41.

6.1K 323 0
                                    

Rozmáchla jsem se druhou rukou a Niallovi vlepila pohlavek a přitom jsem mu dupla na špičku boty. Ucítila jsem jak stisk na mé ruce uvolnil a já se rychle vyškubla.

"No, docela dobrý, ale ten pohlavek tam být nemusel." chytl se za hlavu a smutně na mě kouknul.

"Ale Niallíku přece tu nebudeš naříkat." zasmála jsem se a hrdě ho poplácala po rameni.

Najednou jsem uslyšela smích. Oba jsme s Niallem zbystřili a všimli si Zayna a Harryho.
Nejspíš byli běhat jelikož byli spocený.

"No to je opravdu veliká sranda twl." prskl Niall.

"Ale no tak Nialle, pojď já ti dám kousnout bagety ať se ti zlepší nálada." řekl Zayn a nato se s Harrym začali smát.

"Jděte třeba doprdele." řekl Niall a zavázal si rozvázanou tkaničku na botě.

"No nic tak mi radši jdem než pukneš, a Jess ty pak zamnou přijď." usmál se Harry a už se Zaynem kráčeli pryč.

S Niallem jsem trénovali asi tak ještě hodinu a půl. Chvíli trvalo než z něj odešla nabručená nálada, ale pak byla i sranda. Nejlepší bylo, když chtěl vykopnout ve vzduchu a jedna noha mu podklouzla a on upadl. No to jsem se hodně nasmála.
Potom co jsem přešla do pokoje jsem se musela jít znova opláchnout, jelikož jsem byla zplavená.

Svázala jsem si vlasy do vysokého culíku a zamířila ke skříni. Vytáhla jsem si světle růžový svetr a natáhla na sebe černé skiny.

Harry řikal ať se za nim pak stavim a tak jsem se vydala ho najít.
Zaklepala jsem na jeho pokoj, ale nic se neozvalo a tak jsem šla dolu. Dorazila jsem do kuchyně, ale tam taky nebyl. Už jsem se chtěla vrátit zpátky do pokoje a zahlédla jsem ho sedět na gauči v obýváku.
Otočila jsem směr a šla za ním.

Ani si mě nevšiml, že jsem stála za ním a tak jsem se rozhodla se ještě zasmát. Poklepala jsem mu na rameno a rychle se schovala za gauč.

"Jess, slyšel jsem jak si přicházel. Takže se neschovávej za gauč a pojď sem." slyšela jsem jak se usmál.

Kruci, trapas. Řekla jsem si pro sebe.

Zvedla jsem se a sedla si do křesla.

"Ano?" usmála jsem se.

"No víš jak jsme probírali to, že chceš víc volnosti a vrátit se do školy." řekl a podíval se na své skřížené ruce.

"Já vím, byl to špatný nápad." koukla jsem se na zem.

"No víš vlastně jsem o tom přemýšlel. Vím, že nemáš kam jít a ,že neutečeš. Takže vlastně jsem si řekl proč ne." dořekl a já se nestačila divit.

Jako vážně se vrátim zpět do školy? Uvidim Kelly. Budu mezi lidmi. Ouuuuu.

"Harry" řekla jsem a ucítila jak mi z oka unikla první slza.

"Nee, ale nebreč." řekl a trochu se zamračil.

"Já, já nebrečim." popotáhla jsem a setřela slzu.

"Pojď sem." roztáhl ruce.

Zvedla jsem se a on mě vtáhl do objetí.

"Děkuju" špitla jsem mu do ucha.

"Ale je tu pár podmínek." řekl a odtáhl se ode mě.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat