Změna

7.9K 380 2
                                    

Chvíli jsme na sebe jen tak koukali a hleděli si do očí.

"Promiň, neměla jsem vycházet, omlouvám se." přerušila jsem oční kontakt a rychle otevřela dveře, ale chytl mě za ruku.

Zase jsem se začala bát.

"Ne počkej, víš s tím jak jsem se choval jsem to přehnal a to jak jsem řikal včera, že se zlepšim jsem myslel vážně." pustil mi ruku a odešel pryč už jsem jen slyšela jak bouchly vchodvé dveře.

Panebože co se to s ním děje, když mě chytil za ruku čekala jsem další ránu nebo křik. Nevyznám se v něm. Jediné co vím, že strach z něj ve mně stále je.

*Harry*

*flashback*

Byl jsem ve svém casinu s klukama.
Všichni hráli rulety a mačkali automaty jako o závod.

Přešli jsme s klukama ke stolu, kde se hrál pocker. Seděla tam starší pani, mohlo jí být kolem 35ti let. Viděl jsem jí tu už hodněkrát. Různě jsem jezdil po světě a zahlédl jsem jí i v jiném casinu. Ale už nevím, kde to bylo jen vím, že mi dlužila hodně peněz.

"Pane chcete hrát ?'optal se mě jeden z mých zaměstnanců.

"Rád si zahraju." řekl jsem a posadil se ke stolu naproti té pani.

"O co si zahrajeme?" arogantně jsem se zeptal.

"Nevím."koukla na mě.

"Dobrá, když vyhrajete smažu Vám všechen dluh co tu máte, když vyhraju já tak.." zasekl jsem se nevěděl jsem co by mi ona mohla nabídnout.

Chvíli jsem přemýšlel a jeden ze zaměstnanců mi do ucha pošeptal, že má 19náctiletou dceru.
Přemýšlel jsem a pak jsem si řekl, že jí chci. Bude mi dělat radost a převychovám si jí.

"Když vyhraju dáš mi svou dceru." usmál jsem se a plácl do stolu.

"Ne o cokoliv jiného jen mi nechte dceru je to jediné co mám. " prosila a koukala na mě.

"Buď jí zabijem nebo mi jí dáte."
Zase jsem se zasmál nad tím jak jsem arogantní hajzl.

Pani se rozbrečela a po několika minutách souhlasila.

Hra začla , snažil jsem se co nejvíc to šlo. A , když se měli ukazovat karty, vyhrál jsem.

Pani s brekem utekla a já už jí neviděl.
Můj zaměstnanec mi sehnal fotku té dívky a já hned věděl o koho se jedná.

Zalíbila se mi už první den ve škole a musel jsem jí mít. Potom, když jsem vyhrál jsem si to chtěl rozmyslet, ale když jsem zjistil o koho se jedná, názor jsem nezměnil.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat