54.

5.6K 292 1
                                    

"Harry kruci uklidni se." zvýšila jsem hlas teď už i já.

"Já jsem v klidu" prskl po mně.

Cesta domu proběhla v plném rozsahu ticha, bez jediné pohledu, bez jakýchkoli doteků.

**
Potom co jsem dorazila ze školy domu, šla jsem rovnou do svého pokoje, kde jsem si začala vybalovat tašku.
Připravila jsem si učení na další den a přemýšlela jestli nemám žádný úkol.
Na seminárky mám ještě čas a na jiný zadaný úkol si nevzpomínám.

Panebože , jsem tak vyčerpaná. Nejspíš to bude z toho všeho co se za posledních pár týdnů odehrálo.
Asi po 10 minutách jsem se rozhodla, že si půjdu napustit vanu.
Zalezla jsem do krásně zařízené a útulné koupelny, kde jsem ze sebe svlékla oblečení. Přešla jsem k vaně a pustila si vodu.
Hned na to jsem se přesunula k umyvadlu, kde jsem se odlíčila, asi 6 minut na to jsem se vrátila k vaně a vlezla do ní.

Ježiš. To je úleva. Jakoby voda a pára z ní ze mě smyla všechnu tu špínu, pocity, strach, vášeň a zlost.

Ve vaně jsem lenošila asi tak 20 minut.
"Zlatíčko?" uslyšela jsen Selly hlas.

"Ano?" řekla jsem.

"Pak přijď dolu, budeš tam mít večeři" úplně jsem viděla jak se usmívá.

"Určitě ,děkuji" Zazubila jsem se pro sebe a dál si užívala teplou vodu s pěnou.

**
Když už jsem vylezla z vany, pořádně se usušila a upravila si vlasy, vydala jsem se ke skříni.
Chvíli jsem do ní jen tak zírala a pak jsem z ní vytáhla černé skiny s děravými koleny, bílé tílko. Natáhla jsem to na sebe, ale po mém těle mi proběhl mráz, a mně na rukou vylezla husí kůže. Nahlédla jsem ještě do skříně a vytáhla jsem černý, delší, svetříkový přehoz.

Když už jsem byla se vším spokojena vydala jsem se dolu na večeři.

"Ježiš to je vůně" řekla jsem jakmile jsem vstoupila do kuchyně.

"Posaď se holčičko" usmála se Sell a začala mi nalévat polévku do hlubokého talíře.

Usedla jsem za barový stolek a vyčkávala na vonící jídlo.

"Tady máš a dobrou chuť." položila předemě Sell talíř ze kterého šla ještě pára a vše dokončila jejím krásným úsměvem.

*
Po jídle jsem jsem se rozhodla jít do pokoje, ale zahlédla jsem v obýváku na stole ležet krabičku cigaret.
Nekořím a kouř ze škodlivé tyčinky mi vůbec nevoní. Nevím co to do mě vjelo,ale pomalu jsem mířila do obýváku pro jednu cigaretu. Přešla jsem ke stolu a vytáhla si jí , pecka v krabičce byl i zapalovač.

***
Usedla jsem na lavičku, která byla na zahradě. Lavička směřovala k malému rybníčku, takže si umíte představit jak uklidňující to bylo.
Popadla jsem mezi prsty cigaretu, přiložila jí k ústům a cvakla zapalovačem.

Panebože, tak uklidňující.

"Jess?" vyfoukla jsem dým z pusy a otočila se za povědomým, chraplavým hlasem.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat