89.

5.1K 261 11
                                    

Během vteřiny jsem měla svéléknuté kalhoty i triko. Ležela jsem pod ním jen ve spodním prádle.
Jeho polibky nebyli ďábelské, ale procítěné. Bylo to jiné než poprvé.

Zatahala jsem za lem jeho trika a dala mu tím najevo, aby ho hned ze sebe sundal. A on tak udělal.

Rozepla jsem mu knoflík u kalhot a on je sundal.
Pomalu mi rozepínal podprsenku za doprovázení šimrání konečkama jeho prstů.

Rty přitiskl na můj krk a jel pomalu dolu. Zastavil se u podbříšku, kde dal veliký polibek. Zvedl se zpět ke mně a rukou zajel do mých kalhotek.

"Harry, Jess, je tu Lola a tvůj otec " uslyšeli jsme Sellin hlas z podschodí.

"Kurva, taky musí přijít vždycky v pravou chvíli." rychle se zvedl Harry a oblékal se. V této činnosti jsem ho hned následovala.

Začala jsem se chychotat.

"Čemu se směješ?" zeptal se Harry a koukal na mě jak na blázna.

"Ani nevím." smála jsem se dál.

"Bože." řekl a uchechtl se také.

"Kruci je to nakažlivé." promluvil dál.

"Si piš" dala jsem mu pusu na tvář, když jsme byli oba oblečený.

**
"Drahoušku, tak krásná novinka se k nám dostala." vtáhla mě do objetí Lola jakmile jsme s Harrym sešli schody. Chvíli jsem netušila a pak si to uvědomila.

"Synu, blahopřeju ti." objal Harryho otec.

"Dceruško, tobě také." teď vtáhl do objetí mě.

"Tak děti jdeme si dát kafe." řekla Lola a běžela za Sell do kuchyně.

My s Harrym byli jak oblbí.

***
Po návštěvě Loli a Harryho otce, která byla mimochodem velmi fajn a příjemná. Až na to ,že Lola je velmi bláznivá a do všeho se hrne. Začala vymýšlet jména a oblečení, že nakoupí, no prostě blázinec jsme se s Harrym navečeřeli a šli zpět do pokoje.

"Crr" zavibroval mi telefon.

Otevřela jsem ho a přečetla si zprávu od Kelly.

"Myslím, že mi máš co vysvětlit. Kelly." kurva. Řekla jsem si v duchu.

"Co se děje zlato?" zeptal se mě Harry.

"Kelly asi vše zjistila." řekla jsem trochu sklesle.

"To mě mrzí." objal mě a dal mi pusu do vlasů.

"No jo no, pravda musela vyjít napovrch." snažila jsem se to brát v klidu ,ačkoli jsem nebyla.

"Zvládneš to, věř mi." mačkal mě pažemi.

"Nic jiného mi nezbývá."

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat