31.

6.7K 324 5
                                    

Naill na nic nečekal a přidal se ke mně.
Pozorovala jsem jak se voda pomalu krabatí díky větříku, který se občas objevil.

"Zahrajeme si dneska večer zase pivo?" zasmál se Naill a kopl u toho lehounce vodou ,která dopadla až na mou tvář.

Setřela jsem kapičky z obličeje a uchechtla se.

"Jistě, byla sranda Vás pozorovat." oba jsme se zasmáli a pozorovali vodu.

"No asi by jsme měli jít si prohlídnout zbytek zahrady." poklepal mi Naill na rameno a začal se pomalu zvedat.

Co si ten den zpestřit trochou srandy? Rychle jsem se zvedla, abych byla nahoře dřív než Naill a trochu jsem ho popostrčila. Naill se nemotorně zakýval a spadl do bazénu.

Kruci až takhle jsem to nechtěla. Ale můj smích se nedal ovládnout a já se začala smát snad na celou zahradu.

"No počkej smích přejde až vylezu." prohlásil Naill, když plaval ke schůdkům. Upřímně Naill propadl také v obrovský smích.

Na nic jsem nečekala a popadla jsem své boty a utíkala co nejrychleji to šlo. Běžela jsem okolo posilovny , takže jsem věděla, že se blížim ke vchodovým dveřim od baráku.

Konečně jsem tu. Ještě jsem se otočila jestli mě Naill nedoběhl ,ale nic.
Otevřela jsem dveře a vtrhla do nich.

"Houuu, jen klid. Vběhla jsi sem jak protrhnutá střela." zasmál se Zayn ,když mířil do obýváku. Na nic jsem nečekala a běžela tam také.
Doběhla jsem tam a sedla si do křesla jakoby se nic nestalo. Koukla jsem se před sebe a seděl tam Harry a vůbec netušil co se děje.

"Co se stalo? A kde je Naill?." koukal na mě a vyčkával na mou odpověď.

"Jess ty potvoro to si odskáčeš." najednou se objevil celý promočený Naill.

Začala jsem se hrozně smát a on semnou.

"Panebože co se ti stalo?" zeptal se Harry a se Zaynem se mu začali také smát.

"Je to pěkná potvora" přešel Naill ke mně a namáčkl se na mě tak ,že jsem byla mokrá taky.

"Naille nech toho" smála jsem se a snažila se ho od sebe odtrhnout.

***
V obýváku jsem seděla s klukama asi tak půl hodiny a pak měli něco na práci tak jsem šla do svého pokoje.
Lehla jsem si na postel a otevřela jsem notebook.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat