64.

5.5K 285 6
                                    

"Ahoj Jess" objal mě Niall.

Byla jsem ráda, že ho vidím po takové době. Nialla jsem si oblíbila sice po nějaké době ,ale hlavní je ,že ho mám ráda. V tuhle chvíli jsem byla ráda, že prvního koho jsem uviděla byl Niall a ne Harry.

"Ahoj Niallíku" hodila jsem ruce okolo jeho krku.

"Tak jak ses tu měla bez mých tréninků. Doufám,že jsi nevyšla ze cviku" mrkl na mě a přešel o kousek dál ke svému autu, kde si otevřel kufr.
"No jistě, že jsem celou dobu trénovala." máchla jsem rukou na náznak, aby si nedělal starosti.

"Ty jseš taková kecka" zavřel kufr a zasmál se.

"Hele" šťouchla jsem do něj, když okolo mě procházel.

"No a řekni, že nemám pravdu" vešel do dveří a já hned za ním.

"Ne " zasmála jsem se.

V chodbě jsem se zula a kráčela za Niallem.

Vešli jsme do obýváku, kde seděl Zayn s Harrym. Zastavila jsem se jakmile mi Harry pohlédl do očí.

"Nazdárek Jessi" pozdravil Zayn, který přeskočil gauč a padl mi kolem krku. Což mě trochu udivilo, jelikož jsem s ním neměla takový vztah jako s Niallem.

"No ahoj" usmála jsem se a také ho obejmula, přitom jsem nezpouštěla pohled z Harryho.

"Pojď si sednout a nestůj tam." pobídl mě Niall.

Přešla jsem okolo Harryho a usedla do křesla.

"Tak jaký byl první den školy?" plácl mě po stehně Niall.

"Ale jo byl fajn" ironicky jsem se usmála, protože první den ve škole byl katastrofa. Kord potom co zase předvedl Harry.

"Aha, takže na hovno. To stačí" řekl Zayn a všichni se zasmáli dokonce i já. Jen Harry mě stále propaloval jeho smaragdy.

"A jak bylo?" koukla jsem na Zayna a Nialla, jelikož jsem ani nevěděla, kde byli.

Všichni na sebe koukli a mohu říct, že docela i zaraženě, jakobych něco neměla vědět.

"No ptám se, protože nevím, kde jste byli. Jen Sell řekla, že jste odjeli."

"Jo aha. Jo byli jsme v New Yorku za mým bratrancem."Niall si oddychl a začal povídat.

"Jo tak" usmála jsem se.

Všichni stichli a jen na sebe koukali.

"No tak já si půjdu připravit tašku na další den" usmála jsem se a ukazála na poschodí.

"Dobře, ale přijď se rozloučit pak, tak za hoďku jedem domu" koukl smutně Niall.

"Dobře" zasmála jsem se a prohrábla mu účes.

"Hele, měl jsem to skvěle upravený" křikl po mně, když jsem vycházela poschodí, to už jsem se jen zasmála pro sebe.

Vyběhla jsem schody a vtrhla do svého pokoje. Tašku jsem hodila na zem a plácla sebou na postel.

"Jess?" uslyšela jsem jeho chraplavý hlas.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat