Ráno jsem se probudila a uvědomila jsem si, že nejsem ve svém pokoji.
Hmátla jsem na posteli vedle sebe, ale nikoho jsem nenahmatala. Koukla jsem se vedle sebe a Harry byl fuč.
Zvedla jsem se z postele a pořádně se protáhla. Začala jsem se rozhlížet kolem sebe a musim říct ,že má opravdu krásný pokoj. Najednou jsem si všimla, že je na stolku připravená snídaně. Vzala jsem tác a odcupitala do svého pokoje.Ano začínám tomu řikat "můj pokoj".
Vlezla jsem do pokoje a zavřela zasebou dveře. Tác se snídaní jsem odložila na stolek a usedla na židli. Pořádně jsem si vychutnávala tu výbornou chuť vafliček s marmeládou a kupou šlehačky. Po dojezení výborné snídaně jsem šla do koupelny a vykonala ranní činnosti.
Vypnula jsem vodu od sprchového koutu a stáhla ručník ze zavíracích dveří, obmotala jsem ho okolo sebe a opatrně vylézala ven."Jess, si tam?" ozvalo se za dveřmi.
"Ano Nialle, jsem tady." zasmála jsem se a přešla k umyvadlu.
"Obleč si něco sportovního půjdem si vyzkoušet sebeobranu." zařval a jemně uhodil do dveří.
"Nejsem hluchá tak tolika neřvy. A jo dej mi 10min." řekla jsem a začla si čistit zuby.
"Ok ,čekám v kuchyni." uslyšela jsem kroky a poté bouchnutí dveří.
Odložila jsem kartáček a popadla do rukou fén. Zapla jsem si ho a začala si fénovat své dlouhé vlasy.
***
"Ježiš to je dost, řikala jsi 10minut a je to tak hodina." zasmál se Niall a já tam stála se skříženýma rukama.
"Hahaha" ironicky jsem se zasmála a přešla k barovému stolku.
"Zlatíčko neber ho vážně, po ránu je rýpavý vždycky." usmála se Sell a Niall se na ní také ironicky usmál.
Přešla jsem k židličce a chtěla se na ní usadit, ale místo toho jsem dopadla zadkem na tvrdou podlahu.
"Au" špitla jsem.
"Promiň, ale žádné sedání, jdeme!" řekl Niall a propukl ve smích.
"Ještě jednou to udělej a nebudeme kamarádi a já se ti na to vyprdnu." prskla jsem po něm a začala se zvedat ze země.
"No jo, tak už pojď." pomohl mi nahoru a odcházel z kuchyně.
Usmála jsem se na Sell a kráčela za ním.
"Ježiš počkej na mě." křikla jsem na Nialla, když už jsem ho opravdu nestíhala.
"Tak dělej, popožeň trošku ten svůj zadek." ohlédl se a křikl.
Doběhla jsem k němu a on se zastavil na velikém place uprostřed zahrady.
"Tak tady budem dneska trénovat." šibalsky se usmál a začal si okolo hlavy obmotávat šátek, který měl zastrčený v kapse u tepláků.
"Dobře." porozhlédla jsem se a nevině se na něj koukla.
"Takže podej mi ruku." zavelil a já tak udělala.
Chytil mě za zápěstí a dal od sebe nohy.
Držel mě opravdu pevně to jsem musela uznat."No" koukla jsem na něj a čekala co bude dál.
"Teď se z toho skus jakkoli vyvléct." usmál se a stisk na mém zápěstí zesílil.
"To bude hračka." vítězně jsem se pousmála a škubla rukou co to šlo.
Ale s jeho rukou a ani s ním to ani nehlo.A kruci. Řekla jsem si v duchu.
"To bylo všechno?" zasmál se .
"Počkej" řekla jsem a pokusila to opakovat ještě jednou. Pořádně jsem se nadechla a škubla rukou dolu, ale pořád nic. Niall propukl v obrovský smích a to mě naštvalo ještě víc.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.