Čekala jsem na odpověď od primáře. Byla to jako hodina než se vymáčkl.
"Blahopřeji, jste v prvním měsíci těhotenství." usmál se doktor a listoval nějakýma papírama co držel v ruce.
"Coo?" vykulila jsem oči, jak já tak i Niall.
"No ano, testy a ultrazvuk nám to ověřil." znova se usmál. V tuhle chvíli bych mu ten úsměv nejraději prošlápla.
"Nechápu to, když jsem měla podezření tak jsem si vzala tu pilulku proti otěhotnění, takže nemožné a s tím klukem jsem spala pouze jednou." chrlila jsem ze sebe a začala plakat.
"No, tak to tam musel být nějaký skrat. Buď jste pilulky vzala špatně po hodinách a nebo jste si vzala jednu." dopověděl doktor.
Niall jen seděl a zíral s otevřenou pusou, jakoby to s ním mělo každou chvíli prásknout na zem.
Doprdele. Já si vlastně vzala jednu pilulku. Dohajzlu. Já jsem tak blbá, jsem pitomá nána. Na co já jsem myslela? Panebože.
Slzy jsem nechala stékat volně po mé tváři.
"Blahopřeji vám." řekl doktor.
Di doprdele. Pomyslela jsem si.
"A proč byly ty bolesti?" ptala jsem se mezi vzlyky.
"No způsobilo to nedostatek jídla. Jste velmi vyhublá a miminko potřebuje stravu, velikou. Nemá pak z čeho růst." povídal dál a já se snažila všechno vstřebat.
"No nic, já vás nechám osamotě, zatím nashle. Přijdu později na kontrolu." usmál se primář a odešel.
"Jess?" vyrušil ticho Niall.
"Jo já vím, jsem hloupá." plakala jsem.
"Ne nejsi. Pojď ke mně." vtáhl mě do objetí."Nialle, co mám dělat?" optala jsem se.
"Musíš usoudit sama, ty to malé nosíš v břiše." pohladil mě po líci a setřel pár slz."Jo a zachvíli je tu Harry." zkroutil ústa.
"Co? O, on mě zabije." začala jsem koktat.
"Ne buď v klidu." uklidňoval mě.
Jako na potvoru se rozlétly dveře a v nich stál Harry. Oči podlité a tmavé. To vůbec nevypadá dobře.
"Je to pravda?" křikl.
"Co?" řekla jsem potichu a upustila slzu.
"Jsi těhotná?" prskl po mně.
"Kurva Harry, uklidni se!" teď už se do toho pustil i Niall.
"Jak se uklidni, kurva ta holka je zbouchnutá. Já nechci haranta. Chápeš kurva?" křičeli na sebe.
"Teď jí máš být oporou, je to tvoje Harry." zmírnil Niall.
"Půjdeš na potrat." ukázal na mě kudrnáč.
"Ne." zašeptala jsem.
"Co jsi to řekla?" začal se přibližovat.
"Že na potrat nepůjdu." slzy se řítily z očí jak pominuté.
"Tak v tom případě si sbal věci a vypadni." otočil se na patě a zmizel.
Co? Všechno tohle je zlý sen. Nemůžu si uvědomit co řekl. Ranil mě. Hodil mi kudlu do zad a zasáhl to nejcitlivější místo srdce.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.