Můžu z pokoje

8.4K 362 14
                                    

Ráno jsem se vzbudila docela brzo. Venku ještě byla tma.

Vstala jsem z postele a šla do koupelny. Svlékla jsem se a šla se osprchovat. Užívala jsem si, jak po mě stékala voda a masíruje mi části těla. 

Po příjemné sprše jsem vylezla a obmotala okolo sebe osušku. Vzala jsem si kartáček a začala si čistit zuby. Vypláchla jsem si pusu a šla do pokoje pro nějaké oblečení. Vzala jsem si na sebe černé tepláky a bíle tričko.

Přemýšlela jsem co bych mohla dělat dneska. Vzpomněla jsem si, že mi Selly říkala o notebooku a napadlo mě, že bych si ho tedy mohla vzít.

Vím, že jsem Selly uvěřila hrozně rychle a svěřovala se jí, ale jsem tak zoufalá a osamělá, že moje srdce hledá člověka, kterému můžu věřit a ona se mi zdála jako správný člověk pro důvěru. A mám takový pocit, že jsem si vybrala správně.

Zašla jsem k šuplíku a vyndala z něj notebook. Byla jsem překvapena, když jsem zjistila, že je to notebook od Applu. Vždycky jsem ho chtěla, ale nikdy jsem o něj mamce neřekla. Teď už jí to nejspíše ani neřeknu. Notebook jsem položila na postel a zapnula ho. Rozkliknula jsem složku 'FILMY' a vybrala si Dívčí válku. Mám ten film hrozně ráda a jsem ráda, že ten film tady je.

"Jess" zavolala na mě Selly ze dveří.

"Ano?" koukla jsem se na ní.

"Chceš mi dnes pomoc vařit?" zeptala se mě a čekala na mou odpovědět.

"Ano, moc ráda" usmála jsem se na ní a rychle jsem se začala hrabat z postele.

"Jen v klidu dokoukej film a pak přijď za mnou dolů" mrkla na mě a zase zmizela.

Film skončil do deseti minut a já se připravovala po pár dnech vyjít z tohohle pokoje. Stála jsem chvilku za dveřmi a snažila jsem se rozdýchat, že vážně mohu ven. Otevřela jsem dveře a rozhlédla se po dlouhé chodbě. Vydala jsem se po schodišti dolů. Bála jsem se, abych ho nezahlédla. Ale díky bohu jsem ho zatím nikde neviděla. 

Šlápla jsem na poslední schod a rozhlédla se po velkém domě. Páni.! Bylo to tu obrovský a krásně zařízený. Skoro jako ve filmech.

''Selly?'' pípla jsem a čekala jsem na odpověď. Nevím kam mám jít a nechci tady prolejzat celé přízemí.

"Tady jsem" zavolala na mě Selly z místnosti kousek ode mě.

Vešla jsem do místnosti a pořádně jsi si kuchyň prohlédla.

"Je to tu krásný" řekla jsem s údivem.

"Ano to je. Harrymu to tu takhle zařídil táta. Harry něco sice poupravil, ale jinak je vše od jeho otce" informovala mě.

"Aha" přiblížila jsem se k ní.

"Budu dělat zapečené brambory" otočila se a začala vyndavat brambory na kuchyňskou linku.

"Já je oloupu" nabídla jsem se a vzala si od Selly škrabku.

"Dobře" věnovala mi její uklidňující úsměv a šla připravit další ingredience.

Během vaření mi vyprávěla o svých dětech a o jejich historkách, když byly malé. Hodně jsme se u toho nasmáli. Je opravdu fajn, začínám si jí oblibovat. Myslím si, že je to rozhodně nejrozumnější osoba v tomto domě.

"Ty nebulíš a směješ se. Tak to je zázrak"prohlásil Harry a hledal něco v lednici. Lekla jsem se, trochu jsem se přikrčila a nezmohla jsem se ani na slovo.

"Sell? Večer tu budou kluci, tak kdybys trochu poklidila a připrav něco k zakousnutí" poručil Sell a odešel.

Obě jsme byli už ticho a dali brambory s masem do trouby.

"Chcete pomoc ještě poklidit?" zeptala jsem se slušně.

"Ne ne, jdi do pokoje a já za tebou když tak potom zase přijdu" pohladila mě po zádech.

Odebrala jsem se do pokoje a znovu jsem zapnula notebook.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat