"Jess? Drahoušku? Vstávej" vzbudil mě Sellyn hlas.
"Ano?" rozlepila jsem oči a snažila Sell zaostřit.
"Až se oblečeš, přijď dolů. Je snídaně" usmála se a odešla pryč.
Pořádně jsem se protáhla a vstala. Zašla jsem do koupelny. Dala si sprchu, vyčistila si zuby a vrátila se ke skříni s oblečení. Vzala jsem si bílé skiny a černý svetřík přes hlavu. Vlasy jsem si doběhla dát do culíku a byla jsem připravena jít dolů za Sell.
Pomalu jsem otevřela dveře a vykročila z nich. Opatrně jsem je zavřela a potichounku kráčela ke schodišti.
"Kurva ty si tak nenápadná" prošel okolo mě Harry a já přestala na chvilinku dýchat. Vyděsil mě. Chvilku jsem stála opřená o dveře a pozorovala jsem Harryho, jak schází schody dolů a pak opouští dům. Vchodové dveře bouchly a já se vydala dolů-
"Tady máš palačinky s nutellou a pomerančový džus" dala přede mě Sell jídlo, jakmile jsem zasedla za barový stolek.
"Děkuji" odpověděla jsem a začala jíst.
Vzpomínám, když jsme si je dělali doma. Bylo to u nás všech nejoblíbenější jídlo. Slzy se mi začaly hromadit v oku a chtěly ven, rychle jsem je ale zastavila. Musím být silná a ne jen pořád brečet. Měla bych něco vymyslet, abych se odsud dostala.
"Chutná ti?" zeptala se Sell.
"Ano, je to výborné" zamlaskala jsem.
"To jsem ráda, drahoušku. Mám teď do volno a potřebuji jít něco nakoupit. Tak až to dojíš, tak to dej do myčky a nebo si ještě klidně přidej'' stírala hadříkem kuchyňskou linku.
"Dobře. Ale už si nepřidám, protože jsem plná. Budu se asi koukat na nějaký film" šla jsem dát prázdný talířek do myčky, jak Sell řekla. Opřela jsem se o linku a ještě jsem dopíjela džus.
"Dobře. Tak já se jdu převléct a poběžím. Než se naděješ, tak jsem zpět" dala mi rychlou pusu na tvář a odešla.
Šla jsem nahoru do pokoje a pustila si film, jak jsem říkala. Teď tu budu sama. Cože, budu tu sama? Sakra já tu budu sama! Můj mozek začal šrotovat na plné obrátky a vyvodil jen jediný plán. Zdrhej! Bojím se Harryho, ale ten to není. A za zkoušku to taky stojí.
Tak deset minut jsem ještě stála mezi dveřmi a čekala jsem jestli náhodou neuslyším, že je někdo v domě. Pomalinku jsem se šla kouknout i dolů. Pořád jsem se rozhlížela okolo sebe. Nikdo, nikde. Štěstí mi právě nahrává do karet. Pomalu a potichu jsem nakoukla do kuchyně a vrátila se k hlavním dveřím.
Vzala jsem tiše za kliku a stlačila jí dolů.
"Já to věděl kurva!" zakřičel za mnou chraplavý hlas a šel ke mě.
Rychle jsem začala brát za kliku...
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.