Koukala jsem na něj a netušila co těmi podmínkami myslí.
"A to jsou?" zeptala jsem se jelikož na mě jen zíral a nevydal ani hlásku.
"No, jestli tě tam uvidim s nějakym idiotem tak ti narovinu řikám, že mu zlámu všechny kosti v těle. Jestli někam budeš chtít jít, napíšeš mi. Zbytek si povíme jindy." vstřebávala jsem jeho slova, sice se mi jeho podmínky nelíbily, ale nic jsem nemohla namítnout, protože jsem byla ráda, že mi dovolil se vrátit do školy.
Ano nemá právo mi nic zakazovat, ale hold tak teď budu nějakou dobu žít."Dobře." věnovala jsem mu jeden z vynucených úsměvů.
"Jess já vim, že se ti to nelíbí, ale hold to jinak nepůjde." koukl na mě a zvedl se.
"Dobře nic neřikám. Jen ještě co řekneme ve škole, jak vysvětlíme, kde jsem celou dobu byla?" vykulila jsem oči a uvědomila si to, na co jsem celou dobu ani nepomyslela a už vůbec jak to vysvětlim Kell.
"To nech na mně." mrkl a uchopil do rukou skleničku s džusem.
"No dobře." zvedla jsem se a byla na odchodu.
"Jess ještě počkej na něco jsem zapoměl." křikl po mně.
Otočila jsem se a šla Harrymu naproti.
Začal sahat do kapsy."Tady máš telefon, máš tam moje číslo a kluků. Jo a sehnali jsme ti s klukama číslo na Kelly, ale varuju tě nic nezkoušej a kdyby něco přijď zamnou po víkendu nastupuješ zpět na školu." podal mi I-phone a odešel pryč.
Telefon jsem si prohlédla a uložila ho do zadní kapsy u skinů.
Co teď budu dělat? Na film se mi koukat nechce a nudit taky ne. Skusím napsat Niallovi.
Vyndala jsem zase telefon a odemkla ho. Vyhledala jsem kontakt Nialla a klikla na přidat zprávu.
"Niallíku co děláš? Jess se nudí. Odepiš rychle pa." dotekem jsem odeslala zpávu.
Zandala jsem telefon zpět do kapsy a šla do pokoje.Položila jsem se na postel a na zadku mi zavibroval telefon na přijetí zprávy.
Vyndala jsem ho a rozklikla zprávu."No nazdar, právě jedu k Vám takže tak za 2minuty tam jsem." přečetla jsem si jí a odložila zpět telefon. Vstala jsem z postele a šla do koupelny si upravit culík.
***
"Čus" vtrhl do dveří Niall.
"No čus, klepat tě neučili" zasmála jsem se a on mi věnoval ironický úsměv.
"Tak co budem teda dělat?" koukl na mě a jednou rukou se zapřel o futro mezi dveřmi.
"No to jsem právě myslela, že vymyslíš ty." usmála jsem se něj a začala si rozčesávat vlasy.
"Aha." koukl se na mě zamyšleně.
Rozčesala jsem si vlasy a svázala je do volného culíku.
"Mám to!" křikl Niall a u toho luskl prsty.
"Povídej" začala jsem se smát.
"Pojedem něco nakoupit a pak si pustíme film, nějakou komedii." dořekl a u toho zatleskal rukama.
"Zase film" odpověděla jsem otráveně.
"Hale, to je skvělej plán." řekl a skřížil si ruce na prsou.
"No jo tak dobře." obešla jsem Nialla a vyšla z koupelny.
Vyndala jsem si ze kříně černé uplé šaty s černými balerínkami, které zdobil zlatý pásek.
"Nialle, jdu se převléct tak vypadni." ukázala jsem na dveře a začala se smát.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.