se a odešel pryč.

Vlasy jsem měla stále vyžehlené, ale pořád mi padaly do obličeje a tak jsem je svázala do vysokého culíku.
Nalíčená jsem ještě byla a tak jsem přešla ke skříni. Vzala jsem si bílej teplejší svetr a černé legíny. Koukla jsem se ještě po pokoji a pak šla dolu.

Scházela jsem schody, když jsem zaslechla trochu zajímavější téma. Zastavila jsem se a posadila se na schod.

"Nemůžu jí říct ,že jí máma prohrála v pockeru kvůli dluhům." uslyšela jsem Harryho hlas.
A teď jakoby mě někdo bodl nožem přímo do srdce.
Moje máma? Věděla jsem ,že když byl táta naživu chodila do casina a hrála. Také kvůli tomu byly pořád doma hádky. Slibovala , že přestala. A já jí to věřila. Až teď jsem pochopila, že ta práce byl hazard. Teď co cítim k mé matce je jen nenávist. Byla jediná osoba co mi zbyla. A teď nemám nikoho. Slzy se začaly řítit z očí a já byla zklamaná, naštvaná a úplně osamělá.

Potichu jsem se zvedla a odkráčela do kuchyně. Kluci si mě nevšimli, jediné štěstí, nemám teď na nikoho náladu a už vím, že teď nemůžu ani o nic a o nikoho přijít.

Porozhlédla jsem se po kuchyni a zahlédla flašku vína co Harry dnes koupil. Na nic jsem nečekala a vzala si jí. Potřebovala jsem na vzduch.
Musela jsem se proplýžit ke vchodovym dveřim.
Rozešla jsem se tím směrem a zkontrolovala co kluci dělaj. Byli otočený zády a tak jsem to rychle proběhla.

Potichu jsem otevřela vchodové dveře dveře a vyšla ven. Šla jsem s flaškou vína rovnou na zahradu. Šla jsem okolo posilovny a měla jsem v plánu jít si sednou k bazénu. Pomalu jsem se procházela a nad vším přemýšlela.

Došla jsem k bazénu a posadila se na okraj. Vložila jsem do vody chodidla a nechala volný přístup pláči.
Po chvíli jsem popadla flašku a otevřela jí. Uchopila jsem jí a přiložila ji k ústům. Víno jsem pila jako čistou vodu.

*Harry*

Kluci už odešli, jelikož už bylo dost pozdě a Jess ani nepřišla. Naill si jí asi hodně oblíbil, byl i zklamaný, že sem nedorazila.

Pobral jsem prázdné flašky z obýváku a šel je odnýst do kuchyně.
Flašky jsem položil na barový stolek a plné flašky co jsme nestihli dopít jsem dal na poličku. Chtěl jsem tam dát ještě to víno co jsem koupil Jess ,ale nebylo tu. Kruci kam zmizlo. Pomyslel jsem si. Nějak jsem to neřešil a rozhodl jsem se ,že jí půjdu zkontrolovat. Vyšlapal jsem schody nahoru a mířil k jejímu pokoji.

Zaklepal jsem na dveře ,ale nic. Chvíli jsem čekal a pak jsem vkročil dovnitř.

Rosvítil jsem ,ale Jess nikde.
Zkusil jsem koupelnu, ale byla prázdná. Doprdele.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat