*Harry*
Cítil jsem jak se jí po celém těle objevila husí kůže. Je to tak krásný a zvláštní co s ní dělá můj dotek a moje přítomnost.
Zvedl jsem jí triko nad pupík a začal jí vnášet něžné polibky na odkryté místo."Haryy já nevím jestli je to dobrý nápad, potom co se stalo minule" zvedl jsem hlavu a koukl do jejích momentálně smutných očí.
"Jo asi máš pravdu" souhlasil jsem i když jsem nevěděl co to udělalo s Jess.
Zvedl jsem se z ní a pomohl jí vstát z pohovky.
"Co kdyby jsme koukli na nějaký film?" nabídl jsem, protože stále chci být v její přítimnosti.
"Vážně chceš koukat semnou na film?" řekla docela zaskočeně.
"Ano. A rád." upřímně jsem se usmál.
Jess se zajiskřilo v očích.
"Tak pojď" vzal jsem jí do svého náručí a nesl jí do svého pokoje.
***
"Co kdyby jsme si pustili "Dostaň ho tam"? Tenhle film se mi opravdu líbí."Harry" koukla stydlivě.
"Ne počkej, neni to nic o sexu. Teda nějaká scéna je,ale jinak je to komedie." zasmál jsem se.
"Jo aha" rozmáchla roztomile rukama.
Kruci. Proč si furt myslím něco takového? Jsem fakt divnej. Opravdu se mi líbí víc a víc.
Pustil jsem film a ulehl vedle Jess na postel.
Netrvalo dlouho a Jess usla v mém objetí a já po chvíli zavřel také oči a upadl do říše snů.
***
*Jess*"Harry kruci vstávej je půl osmé." začala jsem s ním cloumat a házet.
Rychle jsem se zvedla z postele a utíkala k sobě do pokoje, kde jsem proběhka do koupelny. Neuvěřitelně rychle jsem vykonala ranní potřebu a hygienické činnosti. Vlasy jsem svázala do drdolu a běžela ke skříni vytáhla jsem černé, uplé šaty a běžela k Harrymu.
Vtrhla jsem k němu do pokoje a uviděla ho stále v posteli.
"Kruci Harry to snad děláš schválně" řekla jsem sklesle.
"Co je?" ježiš byl tak roztomilý.
"Dělej" zařvala jsem na něj a tahala ho za nohu z postele.
"No jo už jdu" řekl se smíchem.
Běžela jsem pro kabelku a boty.Pak do kuchyně. Panebože, takový šoky hned po ránu.
Nalila jsem si vychlazený džus a rychle ho vypila.
"Můžem" řekl Harry,který byl stále roztomile rozespalý.
"Ano" rozešla jsem se k němu.
**
Po chodbě do školy jsme utíkali do naší třídy."Dobrý den, my my se omlouváme" zakoktala jsem se ,když jsem mluvila na učitelku, která byla v celku udivená.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
ФанфикPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.