57.

5.8K 281 2
                                    

*Harry*

Stál jsem před jejíma dveřma. Srdce mi tlouklo jako o závod.

"Kurva" zanadával jsem a uhodil pěstí do zdi.

Klouby mi v sekundě natekly a zrudly.
"Harry, co blbeš?" uslyšel jsem její nádherný hlas, který mi po celou dobu tak chyběl. Potřeboval jsem ho slyšet.

Otočil jsem se na ní. Stála tam mezi dveřmi a koukala na mě s udiveným a ustrašeným výrazem.

Na nic jsem nečekal a rozešel se k ní. Těch pár kroků k ní mi připadalo jako celý, dlouhý rok.

"Konečně" řekl jsem si v duchu, když jsem zase cítil ty její plnější rty.

Na nic nečekala a spolupracovala semnou. Tak hřejivý pocit jsem nikdy necítil až teď jsem měl pocit, že mám všechno co potřebuju a ostatní šlo stranou.

Vzal jsem jí do náruče a kráčel s ní k posteli. Opatrně jsem jí položil na postel,ale rty jsem od ní neodtáhl. Každý dotyk jsem si užíval jako poslední.

Po několika minutách jsem se musel odtáhnout na nádech ačkoli jsem nechtěl.

"Jess" řekl jsem, když jsem pohlédl do jejích krásných, karamelových očí.

"Ano Harry?" řekla a rukou mi vjela do vlasů. Jak já její dotyk zbožňuju.

"Nevím co semnou je" slezl jsem z ní a položil se vedle její pravé strany.
Odendala mi ruku a hlavu si položila na mou hruď.

"Jak to myslíš?" rukou mi jezdila po břiše.

"No víš v první řadě jsem se chtěl omluvit za tu facku, nejsem zvyklý,že semnou takhle lidi mluví. A za druhé jsem z tebe asi vedle nebo jak se to řiká." řekl jsem a trochu si oddychl, že jsem to ze sebe vyklopil, i když to možná bude i s pomocí alkoholu v mé krvy.

"Chápu to,ale už to prosím víckrát nedělej. A vedle ? Nechápu ten význam." řekla a pohlédla mi do očí.

"Vysvětlím ti to zítra, dobrou Jess" dal jsem ji pusu do vlasů a uvěznil ve svém objetí.

"Dobrou Harry"

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat