Chvíli jsme jen tak seděli v koupelně. Harry byl opřený o zeď a mě stále svíral ve svém objetí. Jeho vůně, objetí. Pomáhá mi.
"Pojď půjdem se nachvilinku natáhnout. A zítra žádná škola, ale nějaký výlet nebo něco. Prostě to nech na mně ano?" opět mi zvedl bradu aby mi hleděl do očí.
"Harry. Zní to výborně, ale nechci takhle hodně meškat. Nechci pak mít problémy nebo tak něco." bylo mi líto, že musíme do školy.
"Neboj. Můj fotr zná moc dobře ředitele takže o tohle se vůbec nestarej. A zítra je vše na mně." cože? Jeho otec zná ředitele? Kdo je vůbec jeho táta. Nikdy tu nebyl, teda od té doby co tu jsem já, ale teď neni chvíle na vyptávání a já na to nemám ani náladu.
"No tak dobře" usmála jsem se na něj a setřela si slzu, která ještě stékala po mé tváři.
"Si krásná, když se usmíváš" zastrčil mi vlas za ucho.
"Děkuju, ale ten úsměv teď patřil tobě." pohladila jsem ho po líci.
"Tak pojď , půjdem se natáhnout." zvedl se ze země.
Podal mi ruku, aby mi pomohl. Přijala jsem jí a zvedla se také. Najednou mě podebral pod nohama a uchopil do náručí.
"Aa" vyjekla jsem ,jak jsem se lekla.
"V pořádku?" řekl ustaraně.
"Ano" usmála jsem se.
Harry mě přenesl na postel a opatrně položil. Došel k oknu a zatáhl závěsy.
"Co děláš?" zeptala jsem se.
"No,aby se nám lépe spinkalo" řekl hrozně roztomile.
"Ale.." chtěla jsem mluvit.
"Pšš" řekl a přiložil svůj prst na mé rty, aby mě umlčel.
Ruce mi přiložil na ramena a opatrně mě tlačil abych si lehla. Ničemu jsem se nebránila. Vlezl si na postel a ulehl vedle mě.
Oba jsme leželi na boku a koukali si do očí.
"Jsi jiná než ostatní, a proto si tě vážim" dořekl a mě zahřálo u srdce.
"Jak jiná Harry?" ptala jsem se dál, aby mi řekl toho co nejvíce. Potřebuju slyšet něco hezkého a upřímného a potřebuju jeho.
"Já, já nevím" začal koktat.
Prosím Harry mluv. Řekla jsem si pro sebe.
*Harry*
"Já, já nevím" kurva proč koktám. Co se to děje?
Potřebuju jí. Její dotyk, její rty, její přítomnost.
Asi je na čase říct jí vše jak to mám. Udělám dobře? Nebo to poseru? Kruci, já nevím. Harry, mysli. Dělej.
Co, když udělám nějakou chybu. Přijdu o ní. Chci jí, tak moc jí chci."Harry?" vyrušil mě její hlásek.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.