48.

5.9K 277 4
                                    

"Pojď sem, pomůžu ti." naklonil se ke mně Harry a už mě bral do náruče.

"Harry, já chci jít do vody" stěžovala jsem si jako malé dítě.

"Ale, vždyť" řikal.

"Žádné vždyť, chci se zchladit, prosím" koukla jsem psíma očima.

"No jo, ale jdu s tebou." usmál se a mířil ke schůdkům do bazénu.

Šel semnou ladné kroky ke schodům a pomalu je začal scházet. Voda se pomalu zvyšovala k mým ramenům, ale to jak jsem měla spálené tělo, tak ta ledová voda byla velmi příjemná.
Harry se tvářil nějak tak neutrálně.

"Tak co spokojená?" optal se a olízl si rty. Zase jsem mu na ně pohlédla.

"Anoo, moc. " usmála jsem se a skousla si spodní ret.

Pomalu mě postavil na mé vlastní nohy a já se rozešla k okraji bazénu.
Harry se ponořil pod vodu a já sledovala, kdy vyplave, ale najednou se vynořil těsně předemnou a opět jsme si stáli tváří v tvář. Dýchal mi do tváře a já nemohla spustit pohled ze smaragdů. On pohled přemisťoval z očí na rty.

Je to tu opět ,ten nepopsatelný pocit. Hejno motýlů v břiše a mráz po celém těle. Tak moc chci ,aby jeho rty byly na těch mých.
Panebože jsem z něj úplně vedle, když jsem s nim nemyslím na žádné kraviny a vlastně na nic ostatního.

Harry se začal přibližovat a věnoval mi jemný polibek ve kterém jsem mohla cítit milion pocitů. Líbali jsme se a on začal polibky prohlubovat. Byly vášnivé a stále neměli dost.

Lehounce mi začal přejíždět po břiše a jel pomalu dolu. Najednou jsem ucítila i doteky na stehně. Panebože. Myslím, že jsem právě nadržená. Nevnímám vůbec,ale absolutně vůbec nic.

"Co to tu děláte vy prasata" smáli se kluci vedle bazénu.

"Twl vy umíte přijít ve správnou chvíli." prskl po nich Harry a odtáhl se ode mě.

"No tak to pardon, ale byli jsme domluveni" řekl Zayn.

"To už je 6? " řekl vyděšeně Harry.

"Jo je a Jess jde zítra do školy." začal tleskat rukama Naill.

"A kruci" vypustila jsem ze sebe.

"Coje?" zeptal se Harry.

"No musim si jít připravit tašku atak." začala jsem panikařit a šla z bazénu.

"Počkej všechno jsme ti už připravili."
Křikl Harry a já se zastavila.

"Vážně?" koukla jsem po nich.

"Ano to jsme ,ale hodní co?" usmál se Niall a hodil mi ruku přes rameno.

"Auuu" křikla jsem.

"Coje?" odstoupil ode mě.

"Jsem celá spálen a bolí to." smutně jsem koukla.

"Aha promiň." pohladil mě po vlasech a podal mi mou osušku.

"Dobrý" vzala jsem si ji a rozloučila se s klukama a šla rovnou do domu.

***
Po příchodu jsem vykonala všechny hygienické činnosti a pak si šla lehnout.
Do rukou jsem uchopila telefon a rozhodla se ,že napíšu Kelly.

"Ahoj tady Jess vím, že budeš vyšilovat, ale je to na dlouhé povídání. V půl osmé budu u tebe, dobrou. S láskou Jess."
Odeslala jsem SMS a položila tekefon na noční stolek. Budík byl nařízen a já čekala až propadnu ve spánek.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat