"Holčičko co se stalo?" uslyšela jsem Selly hlas a její dotek na své tváři.
Okamžitě jsem jí padla kolem krku a začala plakat.
"Tak hrozně se ho bojím." řikala jsem jí mezi vzlyky.
"Co ti provedl dítě?" optala se Selly a já se odtáhla.
"Udělala jsem hloupost." koukla jsem se na ní s provinilim obličejem.
"Jakou pak?" zeptala se a čekala na mou odpověď.
"Pokusila jsem se o útěk." vyklopila jsem ze sebe a začala mi po tváři stékat slza.
"Drahoušku to mě mrzí. " utřela mi slzu a zastrčila mi pramínek vlasů za ucho.
"Mohu si zato sama, varoval mě." řekla jsem a koukala na Selly.
"Víš dítě, Harry nemá rád, když nemá něco pod kontrolou, každý musí dělat co on chce. Tak ho to bohužel naučil jeho otec." vstřebávala jsem její slova.
"Jeho táta je pěknej hajzl, když takhle vychová své dítě." vymáčkla jsem ze sebe.
"Ano, to bohužel je." pověděla a začala se zvedat.
Začala šmátrat ve své zástěře a já pozorovala co hledá.
"Drahoušku tady máš, tuhle knihu mám jí od své babičky , četla jsem jí asi tak milionkrát, snad se bude líbit i tobě.
"Děkuju, moc" usmála jsem se na ní a vzala si knihu do rukou.
"No a já jdu uklidit ten čurbes co tu kluci nadělali." zasmála se a odešla pryč.
Otevřela jsem knihu s názvem I V ZLÉM NAJDEŠ KOUSEK DOBRA.
Otevřela jsem knihu a pustila se do čtení.Nemohla jsem přestat číst. Ale připomínalo mi to mě a to v jaké situaci jsem se ocitla. Je to o dívce, která pozná zlého chlapce, který si ničeho neváží. Ale dívka se nevzdává a hledá v chlapci stále něco dobrého.
Kéžby to šlo i s Harrym. Jediné co v něm vidím je zlost, pýcha a osamělost.
Tyhle vlastnosti v něm vidím pokaždé, když nahlédnu do jeho očí, ale v tu chvíli já začnu pociťovat velký strach.Knihu jsem dočetla zhruba do půlky a pak jsem se rozhodla, že si půjdu dát sprchu a pak si lehnout.
Zalezla jsem do velkého sprchového kouta a zapla vodu. Proudy vody se řítily na mé slabé tělo. Neměla jsem chuť na jídlo a vlastně vůbec na nic. Zajímalo by mě jestli mě třeba hledá Kelly nebo máma. Chybí mi, obě dvě.
Vypla jsem vodu a obmotala okolo sebe osušku. Vylezla jsem a zamířila k umyvadlu, vzala jsem kartáček a pastu a začala si čistit zuby, vypláchla jsem si pusu a usušila jí.
Natáhla jsem se pro oblečení co jsem si přinesla. Oblékla jsem si šedé tepláky a černé tílko a vešla do pokoje.
Přešla jsem k posteli a zalezla pod peřinu. Během chvíle jsem usnula.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanficPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.