Husí kůže mi vyjela po celém těle. Nad některým jeho gestem jsem se začala trochu třást.
"Jsi krásná" pošeptal mi do ucha a skousl mi ušní lalůček.
Panebože, nechápu co to semnou dělá. Nikdy jsem tohle pod jiným dotekem neměla.
Jeho ruce se odebraly od mého těla. Položil hadřík na okraj vany a chytil mě za boky. Během vteřiny jsem byla zády na Harrym.
"Chceš to?" svůdně mi pošeptal.
"A, asi ano." řekla jsem se zavřenýma očima a užívala si ten pocit a jeho přítomnost.
"Řekni to ještě jednou" vnášel mi polibky na krk.
"Ano" rázně jsem odpověděla.
Harry si mě trochu nadzvedl a tím do mě vnikl. Vnesla jsem hlasitý vzdych.
Jeho ruce začaly bloudit všude po mém těle. Začala jsem se zvedat nahoru a dolu. Tepmo jsem pomalu přidávala. Harry mě uchopil za má ňadra a začal je mačkat ve svých dlaních.
"Jess, kruci" řekl udýchaně.
Jakmile to dořekl tempo bylo rychlejší a rychlejší.
Po celé koupelně byla jen ozvěna doprovázená našemi vzdychy.Najednou mnou projel tak krásný a hřejivý pocit. Celá jsem se napla a čekala než zmizí.
"Byla jsi skvělá." otočil si mě k sobě a dal mi pusu na čelo.
**
"Taky se ti nechce zítra do školy jako mně? Řekl Harry, když jsme leželi vedle sebe u mě v posteli."Ne nechce, ale půjdem" hladila jsem ho po jeho nahé hrudi.
"Vážně tě nepřemluvím?" chytl mě za bradu, kterou mi zvedl , abych měla výhled do jeho očí.
"Ne, nepřemluvíš" dala jsem mu pusu na nos a znovu se zavrtala do jeho objetí.
"No, dobře" řekl smutně.
"Počkej jen nařídim budíka" zvedla jsem se pro telefon.
Budík v 6:45. (Hotovo)
Rozhodla jsem se ,že napíšu ještě Kelly.
"Kell, zítra v 7:40 před školou, pa Jess. Dobrou noc". Odeslat zprávu.
Položila jsem telefon na noční stolek a otočila se na Harryho, který spokojeně a roztomile oddychoval.
Páni, byl asi hodně unavený.Znova jsem se přitulila do jeho objetí a začala natahávat jeho úžasnou vůni.
(Harry co mi to děláš. Takových smíšených pocitů kvůli tobě mám. Neumím se vyznat sama v sobě natož v tobě. Přeju si být v tvém objetí 24hodin denně. 24hodin si přeju cítit tvoji vůni. 24hodin potřebuju slyšet tvůj chraplavý hlas. 24hodin chci hledět do tvých očí, od kterých se nechci nikdy odtrhnout. Chci cítit tvůj dotyk, tvou hebkost. Chci slyšet tvůj smích a vidět jak se ti vytvoří ty roztomilé ďolíčky ve tváři.
Harry. Asi tě miluju. A chci znát vše co cítíš ty a co si myslíš. )Při poslouchání jeho tlukotu srdce jsem i přes plnou hlavu otázek a mnoha pocitů spadla do říše snů. Alespoň ve snech si mohu myslet, že všechny city máme stejné.
Tak co řikáte na tento díl? Myslíte, že má Harry stejné pocity a myšlenky?
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.